Ik ben blij dat ik niet de eerste ben, want wat een aanfluiting is Verhoeven toch.
Waarom lult hij alles plat, echt geen enkel moment houdt hij zijn mond. Doodmoe word ik ervan.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:ook wel jammer dat RTL5 met 24 uur vertraging uitzendt...
billy schreef:Ik ben blij dat ik niet de eerste ben, want wat een aanfluiting is Verhoeven toch.
Waarom lult hij alles plat, echt geen enkel moment houdt hij zijn mond. Doodmoe word ik ervan.
erikjan schreef:ook wel jammer dat RTL5 met 24 uur vertraging uitzendt...
Holkers schreef:billy schreef:Ik ben blij dat ik niet de eerste ben, want wat een aanfluiting is Verhoeven toch.
Gaaap.................. (en wij van jou)
Ik heb hem nog niet gezien, alleen maar Allard Kalf.
Vind de internet pagina's (behalve pitstop) zowiezo slecht
billy schreef:Holkers schreef:billy schreef:Ik ben blij dat ik niet de eerste ben, want wat een aanfluiting is Verhoeven toch.
Gaaap.................. (en wij van jou)
Ik heb hem nog niet gezien, alleen maar Allard Kalf.
Vind de internet pagina's (behalve pitstop) zowiezo slecht
Ik dacht dat alleen de Koninklijke familie in de wij vorm mocht spreken? Of ben jij een bastaard-zoon van Bernhard?
Maarten schreef:Ik vraag me alleen af wie het in Nederland wel perfect foutloos zou doen, aangezien ook andere soorten publicaties met toch wel een bonk rallyervaring erachter ook fouten bevatten en ik in Nederland ook nog geen andere rallycommentator heb gehoord die veel beter (of minder slecht) is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast