Daisy Cols

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor David Westenbrink » wo nov 17, 2004 17:00

Stuur mij ook eens wat :) Hoe oud is die meid :)
David Westenbrink

Berichtdoor duco » wo nov 17, 2004 19:11

Ik wil best die foto's van haar in jeans hier plaatsen maar volgens mij kan dat niet tenzij je een website hebt waarnaar je verlinkt. En ik moet dan eerst aan Daisy vragen of ze er geen problemen mee heeft want anders gaat het feest niet door, ik ga niets doen waar zij geen weet van heeft of tegen haar zin in, anders kan ik het gelijk shaken met haar. Het zal trouwens wel iets van de lange adem worden maar het begin is al gemaakt, ze herkent me al als ik tijdens de service een beetje rond haar team hang, quasi geïnteresseert kijkend naar wat ze aan de auto aan het doen zijn. Jammer dat het seizoen afgelopen is maar ik kijk nu alweer uit naar de Boucles de Spa waar ik plan een vervolg-move te gaan maken :twisted: .

Duco (in love)
duco

Berichtdoor Niels2 » wo nov 17, 2004 19:18

duco schreef:Ik wil best die foto's van haar in jeans hier plaatsen maar volgens mij kan dat niet tenzij je een website hebt waarnaar je verlinkt. En ik moet dan eerst aan Daisy vragen of ze er geen problemen mee heeft want anders gaat het feest niet door, ik ga niets doen waar zij geen weet van heeft of tegen haar zin in, anders kan ik het gelijk shaken met haar. Het zal trouwens wel iets van de lange adem worden maar het begin is al gemaakt, ze herkent me al als ik tijdens de service een beetje rond haar team hang, quasi geïnteresseert kijkend naar wat ze aan de auto aan het doen zijn. Jammer dat het seizoen afgelopen is maar ik kijk nu alweer uit naar de Boucles de Spa waar ik plan een vervolg-move te gaan maken :twisted: .

Duco (in love)

Je hebt iig een doel in je leven....
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Hein » wo nov 17, 2004 19:27

duco schreef:.......... Jammer dat het seizoen afgelopen is maar ik kijk nu alweer uit naar de Boucles de Spa waar ik plan een vervolg-move te gaan maken :twisted: .

Duco (in love)

Dus jouw vervolg-move komt er pas in 2006? :shock: Even vooropgesteld dat er dan wel een Boucles de Spa is.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Wout de Klerk » wo nov 17, 2004 21:23

Franky schreef:google maar effe met de zoekopdracht naar

daisy cols jpg

Mexico 2004 presentatie fiat staat een foto van haar
en photo's rally john ook

Bij de foto's van mexico staan er ook een rijtje meiden aande zee, en eerlijk gezegd :D
Wout de Klerk

Berichtdoor pipo » do nov 18, 2004 8:42

Toch mooi duco om zo verliefd re zijn op een onmogelijke liefde ...
En spa zal er niet zijn laat staan in 2006 want wat verdwijnt zal wel niet meer terugkomen zeker
Al zijn er volgende week nog gesprekken !!!
pipo

Berichtdoor mantaboy » do nov 18, 2004 18:27

mantaboy

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl