Pagina 2 van 2

Re: Re: V-powerrr

BerichtGeplaatst: za apr 10, 2004 10:54
door mantaboy
ErikJan wrote:
ook in de autovisie van vandaag staat een artikel over V-Power.

zojuist even de tank van ons koekblik (lees: tweede auto, de Cuore) volgegooid ermee...

't zal mij benieuwen of 't verschil te merken is !

Groetjes,


En? Is het al een gtti? :D:D

Re: V-powerrr

BerichtGeplaatst: za apr 10, 2004 23:01
door erikjan
morgen ben ik even 2e bestuurder in de Cuore...

ik heb er zelf niet zo'n hoge verwachtingen van.

Wel hoge brandstofrekeningen overigens, V-power kost 1.22 per liter, terwijl euro 95 slechts 1.10 kost (lokale prijzen april 2004)

Daarom heb ik m'n 406 maar gewoon volgegooid met Tango Huismerk...

Re: Re: V-powerrr

BerichtGeplaatst: zo apr 11, 2004 1:26
door RallyeRichard
MarkL wrote:
Even on-topic:
Hoeveel resultaat zal het eigenlijk opleveren om met octaan 100 te gaan rijden?
(t.o.v. de Euro 98?)
Zijn daar aantoonbare gegevens van?


Je kunt de ontsteking weer iets verder vervroegen zonder dat de motor gaat pingelen wanneer je benzine met een hoger octaangetal gebruikt. De brandstof zelf levert hoegenaamd geen vermogenswinst.

Re: Re: V-powerrr

BerichtGeplaatst: zo apr 11, 2004 22:36
door erikjan
ErikJan wrote:
morgen ben ik even 2e bestuurder in de Cuore...

ik heb er zelf niet zo'n hoge verwachtingen van.

...


Nou, vandaag kwam de bevestiging van m'n vriendin: de Cuore trekt beter sinds de laatste tankstop !

Vooral snellere reacties op 't gas.