Prachtige verhalen om te lezen schitterend.
Vroeger was ik alleen maar geintreseerd in vliegtuigen maar dan wel die snelle het kon mij niet hard genoeg gaan later kwamen daar ook de oude zuigermotoren bij uit de tweede wereld oorlog.(Alleen al voor het geluid)
Rally dat was iets dat ik alleen kende van Sky Channel wat toen wel eens sprints uitzond en van wat ik wel eens las in de autovisie van mijn vader.
De eerste rally auto die ik mij kan herrineren zijn de Ford Sierra's met de Andrews Sykes sponsering er op.
Voor de rest heb ik er toen geen aandacht aan gegeven toen daar heb ik nu nog steeds spijt van maar ja.
De eerste keer dat ik een rally evenement bezocht was in en om de brabant hallen dat was volgens mij 1997.
Toen reed Jan de Winkel nog in een licht blauwe golf en Bijvelds in de Nissan Sunny.
Ik wist niet wat ik meemaakte dat was machtig.
Daarna hoorde ik dat er een sprint was bij Zestienhoven daar ben ik toen met mijn maat heengegaan en had toen ook nog een andere maat meegenomen die vonden het ook allemaal prachtig.
Toen was het hek van de dam en heb ik samen met mijn maten diverse evenementen bezocht.
Toen begon mijn intresse te groeien.
Ik deed al fotograferen van vliegtuigen dus dacht ik nou dat kan ik ook toepassen bij snelle auto's en met succes.
Toen zijn we ook grote evenementen gaan bezoeken zoals de ELE BHV GTR Yper Condroz waarbij het hoogtepunt voor mij toch wel het bezoeken was van de eerste versie van de Deutschland Rally in WRC vorm.
Mensen verklaren je voor gek heel de dag in de weer om inderdaad gemiddeld genomen over de hele dag Quote 13,3 min rally te zien.
Maar het is inderdaad gewoon een leuke dag weg met de jongens lekker kou kleumen in weer en wind lekker maar ook stof happen en verbranden in de zon auto rijden beetje kaartlezen een goede plek zien te vinden op de proef en dan maar weer proberen een mooie foto te maken van de deelnemers.
Ik vindt het gewoon mooi je kan overal lekker dichtbij komen het is relatief goedkoop heb wel eens meer dan 300 nlg betaald voor een kaartje F1 op Spa lekker met je maten op een rots tussen de bomen zitten in de busstop cicane nou dan ga ik liever naar de rally.
Vorig jaar ben ik met 3 maten alleen naar de shakedown geweest van de Deutschland rally s'morgens vroeg voor dag en douw je nest uit in de de auto en hup naar Duitsland.
Kaartje kopen Shakedown kijken foto's maken even naar de service daar rondlopen even een bratwurst eten en hup weer in de auto terug naar Nederland Gekkenwerk maar het is het waard zeker te weten en het mooie is je komt overal de zelfde gezichten tegen dat vind ik het mooie ervan toch bijna altijd wel een gemoedelijke sfeer net een grote familie.
Als ik iets terug zou kunnen halen uit het verleden dan had ik gaag de Groep B auto's is willen zien rijden ik zie het al voor me
die Quatro van Walther Rohl gillend en brullend over de smalle weggetjes en al die andere kanonnen maar ja dat is verleden tijd.
Maar ja nu ga ik maar weer even een Rally rijden op de PS2 en waan ik me weer even in de huid van een Loeb Panizzi Bijvelds Wevers de Winkel Breijer enz enz enz ik kan nog wel even door gaan.....

:D:D:D
Jan-Arie
[Edited by Hammie on 04-11-2004 at 11:28 PM GMT]