Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jan schreef:Ik kwam vanmiddag terug van een lange en vermoeiende schooldag in Zwolle, onderweg in de bus vanuit Ommen naar Den Ham kwam ik een trailer tegen met een S10 erop van Masimique als ik het goed kon lezen, hij was onderweg naar Den Ham zo leek het.
Iemand enig idee voor wie die kan zijn?
Toch niet voor Boers?
onderweg in de bus vanuit Ommen naar Den Ham kwam ik een trailer tegen met een S10 erop van Masimique als ik het goed kon lezen, hij was onderweg naar Den Ham zo leek het.
rally for ever schreef:onderweg in de bus vanuit Ommen naar Den Ham kwam ik een trailer tegen met een S10 erop van Masimique als ik het goed kon lezen, hij was onderweg naar Den Ham zo leek het.
Sorry Jan maar als je van Ommen naar Den Ham gaat en je komt iets tegen, gaat dit toch andere kant op????
type die naam eens in op google, en je leest hele stukken over boers en een impreza van deze beste man. misschien dat die masimique weer eens genoeg had van zn auto, en boers em als afdankertje kan overnemen...
Bartje schreef:rally for ever schreef:onderweg in de bus vanuit Ommen naar Den Ham kwam ik een trailer tegen met een S10 erop van Masimique als ik het goed kon lezen, hij was onderweg naar Den Ham zo leek het.
Sorry Jan maar als je van Ommen naar Den Ham gaat en je komt iets tegen, gaat dit toch andere kant op????
Kijk,deze man is goed wakker
Ik denk dat de auto dan naar Lichtenvoorde gaat en niet naar Den Ham.rally for ever schreef:type die naam eens in op google, en je leest hele stukken over boers en een impreza van deze beste man. misschien dat die masimique weer eens genoeg had van zn auto, en boers em als afdankertje kan overnemen...
Als ik dit in type, zie ik alleen dat Boers in 2004 reed met een Masimique Subaru, waarvan blijkt ( uit forum 2004 van deze fantastische site ) dat deze ingezet wordt door ene Gerrit (??? Kobus ???) Als ernu een S10 richting Den Ham gaat, met deze naam erop ga ik ( misschien beetje voorbarig ) hele leuke dingen denken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten