Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:ik kan me ook nog de overgang van groep B naar groep A herinneren, toen dacht ook iedereen dat het met de rallysport was gedaan....
de eerste jaren erna was het inderdaad wennen, tot de WRC's kwamen.
erikjan schreef:ik kan me ook nog de overgang van groep B naar groep A herinneren, toen dacht ook iedereen dat het met de rallysport was gedaan....
WRC fan schreef:erikjan schreef:ik kan me ook nog de overgang van groep B naar groep A herinneren, toen dacht ook iedereen dat het met de rallysport was gedaan....
Met andere woorden. Over een paar jaar word de S2000 ook weer vervangen en dan word rally weer mooi.
WRC fan schreef:erikjan schreef:ik kan me ook nog de overgang van groep B naar groep A herinneren, toen dacht ook iedereen dat het met de rallysport was gedaan....
Met andere woorden. Over een paar jaar word de S2000 ook weer vervangen en dan word rally weer mooi.
erikjan schreef:dus geen WRC's meer in het WRC van 2010...
da's dan een prettige marktintroductie voor de S2000+ Citroen C3-opvolger, met meteen al een wereldkampioenschap in 2010 met Seb
actionmedia4all.com schreef:erikjan schreef:dus geen WRC's meer in het WRC van 2010...
da's dan een prettige marktintroductie voor de S2000+ Citroen C3-opvolger, met meteen al een wereldkampioenschap in 2010 met Seb
Niks S2000+, het worden gewone S2000 auto's, zonder turbo, dus zonder de plus. Geen vet geluid dus.
Wat je maar mooi noemt Martijn, heb je straks 2 IRC kampioenschappen.Campos schreef:Interessante ontwikkeling, dat heeft Mosley er toch maar mooi snel doorgedrukt. Het is overigens goed dat het zo snel gebeurd, nu hebben andere fabrikanten ook de tijd om te beslissen om in te stappen in het WRC van 2010.
Ik ben wel benieuwd wat dit gaat betekenen voor het IRC volgend jaar..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast