Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
nkroeze schreef:De klasse is de verantwoording van de inschrijver, een organisatie maakt het niet echt uit of t Groep A / N of H / Y is ofzo...
Je wordt gekeurt op de klasse waar je je voor inschrijft.... En het is dan aan de TC om advies te geven en de spoco's om te beslissen...
Het is dus de deelnemer z'n eigen verantwoording om het goed op t inschrijfformulier te zetten, wat me niet meer dan logisch lijkt...
Bovenstaande is trouwens mijn idee zoals t hoort te gaan
rallydre schreef:En over het ene jaar in groep H en het volgende jaar weer groep A, er zijn een paar jaar geleden auto's geweest waar de homologatie eenmalig verlengd van is met een paar jaar. Waarom weet ik zo niet meer uit m'n hoofd.
Grt
Dré
sjakie33 schreef:Is er trouwens al bekend wat Hans Weijs jr. gaat doen dit jaar, hij staat ingeschreven in gr N en (nog) niet in het F2 kampioenschap,
1 + 1 = N4 ? ==> evo......?
sjakie33 schreef:Is er trouwens al bekend wat Hans Weijs jr. gaat doen dit jaar, hij staat ingeschreven in gr N en (nog) niet in het F2 kampioenschap,
DaveEVO schreef:
Ik had begrepen dat hij de ex- van Eldik Evo8 nu heeft..
DaveEVO schreef:sjakie33 schreef:Is er trouwens al bekend wat Hans Weijs jr. gaat doen dit jaar, hij staat ingeschreven in gr N en (nog) niet in het F2 kampioenschap,
Ik had begrepen dat hij de ex- van Eldik Evo8 nu heeft..
kraats schreef:2 Porsches gt3 waren al bekend...., toch?![]()
Nu ook een derde erbij?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten