Eddie Borgers

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Eddie Borgers

Berichtdoor rallyfanaatje » vr apr 30, 2004 23:59

5555 wrote:
Eddie Borgers rijdt dit jaar werkelijk de sterren van de hemel. Als je zijn tijden bekijkt zou hij eigenlijk snel moeten worden opgepikt door een wk-team of minstens JWRC moeten gaan rijden. Als Duval en Cols de kans krijgen waarom Borgers jr. dan niet.
Een voorbeeldje van gereden tijden op kp 3 in Hulst:
Wawrzyniak : 5.07
Van de Veen : 5.05
Mettlach : 5.10
Van de Adel : 5.08
Koops : 5.10
Braat : 5.09 (in z´n eerste sprint)
Eddie Borgers : 4.52 (tja?)
Het verschil is inderdaad wel erg groot! Dit kan drie oorzaken hebben: 1 Eddie Borgers komt van een andere planeet. 2 Die Astra is hartstikke illegaal. 3 Een combinatie van beide.
Om nu te weten welke van de drie de juiste is zou eigenlijk die Astra eens helemaal uit elkaar moeten. Ook de tc vemoedt wel iets en komt de laatste tijd met rare regels in N3.
Het is misschien wel erg Nederlands om Eddie niet alle krediet te geven maar de verschillen zijn bij elke proef tijdens elke sprint gigantisch. Zelfs de meeste A7 auto´s houden hem niet bij, laat staan de overige N3´s. Natuurlijk ben je een enorme matennaaier als je met een protest komt. Als ik Eddie was en ik zou weten dat er niks mis is met mijn auto dan zou ik hem na een gewonnen sprint zelf aanbieden. Op die manier houden de geruchten eindelijk op en gaat alle glans van zijn prestaties naar hemzelf. Of een keer de auto´s op een mobiele rollenbank, al is illegaliteit dan niet te bewijzen, men weet dan wel wie de snelste auto heeft.
Dit stukje is zeker niet bedoeld om Eddie in diskrediet te brengen, want dat hij goed kan rijden staat boven water. De vraag is alleen; hoe goed. Het is tijd dat iedereen de waarheid weet en de geruchten stoppen. En als hij echt zó snel is word ik zijn allergrootste fan.

Gezien de aard van het stuk teken ik anoniem.
Ik ben echter gewoon een rallyfan en niet bij een team of organisatie betrokken.

wat een grote onzin schrijf je zeg is het zelfde geroddel als toen met bijvelds heb je niks beter te melden die jongen rijd gewoon fantaties hoor rallyfanaatje
:lol: rally is not a crime :wink:
Avatar gebruiker
rallyfanaatje
 
Berichten: 145
Geregistreerd: di maart 09, 2004 10:10
Woonplaats: brabant

Re: Eddie Borgers

Berichtdoor Aart » za mei 01, 2004 7:52

Gewoon lekker locken dit topic.

Hoort thuis bij het Zanik en zeik-topic.
Rally is NOT a crime. 8) Bier zuipen als toeschouwer WEL! :evil:
Avatar gebruiker
Aart
 
Berichten: 772
Geregistreerd: za jan 26, 2002 0:42

Re: Eddie Borgers

Berichtdoor Turboboost » za mei 01, 2004 8:28

Beetje hetzelfde verhaal als bij Bijvelds, rijdt iemand een keer goed, wordt die direct van illegale praktijken beschuldigt.

Ik denk dat Borgers gewoon veel dichter op de grens van wat net kan en niet kan rijdt, getuige zijn koprol in Hulst, soms gaat het goed, en soms ga je over de grens heen.

Ik dacht dat de astra's in de Waalhaven een herkeuring hadden gehad? incl. Borgers?

En oppikken voor het JWRC vind ik ook wel weer wat ver gaan, alhoewel ik hem weleens zou willen zien rijden in een super 1600!
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

Re: Re: Eddie Borgers

Berichtdoor StevenK » za mei 01, 2004 9:45

turboboost wrote:
Beetje hetzelfde verhaal als bij Bijvelds, rijdt iemand een keer goed, wordt die direct van illegale praktijken beschuldigt.

Ik denk dat Borgers gewoon veel dichter op de grens van wat net kan en niet kan rijdt, getuige zijn koprol in Hulst, soms gaat het goed, en soms ga je over de grens heen.

Ik dacht dat de astra's in de Waalhaven een herkeuring hadden gehad? incl. Borgers?

Een herkeuring wil niet zeggen dat de hele auto gecontroleerd is.

Volgens mij rijdt Eddie gewoon heel erg goed, met een goed geprepareerde auto.

Ik ben benieuwd of er dit jaar nog een gelegenheid is waar we kunnen zien waar hij staat tov. Heutink, die tenslotte een fabrieksauto heeft die op dit moment de referentie is in de N3 in heel Europa.

En voor de liefhebbers van het gezeik dat het niet kan dat Eddie sneller rijdt dan z'n pa: Kris Princen rijdt met een N3 met 183 pk (ik heb de uitdraai van de vermogensbank gezien) op KP1 dezelfde tijd als Garvelink en op KP2 dezelfde tijd als Winkel.

[Edited by Steven on 05-01-2004 at 10:23 AM GMT]
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Eddie Borgers

Berichtdoor Eddie Borgers » za mei 01, 2004 12:31

Om dan zelf maar te reageren:
1. Ik kom niet van een andere planeet (wat optie 3 uitsluit)
2. De auto is legaal (wat ook optie 3 uitsluit).

En om nog meer uit te sluiten:
De auto is al lang een keer aangeboden aan de TC. Afgelopen woensdag nog...

De auto op de rollerbank vind ik ook prima. En dan het liefst alle N3's op delfde rollerbank zodat alle verschillen zichtbaar zijn. Regel jij dat??

Ik denk trouwens dat ik niet veel in dit topic zal reageren, want dat je denkt dat de auto niet legaal is, moet je zelf weten. Maar dat je het dan niet zelfs durft te zeggen en dus reageerd onder een pseudoniem vind ik flauw...
Eddie Borgers
 
Berichten: 40
Geregistreerd: di feb 05, 2002 22:42

Re: Re: Eddie Borgers

Berichtdoor Campos » za mei 01, 2004 12:50

Eddie Borgers wrote:
Om dan zelf maar te reageren:
1. Ik kom niet van een andere planeet (wat optie 3 uitsluit)
2. De auto is legaal (wat ook optie 3 uitsluit).

En om nog meer uit te sluiten:
De auto is al lang een keer aangeboden aan de TC. Afgelopen woensdag nog...

De auto op de rollerbank vind ik ook prima. En dan het liefst alle N3's op delfde rollerbank zodat alle verschillen zichtbaar zijn. Regel jij dat??

Ik denk trouwens dat ik niet veel in dit topic zal reageren, want dat je denkt dat de auto niet legaal is, moet je zelf weten. Maar dat je het dan niet zelfs durft te zeggen en dus reageerd onder een pseudoniem vind ik flauw...

Inderdaad, jammer dat sommige mensen er gewoon niet aan willen dat iemand gewoon hard kan rijden! Ik heb het je in Almere nog gezegd dat je aan alles kunt zien dat je gewoon hard gaat. In de lange doordraaier na de kleine jump op proef Almere Poort, daar ging je gewoon harder doorheen dan elke andere N3 auto, en menig potentere auto (incl. Evo's) Je kon aan de auto zien dat er niet veel meer in zat en dat je tegen de limiet aan zat. Helaas in Hulst er overheen heb ik begrepen.. Maar ook dat hoort er bij, het spelletje gaat immers om hard rijden ;)

Groeten,
Martijn te Kampe

P.S. Trouwens, hoe is het met de nek?
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Re: Eddie Borgers

Berichtdoor Ton Van Spanje » za mei 01, 2004 12:56

5555 wrote:
Eddie Borgers rijdt dit jaar werkelijk de sterren van de hemel.

=======================================

5555

Over een andere planeet gesproken............

Ik heb net eens even de standen van vorig jaar door genomen, maar vorig jaar zat Eddie al vooraan. Zat jij toen soms op een andere planeet?

En of Eddie Borgers nu wel of niet illegaal is..............., zolang die auto nog steeds door de keuring komt, heb jij, 5555, geen recht van spreken. En als je dan toch geen belangen hebt bij een team of organisatie................., juist dan zou het helemaal geen punt hoeven te zijn om onder eigen naam te schrijven.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Re: Eddie Borgers

Berichtdoor Eddie Borgers » za mei 01, 2004 13:29

P.S. Trouwens, hoe is het met de nek?


Valt nu opzich wel mee.. Ik moet alleen geen plotselinge bewegingen maken. Heb ook nog wel wat last van bovenkant rug. (zware) dingen tillen gaat nog niet... Maar dat komt vast wel goed en met Paul gaat het ook al beter dan zondag.
Eddie Borgers
 
Berichten: 40
Geregistreerd: di feb 05, 2002 22:42

Re: Re: Eddie Borgers

Berichtdoor StevenK » za mei 01, 2004 14:17

Eddie Borgers wrote:
P.S. Trouwens, hoe is het met de nek?


Valt nu opzich wel mee.. Ik moet alleen geen plotselinge bewegingen maken. Heb ook nog wel wat last van bovenkant rug. (zware) dingen tillen gaat nog niet... Maar dat komt vast wel goed en met Paul gaat het ook al beter dan zondag.

Kijken jullie wel uit ? Ik kan helaas al zes jaar meepraten over de geneugen van het 'late post-whiplash trauma' en da's geen pretje.

Aan de andere kant is het ook zo dat je bij een wedstrijd veel minder kans heb op whiplash-letsel dan op de openbare weg.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Re: Eddie Borgers

Berichtdoor rallyfanaatje » za mei 01, 2004 16:50

Eddie Borgers wrote:
Om dan zelf maar te reageren:
1. Ik kom niet van een andere planeet (wat optie 3 uitsluit)
2. De auto is legaal (wat ook optie 3 uitsluit).

En om nog meer uit te sluiten:
De auto is al lang een keer aangeboden aan de TC. Afgelopen woensdag nog...

De auto op de rollerbank vind ik ook prima. En dan het liefst alle N3's op delfde rollerbank zodat alle verschillen zichtbaar zijn. Regel jij dat??

Ik denk trouwens dat ik niet veel in dit topic zal reageren, want dat je denkt dat de auto niet legaal is, moet je zelf weten. Maar dat je het dan niet zelfs durft te zeggen en dus reageerd onder een pseudoniem vind ik flauw...

he helemaal mee eens gewoon zo blijven rijden annemarie

[Edited by rallyfanaatje on 05-01-2004 at 03:51 PM GMT]
:lol: rally is not a crime :wink:
Avatar gebruiker
rallyfanaatje
 
Berichten: 145
Geregistreerd: di maart 09, 2004 10:10
Woonplaats: brabant

Re: Eddie Borgers

Berichtdoor V.D.G Rally team » za mei 01, 2004 18:24

Eddie laat ze maar lullen doe gewoon waar je nu goed in bent.
Als ze vinden dat jou auto ilegaal is dan moet ze maar protest aantekenen.
Je hebt altijd mensen die het niet kunnen velen.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Re: Re: Eddie Borgers

Berichtdoor Campos » za mei 01, 2004 18:50

Eddie Borgers wrote:
P.S. Trouwens, hoe is het met de nek?


Valt nu opzich wel mee.. Ik moet alleen geen plotselinge bewegingen maken. Heb ook nog wel wat last van bovenkant rug. (zware) dingen tillen gaat nog niet... Maar dat komt vast wel goed en met Paul gaat het ook al beter dan zondag.

Als het binnen 2 weken niet weg is, dokter opzoeken! Wij hadden er na Hulst vorig jaar ook redelijk last van, voor de zekerheid de dokter een belletje gedaan, en die gaf bovenstaand advies, dus doe er je voordeel mee :)

Wat is de planning verder nu dan? Ik heb geen foto's gezien, moet er een nieuwe body aan te pas komen?
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Re: Eddie Borgers

Berichtdoor Turboboost » za mei 01, 2004 18:58

Wat ik gehoord heb, is de nieuwe auto al bijna klaar...(andere body), maar dat kan Eddie zelf het beste vertellen.

Volgens mij viel het allemaal nog wel mee, of niet? wel helemaal rondom schade, maar nog wel te herstellen?!?

Suc6 met de wederopbouw.
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

Re: Eddie Borgers

Berichtdoor Eddie Borgers » za mei 01, 2004 19:14

Bedankt voor het advies, Martijn! Zal ik zeker doen als ik er dan nog last van heb.

De body kan nog wel gered worden, maar ik krijg een andere body, omdat het opbouwen dan sneller zou gaan.
Woensdag komt de kop van de motor weer terug (ligt nu bij Verbaas met kromme kleppen) en dan is de auto al weer bijna klaar.
Eddie Borgers
 
Berichten: 40
Geregistreerd: di feb 05, 2002 22:42

Volgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten