Columns

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mafiabaas101 » zo maart 27, 2005 15:59

ja hij heeft op een ander forum al gezegd dat dat automatisme is!
mafiabaas101
 
Berichten: 896
Geregistreerd: zo okt 10, 2004 8:48
Woonplaats: Barneveld

Berichtdoor Jan » zo maart 27, 2005 17:47

Ging dit topic nu over columns of vergis ik me :wink:
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor Walter Geuzebroek » wo mei 25, 2005 12:26

Aan de hand van het meerijden bij Herbert v.d Stelt tijdens het RAM, heb ik een aardig verhaaltje geschreven. Zie column op de site......
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Avatar gebruiker
Walter Geuzebroek
 
Berichten: 366
Geregistreerd: wo maart 13, 2002 19:28
Woonplaats: Houten

Berichtdoor Hein » vr jun 10, 2005 7:04

Bij ons is een nieuwe column verschenen. Een van mijn eigen hand.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor Hein » wo jul 20, 2005 16:49

Vandaag is de nieuwste column van de hand van John Raven bij ons op de site verschenen.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor clemens » do sep 22, 2005 23:18

Ik wil hierbij graag even wijzen op onze nieuwste columnist...

Rene Waare zal vanaf nu "ons" op de hoogte houden van zijn belevenissen in het Spaans rallykampioenschap.........


De site kennen jullie wel denk ik?
Anders klik je maar op het huisje :wink:


Clemens.
clemens
 
Berichten: 201
Geregistreerd: di jun 25, 2002 18:40

Berichtdoor Walter Geuzebroek » vr okt 21, 2005 21:28

Column over 'combi' evenementen geplaatst. Zie onder
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Avatar gebruiker
Walter Geuzebroek
 
Berichten: 366
Geregistreerd: wo maart 13, 2002 19:28
Woonplaats: Houten

Berichtdoor Hein » zo jan 15, 2006 10:59

Wederom een nieuwe loot aan de Rallysport.nl stam:

Op rallysport verchijnen vanaf vandaag columns. De eerste is al online.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor StevenK » zo jan 15, 2006 13:02

Overigens staat er sinds ruim een week op weer een nieuwe (en uitstekende) column www.therallysite.com , waar Walter vooruitblikt op 2006.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Peer » ma jan 16, 2006 2:27

Uiteraard ben ik het met Walters column grondig oneens daar waar hij de BHV rally aanpakt. Tenslotte "verkoopt" elke rally al zo lang als ik kan herinneren en waarschijnlijk al veel langer zijn "comunicatie-look". Doorgaans gaat dit naar de hoofdsponsor. Als de hoofdsponsor daar geen belang bij heeft, waarom dan niet aan een ander "verkopen".
Wellicht ligt er ook een groter probleem aan ten grondslag en is men op deze verkapte manier op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. Ik noem hier slechts enkele suggesties want ik weet het zelf echt niet. BHV heeft nou eenmaal een speciaal plaatsje in mijn hart en ik kan er slecht tegen wanneer dergelijke ongegronde kritiek gegeven wordt over een non-issue.

Overigens kan ik me wel een rally herinneren die gesponsord werd door een bandenmerk en een foto op de kaft had van een deelnemer die erg prominent gesponsord werd door een concurrerend bandenmerk. Het is wellicht overbodig te vermelden dat deze rally op zoek kon naar een andere sponsor.
Peer
 
Berichten: 527
Geregistreerd: di jan 29, 2002 9:22
Woonplaats: Pumpenbil

Berichtdoor StevenK » di jan 17, 2006 18:22

test-reactie
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Holkers » di jan 17, 2006 18:28

StevenK schreef:test-reactie


test geslaagd
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Walter Geuzebroek » wo maart 15, 2006 23:42

Ik hoop dat mijn Columns meer mensen aanspoort tot schrijven...

http://www.passion4wheels.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1164&Itemid=285
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Avatar gebruiker
Walter Geuzebroek
 
Berichten: 366
Geregistreerd: wo maart 13, 2002 19:28
Woonplaats: Houten

Berichtdoor zoesub » do maart 16, 2006 7:13

Vakantie in een dag
--------------------------------------------------------------------------------
De lente staat voor de deur. Ai, het gaat weer zeer doen. Ik heb een heel groot hart namelijk. Iets warme temperaturen en een straaltje zon. De meisjes komen weer uit hun winterslaap.
Van de week moest ik erg vroeg naar kantoor, buiten is het nog donker, de vogels zijn reeds druk bezig met waar ze goed in zijn. Gelukkig weten ze nog helemaal niets van de griepgolf die er aan staat te komen. Als ze dat weten zullen ze wel heel andere dingen gaan doen. Mocht ik een vogel zijn geweest, dan had ik het in ieder geval wel geweten.

Het seizoen is begonnen en wordt afgetrapt in het wonderschone Spa. Om kwart over vijf stap ik in mijn auto. De vogels zijn al op. Ik rijd langs de Amstel richting Uithoorn om mijn maat op te halen. De eenden trekken zich niets aan van het verkeer. Er hoort om deze tijd geen auto te rijden, en dus blijven ze rustig op de weg zitten.
Zullen ze dan toch van die griep gehoord hebben en licht depressief zijn? Misschien moet ik er gewoon overheen rijden om ze vast uit hun lijden te verlossen. Maar ja, ik ben ook de rotste niet dus ik stop netjes en wens ze een mooie dag

Op de snelweg richting Spa hebben we alles. Erg veel RTL4 volk volgepakt voor een leuke wintersport. Mijn maat en lachen zich rot; Wat een dom volk. Gelukkig weten ze niet wat wij gaan doen anders hadden ze ons ook voor gek verklaard. Afslag Tilburg verschijnt en ik vertel mijn maat over een leuke dag op de kermis aldaar. Ik ben een wereld burger. Ik kom echt overal.

Net over de grens met Belgie breekt licht de zon door in de ochtend die de voorgaande nacht doet verheten. Normale mensen liggen nu nog in bed en doorlopen net de 4de remslaap. Mijn lichaam is ook in de war; ik voel een odal opkomen.
Als twee kleuters van in de 30 laten we scheetjes en beoordelen elkaars geur.
Voor Spa begint het te regenen, wat overgaat in sneeuw. In 20 minuten ligt er een pak van 10 centimeter. Dit gaat weer een leuke rally worden; We hebben sneeuw.
We parkeren op het circuit om een paar mensen gedag te zeggen. Net uit de warme auto komen we tot een niet plezierige ontdekking. Het is ijskoud, glad, en onder de sneeuw ligt een dikke ijslaag.

De omgeving is mooi en we staan van de natuur genieten in een weiland terwijl we wachten op onze helden. Na 10 minuten nog steeds geen auto. Zou het misschien proef 2 zijn waar we staan? Nee, tuurlijk niet. We kijken nog een keer op de kaart en bekijken het tijdschema. Het is inderdaad proef 2. We vermaken ons met het gooien van sneeuwballen en het afzeiken van andere mensen. Als twee jonge veulens die voor het eerst in het voorjaar de wei in mogen.
We vermaken ons opperbest. We zijn ontspannen, staan in de mooie natuur, en kijken naar de dingen die we mooi vinden.

Twee en een half uur van huis en een kompleet ander leven. Ik ben blij dat het zaterdag is. Eindelijk eens een zaterdag dat ik me zelf kan vermaken. Geen vrouw die aan mijn kop zeurt over de boodschappen en andere dingen die een gezin hoort te doen op een zaterdag. Heerlijk zo’n vakantie in 1 dag. Ik ben blij dat het rally seizoen weer begonnen is.

zoesub
zoesub
 
Berichten: 305
Geregistreerd: do maart 21, 2002 19:35
Woonplaats: Ouderkerk aan de amstel

Berichtdoor Walter Geuzebroek » do maart 16, 2006 8:39

Leuk verhaal! Merci.
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Avatar gebruiker
Walter Geuzebroek
 
Berichten: 366
Geregistreerd: wo maart 13, 2002 19:28
Woonplaats: Houten

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten