Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
leor888 schreef:Back on topic zullen we maar zeggen.
Ben inmiddels wel heel benieuwd of de Skoda's ook in Hulst aan destart komen.
Is er al meer van bekend?
Met een beetje geluk kan ik dat dan zelf live meemaken.
Als het waar is dat Rene Kuipers met (veel) geld in de Skoda deal zit,zal de eerste die klaar is mischien ook we door hem bestuurd wordenHein schreef:leor888 schreef:Back on topic zullen we maar zeggen.
Ben inmiddels wel heel benieuwd of de Skoda's ook in Hulst aan destart komen.
Is er al meer van bekend?
Met een beetje geluk kan ik dat dan zelf live meemaken.
Nee, daar is nog niks over bekend en dat zal denk ik ook pas eind volgende week besloten worden. Het enige dat zeker is is het feit dat er bij Erik een Corolla achter zijn naam staat en bij Rene Kuipers n.n.b..
Waar lees je dat dan ? Heb ik denk ik overheen gelezen..Bartrallyfan schreef:Als het waar is dat Rene Kuipers met (veel) geld in de Skoda deal zit,zal de eerste die klaar is mischien ook we door hem bestuurd worden
YellowLeonVT schreef:Waar lees je dat dan ? Heb ik denk ik overheen gelezen..Bartrallyfan schreef:Als het waar is dat Rene Kuipers met (veel) geld in de Skoda deal zit,zal de eerste die klaar is mischien ook we door hem bestuurd worden
pedduhwick schreef:ik kan er een aantal woordjes uithalen:
Skoda Fabia WRC
Francios Duval
Toyota Corolla WRC
Red Bull
Rallye Deutschland
![]()
Wim Salabim schreef:pedduhwick schreef:ik kan er een aantal woordjes uithalen:
Skoda Fabia WRC
Francios Duval
Toyota Corolla WRC
Red Bull
Rallye Deutschland
![]()
en Erika Weverse dan
Jan schreef:Zelfs in Tsjechië zijn ze onder de indruk van de aankoop van Erik![]()
kijk hier
Kon zo geen vertaalsite vinden, heeft iemand een vriendin uit die omgeving?
het hoeft niet om het geld te zijn.. het kan ook anders zijn..
rally for ever schreef:het hoeft niet om het geld te zijn.. het kan ook anders zijn..
Zoiets van, Erik rijdt voor kampioenschap, is wel erg grote gok om zonder uitgebreid testwerk in Hulst met Skoda te starten?
TWENGELTJE schreef:je kunt niet alles hebben Hein
gertveurink schreef:rally for ever schreef:het hoeft niet om het geld te zijn.. het kan ook anders zijn..
Zoiets van, Erik rijdt voor kampioenschap, is wel erg grote gok om zonder uitgebreid testwerk in Hulst met Skoda te starten?
Dat vind ik ook, hij kan beter in de Vechtdal rallysprint komen testen met de Fabia![]()
Gert Veurink
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten