Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Martindj schreef:Heb van het weekend in Spanje, Kuiper en Wever bij Ford en Citroen gezien. Zouden zijn wezen praten voor een focus 07 of een c4.
Gr Martin
Martindj schreef:Heb van het weekend in Spanje, Kuiper en Wever bij Ford en Citroen gezien. Zouden zijn wezen praten voor een focus 07 of een c4.
Gr Martin
Vetgta schreef:mischien is dit iets voor Nederland...http://www.rallysport.hu/images/NK/07/NK_070925_a.jpg
mark brinks schreef:Martindj schreef:Heb van het weekend in Spanje, Kuiper en Wever bij Ford en Citroen gezien. Zouden zijn wezen praten voor een focus 07 of een c4.
Gr Martin
focus 07
HJD schreef:mark brinks schreef:Martindj schreef:Heb van het weekend in Spanje, Kuiper en Wever bij Ford en Citroen gezien. Zouden zijn wezen praten voor een focus 07 of een c4.
Gr Martin
focus 07
Hoe kom je daarbij? Die zijn dan volgens mij nog niet eens beschikbaar voor prive teams hoor
MartijnB schreef:
gaat om miljoenen deals hier en niet om een brood uit de supermarkt
kraats schreef:MartijnB schreef:
Waarom gaan ze die daar dan niet halen?![]()
![]()
MartijnB schreef:ooow ik hoorde dat Wevers 5 oude Manta s heeft gekocht misschien gaat ie daar wel mee rijden......
Zucht..... ik word zo moe van dat domme gespeculeer en gegok, denk men nou echt dat 5 S12 zo makkelijk gaat waar moet ie heen met zn Skoda s dan. Moet ie die naar de stort brengen ofzo.
Wacht lekker af wat Wevers doet voorlopig heeft ie de Skoda s nog en zal er ook wel niet van vandaag op morgen vanaf zijn lijkt me
MartijnB schreef:kraats schreef:MartijnB schreef:
![]()
ik zag laatst een S10 bij de Plusmark trouwens in de 1 EURO afgeprijsde bak
Burago 1/43
kraats schreef:MartijnB schreef:kraats schreef:MartijnB schreef:
![]()
ik zag laatst een S10 bij de Plusmark trouwens in de 1 EURO afgeprijsde bak
Burago 1/43
Ik heb liever een brood, een gesneden bruin graag..![]()
Plusmark? is dat ook met een S aan het eind? of is dat geen rallyrijder?![]()
![]()
HJD schreef:........, dus is gewoon broodje aap verhaal....... :
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast