Golf van Jan de Winkel

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Golf van Jan de Winkel

Berichtdoor billy » wo jun 23, 2004 9:01

Ik heb altijd begrepen dat de Golf IV van Jan verkocht was, maar nu lees ik op pitstop het volgende:

"Het allereerste project van Munster was een deelname met een A7. Ook die zoektocht verliep moeizaam, tot hij een tiental dagen terug op het idee kwam te starten met de Golf IV Kitcar van Jan de Winkel.

Munster: "Ik contacteerde meteen de Belgian VW Club, die enthousiast reageerde. Maar het was veel te kort dag om alles nog op het hoogste niveau erdoor te krijgen. Doodjammer, vooral ook omdat ik mij nog enkele dagen later had kunnen inschrijven, zo blijkt nu. Maar dat wist ik niet. Had ik dat geweten en enkele dagen meer respijt gekregen, dan was het project met de VW zo goed als zeker gelukt. Een gemiste kans."


Is de Golf nog steeds niet verkocht, of was dit een verspreking van Bernard Munster?

[Edited by billy on 06-23-2004 at 08:02 AM GMT]
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Re: Golf van Jan de Winkel

Berichtdoor StevenK » wo jun 23, 2004 9:24

billy wrote:
Ik heb altijd begrepen dat de Golf IV van Jan verkocht was, maar nu lees ik op pitstop het volgende:

"Het allereerste project van Munster was een deelname met een A7. Ook die zoektocht verliep moeizaam, tot hij een tiental dagen terug op het idee kwam te starten met de Golf IV Kitcar van Jan de Winkel.

Munster: "Ik contacteerde meteen de Belgian VW Club, die enthousiast reageerde. Maar het was veel te kort dag om alles nog op het hoogste niveau erdoor te krijgen. Doodjammer, vooral ook omdat ik mij nog enkele dagen later had kunnen inschrijven, zo blijkt nu. Maar dat wist ik niet. Had ik dat geweten en enkele dagen meer respijt gekregen, dan was het project met de VW zo goed als zeker gelukt. Een gemiste kans."


Is de Golf nog steeds niet verkocht, of was dit een verspreking van Bernard Munster?

[Edited by billy on 06-23-2004 at 08:02 AM GMT]

Die auto rijdt toch echt in Oostenrijk rond, maar misschien was er sprake van huren via Jan, of was het slechts de aanduiding welke auto het was.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Golf van Jan de Winkel

Berichtdoor nkroeze » wo jun 23, 2004 10:18

Waldherr is er afgelopen weekend naar het schijnt, redelijk hard mee van de weg geraakt!
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Re: Re: Golf van Jan de Winkel

Berichtdoor Holkers » wo jun 23, 2004 14:48

nkroeze wrote:
Waldherr is er afgelopen weekend naar het schijnt, redelijk hard mee van de weg geraakt!


sunt
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: Re: Golf van Jan de Winkel

Berichtdoor bugs » wo jun 23, 2004 15:11

nkroeze wrote:
Waldherr is er afgelopen weekend naar het schijnt, redelijk hard mee van de weg geraakt!


POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL :D
Bernard U.G. Simons
(zo eindelijk veel mensen blij gemaakt denk ik :D)
bugs
 
Berichten: 198
Geregistreerd: di maart 09, 2004 13:23

Re: Golf van Jan de Winkel

Berichtdoor Super 1600 » wo jun 23, 2004 18:25

Ik denk dat de Winkel dit jaar een goede kans had gemaakt met de VW. Met de Clio verwacht ik ook wel een goede klassering, maar met die Golf had ie volgens mij kans gemaakt op een podiumplek gezien het prachtige resultaat van vorig jaar!
Concurrentie uit onverwachte hoek....over een paar jaar rijd ik ze allemaal zoek!
Super 1600
 
Berichten: 279
Geregistreerd: do aug 29, 2002 20:36
Woonplaats: Zuid Nederland

Re: Re: Golf van Jan de Winkel

Berichtdoor StevenK » wo jun 23, 2004 18:36

Super 1600 wrote:
Ik denk dat de Winkel dit jaar een goede kans had gemaakt met de VW. Met de Clio verwacht ik ook wel een goede klassering, maar met die Golf had ie volgens mij kans gemaakt op een podiumplek gezien het prachtige resultaat van vorig jaar!

Tja, 't is altijd weer dat geld, hè.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Golf van Jan de Winkel

Berichtdoor RallyeRichard » wo jun 23, 2004 23:10

Wat zal goedkoper, slimmer en qua uitstraling verstandiger zijn geweest. Nog een seizoen doorrijden met een inmiddels enigzins gedateerde A7 waarvoor je inmiddels weinig ondersteuning van de fabriek meer hoeft te verwachten, of een jonge, in zijn klasse zeer competatieve, fabrieksondersteunde auto in een klasse die zeer snel in opkomst is...........
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Re: Re: Golf van Jan de Winkel

Berichtdoor StevenK » wo jun 23, 2004 23:13

DutchRallyeGolf wrote:
Wat zal goedkoper, slimmer en qua uitstraling verstandiger zijn geweest. Nog een seizoen doorrijden met een inmiddels enigzins gedateerde A7 waarvoor je inmiddels weinig ondersteuning van de fabriek meer hoeft te verwachten, of een jonge, in zijn klasse zeer competatieve, fabrieksondersteunde auto in een klasse die zeer snel in opkomst is...........

Ik zou het ook wel geweten hebben. Jan zat in mijn optiek helemaal aan het maximum van de Golf, en dan is een avontuur met een nieuwe auto in ieder geval beter voor de publiciteit.

Daarnaast is de situatie bij VW Racing erg beroerd, waardoor je het risico loopt de auto in de schuur te moeten zetten omdat er geen onderdelen zijn.

En die Clio is gewoon een heel dikke auto !
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Re: Re: Golf van Jan de Winkel

Berichtdoor Jacco » do jun 24, 2004 7:21

Steven wrote:
DutchRallyeGolf wrote:
Wat zal goedkoper, slimmer en qua uitstraling verstandiger zijn geweest. Nog een seizoen doorrijden met een inmiddels enigzins gedateerde A7 waarvoor je inmiddels weinig ondersteuning van de fabriek meer hoeft te verwachten, of een jonge, in zijn klasse zeer competatieve, fabrieksondersteunde auto in een klasse die zeer snel in opkomst is...........

Ik zou het ook wel geweten hebben. Jan zat in mijn optiek helemaal aan het maximum van de Golf, en dan is een avontuur met een nieuwe auto in ieder geval beter voor de publiciteit.

Daarnaast is de situatie bij VW Racing erg beroerd, waardoor je het risico loopt de auto in de schuur te moeten zetten omdat er geen onderdelen zijn.

En de Clio is gewoon een heel dikke auto !


En dat uit de mond van iemand die volgens mij het VW logo op het hart getatoeëerd heeft staan ..........
(in ieder geval vorig jaar nog)....
********************************************************
Rally News Holland -- rallysport tot in de kern --> wordt nu abonnee
********************************************************
:arrow:
Jacco
 
Berichten: 75
Geregistreerd: za jan 19, 2002 11:15
Woonplaats: Naaldwijk

Re: Golf van Jan de Winkel

Berichtdoor erikjan » do jun 24, 2004 23:02

Er zijn meer voorbeelden van mensen die na jaren toch het licht zien !
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Re: Re: Golf van Jan de Winkel

Berichtdoor StevenK » vr jun 25, 2004 6:18

ErikJan wrote:
Er zijn meer voorbeelden van mensen die na jaren toch het licht zien !

Maak je geen zorgen, het VW licht is bij nog lang niet gedoofd.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Re: Golf van Jan de Winkel

Berichtdoor antoine » za jun 26, 2004 15:52

nkroeze wrote:
Waldherr is er afgelopen weekend naar het schijnt, redelijk hard mee van de weg geraakt!


Die oude golf kitcar maakt wel een raar geluid en er komt veel zwarte rook uit , zal hij daarom de golf van jan hebben gekocht :) :) :)
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Re: Re: Golf van Jan de Winkel

Berichtdoor Campos » zo jun 27, 2004 20:20

nkroeze wrote:
Waldherr is er afgelopen weekend naar het schijnt, redelijk hard mee van de weg geraakt!


Ausfall von Andreas Waldherr, ca 3 Kilometer vor SP-Ende. Bedingt durch einen Reifenschaden streifte der Golf mit dem Heck einen Baum mit der Variante „heftig“. Das VW-Team musste aufgeben. Andreas Waldherr: „Ich wollte meinen Reifenschaden durch eine beherztere Fahrweise ausgleichen. Leider ging mir dabei die Straße aus.“


Afbeelding
De velgen zijn iig nog hetzelfde :)
Wel een beetje foute achterlichten, type 'sjonnie'
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Re: Re: Re: Golf van Jan de Winkel

Berichtdoor StevenK » zo jun 27, 2004 20:59

campos wrote:
Wel een beetje foute achterlichten, type 'sjonnie'

Het gebeurt wel vaker dat een ex-NL golf er redelijk Sjonnie bij komt te staan.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Volgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten