Peter Bijvelds met Toyota WRC

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Peter Bijvelds met Toyota WRC

Berichtdoor Wolter » di okt 05, 2004 21:35

Het zou heel goed kunnen.
Peter heeft al eens te kennen gegeven dat zijn ''auto een k*tauto is, en Wevers met een fatsoenlijk wrc, die niet kapot gaat, de rally uitrijd.''
Wevers (de mr. Toyota in Nederland met altijd wel een paar Toyota's in de schuur) kan natuurlijk de andere corolla WRC (die hij volgens mij nog heeft, weet het niet zeker..) verhuren aan Bijvelds. Dat heeft hij ook gedaan tijdens Almere Rally, aan Boers. Toen zat ook Frank Verhoeven ernaast en is dus al iets bekend met die auto.
Peter weet zelf ook, dat als hij verder in de rallysport wilt komen (WK) hij niet voor altijd zijn vader naast hem kan hebben zitten, Piet wordt ook ouder, en het is en blijft een sport. Mede daarom een andere navi.
Verder denk ik dat Bijvelds het eens met een ander type auto wilt proberen. Voor de ervaring en voor eventuele toekomstplannen.

Ik denk dat het wel goed zou kunnen, maar ik weet niets zeker, en heb zelfs nog niets gehoord over die geruchten.

Ik zou het wel leuk vinden, een gevecht tussen Wevers en Bijvelds (ok, Erik kent de auto 10x beter dan Peter, maar ik denk dat het wel potentie heeft.)

Wolter
Wolter

Berichtdoor Mivali » di okt 05, 2004 22:32

Geweldig wat ik hier lees, ook best apart dat je al op dinsdagavond mag verkennen, uniek gewoon, wist niet dat dit bestond en mocht in NL, in Barneveld dus wel. Het lijkt wel Belgie.

Nog even en de kp's moeten 364 van tevoren worden vrij gegeven aan de deelnemers, en de argeloze toeschouwers zich maar verbazen waarom sommigen zo veel harder gaan dan de rest...hahahaha, wat een lachertje toch!

[Edited by Mivali on 10-05-2004 at 09:32 PM GMT]

[Edited by Mivali on 10-05-2004 at 09:35 PM GMT]
Michel van Lindert
Mivali

Re: Re: Peter Bijvelds met Toyota WRC

Berichtdoor bugs » wo okt 06, 2004 7:22

mivali wrote:
Geweldig wat ik hier lees, ook best apart dat je al op dinsdagavond mag verkennen, uniek gewoon, wist niet dat dit bestond en mocht in NL, in Barneveld dus wel. Het lijkt wel Belgie.

Nog even en de kp's moeten 364 van tevoren worden vrij gegeven aan de deelnemers, en de argeloze toeschouwers zich maar verbazen waarom sommigen zo veel harder gaan dan de rest...hahahaha, wat een lachertje toch!

SUKKEL!!!!!!!!!
Bernard U.G. Simons
(zo eindelijk veel mensen blij gemaakt denk ik :D)
bugs

Berichtdoor admin » wo okt 06, 2004 7:35

wolter wrote:
Het zou heel goed kunnen.
Peter heeft al eens te kennen gegeven dat zijn ''auto een k*tauto is, en Wevers met een fatsoenlijk wrc, die niet kapot gaat, de rally uitrijd.''
Wevers (de mr. Toyota in Nederland met altijd wel een paar Toyota's in de schuur) kan natuurlijk de andere corolla WRC (die hij volgens mij nog heeft, weet het niet zeker..) verhuren aan Bijvelds. Dat heeft hij ook gedaan tijdens Almere Rally, aan Boers. Toen zat ook Frank Verhoeven ernaast en is dus al iets bekend met die auto.
Peter weet zelf ook, dat als hij verder in de rallysport wilt komen (WK) hij niet voor altijd zijn vader naast hem kan hebben zitten, Piet wordt ook ouder, en het is en blijft een sport. Mede daarom een andere navi.
Verder denk ik dat Bijvelds het eens met een ander type auto wilt proberen. Voor de ervaring en voor eventuele toekomstplannen.

Ik denk dat het wel goed zou kunnen, maar ik weet niets zeker, en heb zelfs nog niets gehoord over die geruchten.

Ik zou het wel leuk vinden, een gevecht tussen Wevers en Bijvelds (ok, Erik kent de auto 10x beter dan Peter, maar ik denk dat het wel potentie heeft.)

Wolter

Het is niet de auto waar Boers mee reed want die is verkocht aan Poulsen!
admin
Site Admin

Berichtdoor Holkers » wo okt 06, 2004 8:00

met of zonder nieuwe koppeling ?
:D:D:D
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Re: Re: Re: Peter Bijvelds met Toyota WRC

Berichtdoor StevenK » wo okt 06, 2004 9:03

bugs wrote:
mivali wrote:

SUKKEL!!!!!!!!!

ff op een rij:

* Michel rijdt al jaren rally's
* Bugs roept vooral dingen, maar lijkt weinig waar te maken

Wie is er dan de sukkel ?

Overigens begrijp ik best dat veel mensen vooraf verkennen in Barneveld: als je in het donker moet rijden, waar je alleen overdag verkend hebt, dan krijgt de sport ineens heel andere dimensies :D

[Edited by Steven on 10-06-2004 at 09:05 AM GMT]
StevenK
Site Admin

Berichtdoor SylviaVisser » wo okt 06, 2004 9:16

""als je in het donker moet rijden, waar je alleen overdag verkend hebt, dan krijgt de sport ineens heel andere dimensies""

Ja, hoe een rally of sprint toch nog spannend kan worden.

Behalve als we natuurlijk massaal gaan verkennen buiten de regulier gestelde tijd..... ;)

[Edited by SylviaBos on 10-06-2004 at 08:16 AM GMT]
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor pipo » wo okt 06, 2004 9:17

Er is zelfs een wedstrijdwagen .....
pipo

Berichtdoor Paul » wo okt 06, 2004 9:21

@admin,

Poulsen reeds toch in die witte waar Eric vorig jaar de GTR mee heeft gewonnen, terwijl Boers Almere in een rode heeft gereden. Of is die auto ff voor Almere in het rood gezet ?
Denk aan gisteren, Droom van morgen, maar leef vandaag
AA Rallyteam.nl
Paul

Berichtdoor StevenK » wo okt 06, 2004 9:31

SylviaBos wrote:
""als je in het donker moet rijden, waar je alleen overdag verkend hebt, dan krijgt de sport ineens heel andere dimensies""

Ja, hoe een rally of sprint toch nog spannend kan worden.

Behalve als we natuurlijk massaal gaan verkennen buiten de regulier gestelde tijd..... ;)

[Edited by SylviaBos on 10-06-2004 at 08:16 AM GMT]

Proeven worden tegenwoordig toch ook al als een soort Indy wedstrijd geneutraliseerd als het regent ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor StevenK » wo okt 06, 2004 9:35

pipo wrote:
Er is zelfs een wedstrijdwagen .....

Zeker futureworld stickers ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor admin » wo okt 06, 2004 9:51

paul wrote:
@admin,

Poulsen reeds toch in die witte waar Eric vorig jaar de GTR mee heeft gewonnen, terwijl Boers Almere in een rode heeft gereden. Of is die auto ff voor Almere in het rood gezet ?

Paul,

Een kenteken zegt meer dan een kleur..

Boers reed in de KAM-307 in Almere dat is de auto waar Erik in 2002 de Hellendoorn mee reed. De auto waar Erik vorig jaar mee reed is de auto die dit jaar werd gebruikt door Donnely in Ierland. De KAM-307 is verkocht aan Poulsen en die staat in Markelo want deze rijd een week na Barneveld een Gravel wedstrijd in Duitsland.
admin
Site Admin

Berichtdoor JD_Kruit » wo okt 06, 2004 10:01

Even doorgaan op het 'subtopic' illegaal verkennen:

Ik vind het zelf eigenlijk wel treurig dat in een land als Nederland, waar de pacenotes van elke proef toch al op 3 kantjes te schrijven zijn in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Franse Alpen, waar drie kantjes voor 500 meter nodig zijn, er zoveel illegaal verkend wordt!

Ga dan lekker op Zandvoort, of de Playstation, elke millimeter uit je hoofd leren...

...met rallyrijden (waar een navigator voor nodig zou zijn) heeft het natuurlijk niets meer te maken
Jan Dirk Kruit
JD_Kruit

Berichtdoor Turboboost » wo okt 06, 2004 11:25

Ik vraag me altijd af hoeveel er van waar is van die verhalen. Iets roepen op dit forum (bv. sukkel!!) is makkelijk, maar het onderbouwen of bewijzen is moeilijk. Daarnaast kun je er hier ook nog eens niets mee.....

Ik zie voor aanvang GTR ook wel mensen langs de proeven rijden, maar die hebben veelal niets met de daadwerkelijke rally te maken.

beetje jammer van het niveau hierzo. Makkelijk hoor om sukkel op een forum te roepen.
Turboboost

Volgende

Keer terug naar rallysport.nl