Duidelijkheid dan maar!!!

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Duidelijkheid dan maar!!!

Berichtdoor Erik de Wild » di jun 08, 2004 19:05

Onder druk niet kunnen presteren? Zie uitslag Zuiderzee!! Graag gaan annaliseren vanaf proef 1. Nu kan ik lullige dingen terug gaan zeggen, lijkt me niet netjes.

Op het moment dat we uitvielen reden we dacht ik al zonder druk. Waar we wel mee bezig waren is secondes proberen terug te snoepen die we eerder die dag verspeeld hadden door meerdere technische problemen.
Ik wil niet zeggen dat we het gehaald hadden maar we hadden onze collega rijders (veelachtig rijdend in Clio's) nog zeker het vuur aan de schenen kunnen leggen. En het zag er goed uit.

Ja, we zijn op de laatste proef, net voor de finisch, hard over de kop gegaan. De schade is aanzienlijk. De Peugeot heeft veel schade, maar ervoor gezorgd dat wij, Marcel en Erik, zo konden uitstappen.

Op dit moment zijn we al druk bezig stappen te ondernemen om de BHV weer aan de start te verschijnen, het ziet er postief uit maar we zijn er nog lang niet.

Als er vragen/reakties zijn naar aanleiding van dit stukje dan mag hier op de site maar je mag me ook bellen. Alleen zou het prettig zijn als je je netjes voor zou stellen.

Met vriendelijke groet,

Erik de Wild
06-21897595
Met vriendelijke groet,
Piepers Rallysport


Erik de Wild
Erik de Wild
 
Berichten: 133
Geregistreerd: di jun 08, 2004 18:46
Woonplaats: Dalfsen

Re: Duidelijkheid dan maar!!!

Berichtdoor RallyeRichard » di jun 08, 2004 19:39

Ik kan mij levendig voorstellen dat het gaat jeuken wanneer je zoiets leest, zeker wanneer je voor jezelf weet dat je gewoon 100% hebt gegeven, met een fatale uitschieter daar overheen.

Wanneer je echt competatief wilt zijn moet je op het randje rijden. En dat randje is soms heel smal. Pas wanneer jullie er een gewoonte van gaan maken om op deze wijze een rally te beëindigen zal ik mijn bedenkingen gaan krijgen bij het verhaal van 'presteren onder druk'. Tot die tijd kan ik alleeen maar zeggen; "Poep gebeurt" en jullie veel succes wensen met de wederopbouw.
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Re: Duidelijkheid dan maar!!!

Berichtdoor michel uit berg » di jun 08, 2004 19:47

Erik de Wild wrote:
Onder druk niet kunnen presteren? Zie uitslag Zuiderzee!! Graag gaan annaliseren vanaf proef 1. Nu kan ik lullige dingen terug gaan zeggen, lijkt me niet netjes.

Op het moment dat we uitvielen reden we dacht ik al zonder druk. Waar we wel mee bezig waren is secondes proberen terug te snoepen die we eerder die dag verspeeld hadden door meerdere technische problemen.
Ik wil niet zeggen dat we het gehaald hadden maar we hadden onze collega rijders (veelachtig rijdend in Clio's) nog zeker het vuur aan de schenen kunnen leggen. En het zag er goed uit.

Ja, we zijn op de laatste proef, net voor de finisch, hard over de kop gegaan. De schade is aanzienlijk. De Peugeot heeft veel schade, maar ervoor gezorgd dat wij, Marcel en Erik, zo konden uitstappen.

Op dit moment zijn we al druk bezig stappen te ondernemen om de BHV weer aan de start te verschijnen, het ziet er postief uit maar we zijn er nog lang niet.

Als er vragen/reakties zijn naar aanleiding van dit stukje dan mag hier op de site maar je mag me ook bellen. Alleen zou het prettig zijn als je je netjes voor zou stellen.

Met vriendelijke groet,

Erik de Wild
06-21897595



Zeg maak je niet zo druk, als je hard gaat (wat jullie doen) dan kan het ook hard mis gaan en je weet pas waar de grens ligt als je eroverheen gaat, maar hier zitten een paar mannen die nog niet met losse handen in een trein kunnen zitten dus.... die kunnen daar ook niet over oordelen

groeten michel uit berg
michel uit berg
 
Berichten: 672
Geregistreerd: do jul 25, 2002 20:57
Woonplaats: berg city

Re: Duidelijkheid dan maar!!!

Berichtdoor zoesub » di jun 08, 2004 19:48

Erik laat je toch niet gek maken.

Blij dat jullie oke zijn !!! en sterkte met de wederopbouw van de auto.

Karel kan wonderen verrichten !

Peter
zoesub
 
Berichten: 305
Geregistreerd: do maart 21, 2002 19:35
Woonplaats: Ouderkerk aan de amstel

Re: Duidelijkheid dan maar!!!

Berichtdoor StevenK » di jun 08, 2004 21:25

Erik, Marcel,

Je moet je van die anonieme zeikerds niet zo veel aantrekken. Jullie reden gewoon sterk, en het punt waar het fout ging leverde zeker bij meer equipes spannende momenten op; wij reden er net voor jullie en bij ons sprong de auto ook alle kanten op...
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Duidelijkheid dan maar!!!

Berichtdoor nkroeze » di jun 08, 2004 21:40

Inderdaad Erik en Marcel,

Niet druk laten maken!
Bij ons ging het daar de eerste doorgang al bijna fout! Gelukkig heeft onze auto naast het formaat ook het gewicht van een tank, zodat deze weer enigszins netjes op de wielen terecht kwam, zij het anderhalve meter verderop (in de bocht) en met veel geluk hem recht weten te houden....
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Re: Duidelijkheid dan maar!!!

Berichtdoor Gerhard » wo jun 09, 2004 11:16

Veel heeft te maken met de mentaliteit die Marcel er als (en zo ken ik hem ook ) sportman op na houd. Zodra hij achter het stuur gaat zitten is er de drive tot winnen, hoe dan ook. Dat je daarmee op het randje of in dit geval er overheen gaat is het risico wat je loopt. Dat is een druk die hij zichzelf oplegd. Dus het onder druk presteren heeft er wel mee te maken, ook met domme pech, (bump iets verder weg en het was anders gelopen).
Inmiddels kan ik meepraten over dit soort ongelukken en kan je zeggen dat is niet fijn.

Van mijn kant jongens succes met de wederopbouw van de auto.

Gr

Gerhard
Gerhard
 
Berichten: 9
Geregistreerd: ma feb 10, 2003 19:56

Re: Duidelijkheid dan maar!!!

Berichtdoor Bart » do jun 10, 2004 17:37

Ik sluit mij aan bij de opmerking van Gerhard dat het in het sportieve karakter van Marcel zit, dit siert hem. Ik ben echter wel van mening dat de navigator een grote hulp kan zijn bij het bepalen van het eerdergenoemde randje. Dit is overigens geen rotopmerking richting Erik maar een inkoppertje om het belang van de navigator in de auto nog maar eens te benadrukken. Marcel kennende staat hij gewoon weer in achtmaal, hij heeft in diepere dalen gezeten. Succes jongens!!

Bart van Riemsdijk
Bart
 
Berichten: 99
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:43
Woonplaats: Drozdov Tsjechië


Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten