Hij heeft gezegd dat er mogelijk testbeelden te zien zijn van de fabia op zaterdag, met overig rallynieuws. Een reguliere uitzending dus.
De uitzending op zondag is een special over Hulst.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mantaboy schreef:Die test zou afgelopen zaterdag zijn Tim. Of die door is gegaan weet ik niet.
Frank heeft in RR alleen gezegd dat er zondag direct beelden zijn van Hulst, er is niets gezegd over een test. Wel dat er ook veel uit europa te zien zal zijn.
Corolla schreef:mantaboy schreef:Die test zou afgelopen zaterdag zijn Tim. Of die door is gegaan weet ik niet.
Frank heeft in RR alleen gezegd dat er zondag direct beelden zijn van Hulst, er is niets gezegd over een test. Wel dat er ook veel uit europa te zien zal zijn.
er is wel gezecht dat er beelden komen in de uitzending van zaterdag..
mantaboy schreef:Die test zou afgelopen zaterdag zijn Tim. Of die door is gegaan weet ik niet.
Codieo schreef:mantaboy schreef:Die test zou afgelopen zaterdag zijn Tim. Of die door is gegaan weet ik niet.
Heb uit betrouwbare bron inderdaad gehoord dat de Wevers karavaan vertrokken is om te testen.
En het zou me als ik zo om me heen kijk ook niet verbazen als we zondag 2 Skoda's aan de start zien... Maar ben gelukkig ook maar een mens![]()
![]()
yrreF schreef:Codieo schreef:mantaboy schreef:Die test zou afgelopen zaterdag zijn Tim. Of die door is gegaan weet ik niet.
Heb uit betrouwbare bron inderdaad gehoord dat de Wevers karavaan vertrokken is om te testen.
En het zou me als ik zo om me heen kijk ook niet verbazen als we zondag 2 Skoda's aan de start zien... Maar ben gelukkig ook maar een mens![]()
![]()
Ik hoop voor ons dat ze er zaterdag staan,
want anders is er weinig competitie voor ze![]()
En een stuk minder volk denk.
Wim Salabim schreef:yrreF schreef:Codieo schreef:mantaboy schreef:Die test zou afgelopen zaterdag zijn Tim. Of die door is gegaan weet ik niet.
![]()
Ik hoop voor ons dat ze er zaterdag staan,
want anders is er weinig competitie voor ze![]()
En een stuk minder volk denk.
Is een Corolla in eens niet goed genoeg meer ofzo??![]()
Verwende mensen hier allemaal...
Wevers / Kuipers / Van Eldik / van de Heuvel en een speciale gast hebben morgen Niederhein afgehuurd om te testen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast