jan v/d marel

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

jan v/d marel

Berichtdoor bennie2000 » za feb 07, 2004 20:20

zag een tweetal uren geleden op de ringweg A10 richting het noorden jan v/d marel rijden, in een renault master geheel rood, met daarachter een gesloten ook in het geheel rood met de tekst BECO, autotrailer.
wat me opviel was dat er op alle kanten van de trailer stond "World Rally Championship" en niet het nederlands kampioenschap.
Weet iemand hier iets meer van , weet dat v/d marel in frankrijk woont en ook rallyauto's prepareert , maar wist niet dat hij dat eventueel ook doet voor iemand in het WK ?
Ben Rademaker (29) rallyfan vanaf 1996

Afbeelding
bennie2000

Re: jan v/d marel

Berichtdoor Holkers » zo feb 08, 2004 17:45

het kan ook zijn dat die stickers er voor de sier op zitten. Ik heb ook een setje stickers met het WRC logo en tekst gekocht vorig jaar in Duitsland, misschien hij ook wel.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Re: Re: jan v/d marel

Berichtdoor bennie2000 » zo feb 08, 2004 18:11

Holkers wrote:
het kan ook zijn dat die stickers er voor de sier op zitten. Ik heb ook een setje stickers met het WRC logo en tekst gekocht vorig jaar in Duitsland, misschien hij ook wel.

het kan kloppen wat je zegt holkers , ik heb zelf een aantal varianten van het wrc logo stickers, maar deze had ik nog niet gezien.
Het was een langwerpige sticker ongeveer 70 cm lang , alsvolgt geschreven World Rally Championship, en ongeveer 6 a 7 cm hoog.
het is ook niet het geval dat ik het onderste van de kan wil weten , het leek me alleen leuk om te weten of er nog een nederlandse ( oke woonachtig in frankrijk)preparateur was van een equipe in het WRC gebeuren, vandaar dat ik me dit afvroeg of er andere mensen waren die er misschien wat meer vanaf wisten.
Ben Rademaker (29) rallyfan vanaf 1996

Afbeelding
bennie2000

Re: Re: Re: jan v/d marel

Berichtdoor Holkers » zo feb 08, 2004 18:21

bennie2000 wrote:
het kan kloppen wat je zegt holkers , ik heb zelf een aantal varianten van het wrc logo stickers, maar deze had ik nog niet gezien.
Het was een langwerpige sticker ongeveer 70 cm lang , alsvolgt geschreven World Rally Championship, en ongeveer 6 a 7 cm hoog.

Die heb ik vorig jaar in Rotterdam (begin maart) op een Peugeot 307 als raamstreamer gezien.

Maar net zoals je zegt, het zou leuk zijn
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Keer terug naar rallysport.nl