Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
bintang wrote:Ook Chris van Woensel heeft een evo 7!
nkroeze wrote:
Lees de nieuwe autonews zou ik zeggen....
roger wrote:
Iemand die al weet welke belgen gaan deelnemen aan de Benelux Trophy en dus hopenlijk zullen afreizen naar NL.
MartijnS wrote:
Ze gaan twee C2 Super 1600's runnen dacht ik.
BKR - Boucles niet in Francorchamps en Ster
Datum 15/02/2004
De organisator van de rally Boucles de Spa schrapt de geheime proef in Francorchamps en de Ster-KP. De wijziging heeft te maken met een geschil tussen de gemeente Stavelot en de vzw Royal Automobile Club de Spa (RAC).
Het conflict draait rond het aanbrengen van reklamepanelen op het circuit van Francorchamps tijdens de Spa Euro Race en het Racing Festival in 2002. Vermoedelijk staat de RAC nog in het krijt bij de gemeente Stavelot.
De geheime proef in Francorchamps en de KP van Ster verdwijnen nu uit het parkoers en worden ondermeer vervangen door 2 chronoritten in de buurt van Harzé.
De Boucles de Spa heeft plaats op 27 en 28 maart en vormt de tweede proef van het Belgisch kampioenschap rally.

antoine wrote:
Francorchamps was toch op de kartbaan van het circuit?Dan vind ik het niet erg dat deze proef verdwenen is.De proeven liggen nu wel dichter bij elkaar.Ze kunne het zelfde rondje rijden als vorig jaar.Stoumont,harze,redoute en clemetine dus weer op zaterdag???
Franky wrote:antoine wrote:
Francorchamps was toch op de kartbaan van het circuit?Dan vind ik het niet erg dat deze proef verdwenen is.De proeven liggen nu wel dichter bij elkaar.Ze kunne het zelfde rondje rijden als vorig jaar.Stoumont,harze,redoute en clemetine dus weer op zaterdag???
Vorig jaar was dat de pitsstraat en vanaf la source tot aan eau rouge

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten