Hoorde het net van kameraad ja.
16 miljoen euri fraude bij Subaru Benelux, geloof ik. De man - die het geld vergokt heeft - is opgepakt.
Jammer geld hoor... daar hadden wel 4 WRC's van kunnen rijden!
DOEI, Humphrey
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Humphrey wrote:
Hoorde het net van kameraad ja.
16 miljoen euri fraude bij Subaru Benelux, geloof ik. De man - die het geld vergokt heeft - is opgepakt.
Jammer geld hoor... daar hadden wel 4 WRC's van kunnen rijden!
DOEI, Humphrey
ravenger wrote:
is dit einde Subaru Benelux !!!!
ravenger wrote:
rallyrobert wrote:ravenger wrote:
Lijkt mij wel; ik kan me niet voorstellen dat een redelijk klein bedrijf zulke grote reserves heeft.
Ze hebben er blijkbar een verzekering voor afgesloten die het geheel zal dekken. Bron: de Telegraaf
ravenger wrote:
welke navigator werkte er ook weer bij Subaru !
Steven wrote:ravenger wrote:
welke navigator werkte er ook weer bij Subaru !
Ik ken er wel één, maar die is er al weer een paar jaar weg.
Steven wrote:
Dan hebben ze een vooruitziende blik gehad ! (Ik ken maar weinig mensen die een fraude-verzekering afsluiten, en zeker niet met dit soort hoge dekkingen)
maxhuyse wrote:Steven wrote:
Dan hebben ze een vooruitziende blik gehad ! (Ik ken maar weinig mensen die een fraude-verzekering afsluiten, en zeker niet met dit soort hoge dekkingen)
Valt wel mee hoor, Steven. Het is vrij gebruikelijk dat grote bedrijven verzekerd zijn voor misstappen van hooggeplaatsten. Niet alleen fraude, maar ook domme uitspraken in de pers die het bedrijf schade berokkenen.
Max
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.maxhuyse wrote:Steven wrote:
Valt wel mee hoor, Steven. Het is vrij gebruikelijk dat grote bedrijven verzekerd zijn voor misstappen van hooggeplaatsten. Niet alleen fraude, maar ook domme uitspraken in de pers die het bedrijf schade berokkenen.
Max
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten