pedduhwick schreef:ik zag gisteren op stage ook nog een Golf 1 rijden helemaal uitgebouwt, rolkooi erin leek mij ook een nieuwe rallywagen toe (was een andere kleur dan die van H.Kleinjan)
Harry
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gerbrand besseslen schreef:Ik hoorde giesteravond dat De "heuvels" 3 mitsubishi WRC 's hebben gekocht. Maar hoe en wat weet ik niet. Gr.
John schreef:pedduhwick schreef:ik zag gisteren op stage ook nog een Golf 1 rijden helemaal uitgebouwt, rolkooi erin leek mij ook een nieuwe rallywagen toe (was een andere kleur dan die van H.Kleinjan)
Harry
pedduhwick schreef:ik zag gisteren op stage ook nog een Golf 1 rijden helemaal uitgebouwt, rolkooi erin leek mij ook een nieuwe rallywagen toe (was een andere kleur dan die van H.Kleinjan)
Niels van de Poll schreef:gerbrand besseslen schreef:Ik hoorde giesteravond dat De "heuvels" 3 mitsubishi WRC 's hebben gekocht. Maar hoe en wat weet ik niet. Gr.
Volgens mij waren het er 2.

sharply.jac|NL schreef:Niels van de Poll schreef:gerbrand besseslen schreef:Ik hoorde giesteravond dat De "heuvels" 3 mitsubishi WRC 's hebben gekocht. Maar hoe en wat weet ik niet. Gr.
Volgens mij waren het er 2.
Van de Heuvel heeft 3 WRC gekocht waaronder deze
Arfman schreef:Die zijn toch "gebaseerd" op de Evo7? (Om even in perspectief te zien hoe "oud" deze precies zijn)
gerbrand besseslen schreef:Ik hoorde giesteravond dat De "heuvels" 3 mitsubishi WRC 's hebben gekocht. Maar hoe en wat weet ik niet. Gr.
kraats schreef:John Raven schreef:Jan schreef:Volgens mij is de primeur al bekend
Nope! Maar die Fiesta is ook welkom hoor!
Nee, maar ik denk te weten wat de primeur is/wordt.
Een WRC...... in tweevoud(.... of 3?)

mr_nice_guy73 schreef:[quote=Dan zijn het wel oude denk ik want volgens mij zien de laatste voor zover die er zijn er iets anders uit vooral de spoilers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten