Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Paul schreef:henk schreef:goh...dacht toch echt dat het begon over de autotrailer van Wevers!?!?
begon! Henk...verleden tijd![]()
Nu weer on-topic please
"StevenK
Als ik zie wat voor omzet Weijs sr. draait in rallyauto's, dan zou het mij niks verbazen wanneer daar nu een Evo staat.
leor888 schreef:"StevenK
Als ik zie wat voor omzet Weijs sr. draait in rallyauto's, dan zou het mij niks verbazen wanneer daar nu een Evo staat.
Steven, ik neem aan dat je vanuit je beroep de omzetcijfers weet. Heb je dan geen beroepseed die dit soort informatie geheim houdt??
John schreef:3 auto's vind ik ook nog geen cup. Een autotje of 6 7 dat is tovh wel het minimum.
Even wat anders weet iemand hoeveel Colts er gaan rijden?
Holkers schreef:Ton Van Spanje schreef:stefanjonas schreef:kan... heb een tijd terug gehoord dat ie een nieuw huis liet tekenen... (en dus waarschijnlijk ook bouwen... ergens....)
Heeft Wevers misschien nog een beetje recht op privacy?
stefan schreef:Holkers schreef:Ton Van Spanje schreef:stefanjonas schreef:kan... heb een tijd terug gehoord dat ie een nieuw huis liet tekenen... (en dus waarschijnlijk ook bouwen... ergens....)
Heeft Wevers misschien nog een beetje recht op privacy?
waar staan de auto's dan? hefet hij geen garage?![]()
stefan
John schreef:Rallyphoto.nl schreef:waarom staat er een vraag teken bij van eldik hij zal toch rijden volgend jaar ik hoop het wel
van Eldik gaat vast en zeker volgend jaar rijden, maar of ie ook in Nederland zal gaan rijden (was) nog niet zeker. Niets is zeker trouwens in het leven maar dat ter zijde
Jurgen Verbocht schreef:En wat gaat het worden S14 ? Zou leuk zijn...
John schreef:John schreef:Rallyphoto.nl schreef:waarom staat er een vraag teken bij van eldik hij zal toch rijden volgend jaar ik hoop het wel
van Eldik gaat vast en zeker volgend jaar rijden, maar of ie ook in Nederland zal gaan rijden (was) nog niet zeker. Niets is zeker trouwens in het leven maar dat ter zijde
vraagteken kan weg
stefan schreef:John schreef:John schreef:Rallyphoto.nl schreef:waarom staat er een vraag teken bij van eldik hij zal toch rijden volgend jaar ik hoop het wel
vraagteken kan weg
word dus wel een subaru....???
ik neem aan dat hij die s10 niet verkocht heeft?
stefan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast