Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mastersevius schreef:johnny1970 schreef:JoostS schreef:Wat een gaaf evenement was dat als ik me zo die verschillende video's kan herinneren.
Door wie of wat was dat toen georganiseerd? (mogen ze van mij nog een keer zo doen met Eldik/Merksteijn/Kuipers/Wevers/etc.)
ik dacht dat het uit de tijd was dat veronica veel met auto en motorsport bezig was ik was er zelf bij maar is al een tijd geleden was wel een heel mooi evenement
ik ben het met jou eens dat het zo weer terug mag komen
Ze hebben ook wel eens een wedstrijd gehouden tussen een rally auto en een schaatser op deze ijsbaan. Volgens mij ging het om Rogier van iersel met een Nissan Micra tegen Rintje Ritsma. Dit i.v.m dat Rintje de Zuiderzeerally ging rijden. Volgens mij won de rally auto toen. Ik dacht dat ik dat een keer in het programma de heilige Koe heb gezien
Niels2 schreef:En ik rij volgend jaar een Civic S1600.
Mitsufan schreef:S12 gaat niet weg. Tijdens RTL Rallyreport werd gezegt, dat er misschien een speeltje bij kwam, misschien een ford;)
moet je het wel gezien hebben en dat had ik nietpedduhwick schreef:Mitsufan schreef:S12 gaat niet weg. Tijdens RTL Rallyreport werd gezegt, dat er misschien een speeltje bij kwam, misschien een ford;)
idd als je goed hebt opgelet!
Mitsufan schreef:S12 gaat niet weg. Tijdens RTL Rallyreport werd gezegt, dat er misschien een speeltje bij kwam, misschien een ford;)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast