Dakar 2005

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor David Westenbrink » do jan 06, 2005 17:05

Tsja. De doelgroep is ook breder dan ons rallyexperts natuurlijk.

Denk dat bijvoorbeeld schaatsers, zwemmers, voetballers zich ook rotlachen om het NOS commentaar bij hun sport. Terwijl wij naar t scherm staren van '.....oh ja......'.

Neemt niet weg dat er soms wel erg rare foutjes in AL het autosport commentaar zit. Soms heb ik het idee dat inspreken ff snel gebeurd en dat men het niet nabeluisterd. Of dat ze geen zin hebben om het hele stuk even opnieuw te doen om hun foutjes te verbeteren.

Sommigen lullen ook zóveel dat ik me voor kan stellen dat je daar idd moe van wordt en geen zin meer hebt :)
David Westenbrink

Berichtdoor Biturbo » do jan 06, 2005 20:52

Neutraal en goed commentaar zonder je voordoen als een ultieme kenner is zeer goed mogelijk, kijk naar Allard Kalf, Rick Winkelman en Olav Mol

Ook die maken fouten, hoort er bij, maar zij doen ook geen rare uitspraken en doen zich ook niet voor als een kenner (op rallygebied dan)

een mailtje onderweg naar RTL5, wie volgt?
Biturbo

Berichtdoor Hein » do jan 06, 2005 21:59

Biturbo schreef:Neutraal en goed commentaar zonder je voordoen als een ultieme kenner is zeer goed mogelijk, kijk naar Allard Kalf, Rick Winkelman en Olav Mol

Ook die maken fouten, hoort er bij, maar zij doen ook geen rare uitspraken en doen zich ook niet voor als een kenner (op rallygebied dan)

Weet je wat nu het l***ige is?

Moll en Kalff zijn kenners. Heb je ze ooit bij Kopspijkers gezien? Ze hadden de fragmenten al beantwoord voordat Spijkerman de vraag kon stellen.

Iedereen weet hoe de stijl van Frank's commentaar geven is.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor rallyboy » do jan 06, 2005 23:04

Hein schreef:
Biturbo schreef:Neutraal en goed commentaar zonder je voordoen als een ultieme kenner is zeer goed mogelijk, kijk naar Allard Kalf, Rick Winkelman en Olav Mol

Weet je wat nu het l***ige is?

Moll en Kalff zijn kenners. Heb je ze ooit bij Kopspijkers gezien? Ze hadden de fragmenten al beantwoord voordat Spijkerman de vraag kon stellen.

Iedereen weet hoe de stijl van Frank's commentaar geven is.

iedereen kan nu wel commentaar op frank verhoeven geven, maar hij trakteerd ons wel het hele jaar met nederlandse en buitenlandse rallysport.

kijk als ik naar eurosport kijk en ik kijk naar de rally dan kunnen ze het commentaar maar beter helemaal weghalen.frank heeft er dan nog iets verstand van. De een kan het beter dan de ander. Ik luister ook persoonlijk liever naar olav mol en ik ben ook geen fan van frank, maar goed iedere gek heeft zijn gebrek , dus laten we met zijn allen trots zijn dat frank in ieder geval nog iets van de rally laat zien ander bloed het helemaal dood.

groeten marcel
rallyboy

Berichtdoor Hein » do jan 06, 2005 23:21

Laat ik even wat verduidelijken:

Ik ben persoonlijk wel gecharmeerd van de stijl waarin Frank Verhoeven commentaar geeft, zoals ik ook Olav Mol een dijk van een commentator vindt. Beiden hebben een aanstekelijke manier van commentaar geven, vol met enthousiasme.

Daarmee is niet gezegd dat ik het eens ben met de woorden die Frank soms kiest.
Hein

Berichtdoor Holkers » vr jan 07, 2005 7:04

en ik vind het kut dat McRae eruit ligt :(
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor bugs » vr jan 07, 2005 9:39

zie het nu goed,

zijn er maar 16 trucks vannacht aan de finish gekomen???
bugs

Berichtdoor Niels2 » vr jan 07, 2005 10:02

bugs schreef:zie het nu goed,

Ik kan de "standings" helemaal niet meer zien, 1 of andere foutmelding.
Op de site van De Rooy staat wel iets over een mogelijk benzine te kort voor Gerard en dat hij daarom zo lang over die laatste 23 km deed.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Franky » vr jan 07, 2005 10:14

Niels2 schreef:

Op de site van De Rooy staat wel iets over een mogelijk benzine te kort voor Gerard en dat hij daarom zo lang over die laatste 23 km deed.

Dacht dat die trucks op diesel reden.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor Niels2 » vr jan 07, 2005 10:24

Franky schreef:
Niels2 schreef:

Vet lekker boeiend (nog geen koffie gehad), zeg me liever of De Rooy al binnen is.

Edit, ze zijn binnen maar Gerard heeft een 5 en een half uur verloren door zonder brandstof te staan. Wiens fout is dit dan? Had De Rooy meer mee moeten nemen of heeft de organisatie een fout gemaakt? Vooral ook omdat er nog veel meer auto's en trucks zonder brandstof staan.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor StevenK » vr jan 07, 2005 10:47

Niels2 schreef:
Franky schreef:
Niels2 schreef:

Vet lekker boeiend (nog geen koffie gehad), zeg me liever of De Rooy al binnen is.

Edit, ze zijn binnen maar Gerard heeft een 5 en een half uur verloren door zonder brandstof te staan. Wiens fout is dit dan? Had De Rooy meer mee moeten nemen of heeft de organisatie een fout gemaakt? Vooral ook omdat er nog veel meer auto's en trucks zonder brandstof staan.

Teams wisten niet dat de etappe zo zwaar zou zijn, en daarom hebben ze te weinig brandstof meegenomen.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor MartijnS » vr jan 07, 2005 11:28

Om halftien vanmorgen waren nog maar 80 moto's binnen, 48 auto's en 16 trucks.

Pitstop
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Hein » vr jan 07, 2005 13:09

11:50 Special Tichit – Tidjikja cancelled
Due to the weather condition on the Mauritanian desert since Thursday on the course of the rally, the organisation has decided to modify the race. The bad visibility has forced most of the helicopters to remain grounded.
At 10.00 am today, only 96 bikes, 59 cars and 27 trucks had completed stage 7, and 31 competitors had officially retired from the race.

The race organisation has therefore decided on the following measures :
- Cancel stage 8 between Tichit and Tidjikja.
- The authorized time for stage 7 will be longer.
- The competitors will all head to Tidjikja in liaison.

Bron: dakar.com
Hein

Berichtdoor FIRE » vr jan 07, 2005 18:01

Olav Mol neutraal en goed commentaar? :lol:
Ik zou zeggen ga eens zoeken op de Nederlandse F1 fora, daar vind je namelijk pagina's lange topics over het "neutrale en goede commentaar" van Mol. Kalf en Winkelman zijn naar mijn mening goed te pruimen.
FIRE

Berichtdoor larsjuhhh » za jan 08, 2005 19:32

is da knap of niet? Chris Leyds, Gewoon 15 op de proef vandaag! en staat nu 20e Algemeen!!! hopelijk ken hij deze reeks voorzetten met goeden tijden rijden en laat de pechduivel maar thuis zitten :P

Gr larsjuhhh
---->Rally 4 ever<---
Lars van Gastel
Steenbergen
larsjuhhh

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl