Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
kraats wrote:
Misschien eens een analyse maken van alle equipes, of ze wel bij elkaar passen, of ze wel van gelijk nivo zijn?
=================================
nou Ton,
V.w.b. die analyse.
Als je die zou maken van de forumgangers hier weet je de uitslag toch ook al?
Ik snap een aantal mensen hier niet;
hebben we heeeel misschien kans op een Nederlandse rijder in de hogere regionen van de sport, en wat gaan we dan doen?
We gaan eerst even kijken of we het succesteam uit elkaar kunnen drammen.....
Maar dan niet de ballen hebben om dat onder je eigen naam te doen.
Dus van die analyse zal ook niks komen.
Steven wrote:
Wat een typisch Nederlandse reactie: iedereen hier weet het beter dan de mensen die in de auto zitten; de meesten zonder zelfs ooit maar een meter genavigeerd te hebben.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.kraats wrote:
Wat een typisch Nederlandse reactie: iedereen hier weet het beter dan de mensen die in de auto zitten; de meesten zonder zelfs ooit maar een meter genavigeerd te hebben.
===========================
Jij bedoeld hier waarschijnlijk BIJNA iedereen?
SylviaBos wrote:
Lachen? ? ? ?
Vast sarcasties bedoeld.....
Ton van Spanje wrote:SylviaBos wrote:
Lachen? ? ? ?
Vast sarcasties bedoeld.....
===========================
Nee Syl,..............ik vraag het mij vertwijfeld af, of ik er de humor van moet inzien dat een stelletje nitwits stemming maakt, of me er over opwinden. Ik denk dat het eerste het gezondste is.
[Edited by Ton Van Spanje on 11-23-2003 at 10:53 PM GMT]
Holkers wrote:
@kraats, moet je genavigeerd hebben om een mening erover te hebben? tevens is ook mijn post's iets te letterlijk genomen, wat ik wilde zeggen is dat Piet niet weg moét maar als het negatief werkt op Peter het wel beter zou zijn. Maar ik weet niet hoe Piet werkt, hoe goed hij in het navigeren is en wat hij gaat doen.
deef wrote:
...is gewoonweg niet de "stuwende" navigator die naar mijn mening Peter the final push zou kunnen geven naar de europese top zoniet de wereld(sub)top.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast