Nachtmerrie PB.....

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor Götz » ma okt 18, 2004 17:47

Flauw grapje. Je gaat wel heel erg ver..............

Misschien iets uit de oude door. Begin jaren 80 (Ton van Spanje cs. kunnen dit vast wel bevestigen) werden de eerste drie auto's (podium) afgekeurd. Winnaar riep toen de volgende 3 en in één keer werd alles maar bij het oude gelaten. Hoeveel deelnemers reden er toen niet in een Opel Kadett, Ascona en Manta) met een 2.4 of zelfs 2.7 liter motor in de 2 liter klasse. Veel van deze heren rijden nog steeds rally's. Wil je deze nu ook gaan uitsluiten! Gaat wel heel erg ver vind je niet?

M.i. heeft Pietje Bell gegokt en verloren. All in the game!

Verder moet ik nog even het volgende kwijt. Hoelang gaat deze hetze nog door. Niemand en ik meen NIEMAND is hiermee gebaat.
Götz Pfauder

Als rallysport een eenvoudig spelletje was had men het wel voetbal genoemd ... :wink:
Götz

Berichtdoor antoine » ma okt 18, 2004 17:48

slotje en verwijderen?

[Edited by antoine on 10-18-2004 at 06:48 PM GMT]
Afbeelding
antoine

Berichtdoor nkroeze » ma okt 18, 2004 17:50

Ik kan me alleen maar bij Götz aansluiten!

Het opzoeken van de grenzen en de grijze gebieden hoort nou eenmaal bij het spelletje! Kijk naar het WK, waar ook diverse teams al eens betrapt zijn! (Citroen, Peugeot en Toyota).

"Pietje Bell" heeft inderdaad gegokt en verloren, maar ik HOOP echt dat we hem WEL op de nederlandse rallypaden mogen blijven zien, want ondanks dit, zie ik hem nog altijd als het grootste NL rallytalent wat ook kans maakt om internationaal door te breken.....
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Re: Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor Götz » ma okt 18, 2004 17:59

antoine wrote:
slotje en verwijderen?

[Edited by antoine on 10-18-2004 at 06:48 PM GMT]

Yes, sluit me hier volledig bij aan.
Götz Pfauder

Als rallysport een eenvoudig spelletje was had men het wel voetbal genoemd ... :wink:
Götz

Berichtdoor evoliene » ma okt 18, 2004 18:08

Wat ik me echt afvraag is of het verhaal op waarheid berust!!Heeft iemand het nu echt gezien??? Zo ja,dan zijn er zeker mensen bij gebaat dat er wat gebeurt!!Maar het grote punt is of het waar is,en daar heb ik nog steeds mijn twijfels over.Enne Rallycrack,je kunt de turbo en ook de restrictor maar op een manier bevestigen.Maar ik ben er van overtuigt dat een groot gedeelte van de mensen die nu een mening hebben nog nooit een restrictor van dichtbij hebben gezien!!
Jos van Riemsdijk
evoliene

Berichtdoor Götz » ma okt 18, 2004 18:08

Voor de liefhebbers:

Ik heb het even verder uitgezocht.

Voorval was in de de AMAC Tulpenrally 1981.
Voor de ware liefhebbers kan ik het artikel in "rallysport 1982" wel even scannen en toesturen!
Götz Pfauder

Götz

Berichtdoor Super 1600 » ma okt 18, 2004 18:09

Alleen waarom zou hij dan onder de motorkap kijken als alles in orde was en als hij er dan onder kijkt dat kan hij dan toch ook ergens onopvallender doen of niet?
Was er op KP4 iets van te merken dat de auto niet goed liep?
Concurrentie uit onverwachte hoek....over een paar jaar rijd ik ze allemaal zoek!
Super 1600

Berichtdoor evoliene » ma okt 18, 2004 18:11

Wat was er nou gebeurt in Ieper dit jaar???????
Jos van Riemsdijk
evoliene

Berichtdoor ExTaxi » ma okt 18, 2004 18:17

Nou ik ben er niet voor om deze te verwijderen....als er normaal gediscussieerd wordt dan moet dat kunnen. Als Peter een goed verhaal zou hebben wat er nou echt gebeurd is dan zou hij dat toch via via ook bekend kunnen maken?

Zolang het niet bij ordinair Bijvelds-afplassen wordt moet deze discussie gewoon kunnen.

Berichtdoor evoliene » ma okt 18, 2004 18:17

rallycrack wrote:
Tegen al die mensen die zo uitgekookt zijn om te zeggen dat Bijvelds illegaal bezig is, zonder daar daadwerkelijk bewijs voor het hebben wil ik graag zeggen: ben dan ook zo stoer en bel Bijvelds op om te vragen hoe het zit!

ps. aan de turbo moet aan de inlaatkant toch nog een grote luchtslang bevestigd worden die naar het luchtfilterhuis gaat... was die slang er wel af toen, anders kan je de restrictor ook helemaal niet zien... toch ?

Je kan wel bellen maar geloof je nu echt dat ze het wel even zullen vertellen?????? En ja er gaat een slang naar het luchtfilter als het goed is maar dan zie je de restrictor wel degelijk of de slang zou er helemaal overheen geschoven moeten zitten.
Jos van Riemsdijk
evoliene

Berichtdoor evoliene » ma okt 18, 2004 18:29

rallycrack wrote:
en aangezien jij dat dus ook niet weet hoe het bij Bijvelds gemonteerd is, kan je ook niet met zekerheid zeggen wat er gebeurd is.

volgens mij is dat hetgeen wat ik al steets over dit onderwerp zeg??????!!!!!!
Jos van Riemsdijk
evoliene

Berichtdoor Semtex » ma okt 18, 2004 18:33

Ik heb dit verhaal toch echt meer gehoord afgelopen weekend, en ZEKER niet van de eerste de beste personen!

Er werd ook verteld dat er een TV camera bij kwam.....
Semtex

Re: Re: Re: Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor evoliene » ma okt 18, 2004 18:35

rallycrack wrote:
evoliene wrote:
rallycrack wrote:
en aangezien jij dat dus ook niet weet hoe het bij Bijvelds gemonteerd is, kan je ook niet met zekerheid zeggen wat er gebeurd is.

volgens mij is dat hetgeen wat ik al steets over dit onderwerp zeg??????!!!!!!

mooi, dan zitten we op hetzelfde spoor :D

Maar ik weet in grote lijnen wel hoe het bij hun auto gemonteert hoort te zitten.
Jos van Riemsdijk
evoliene

Volgende

Keer terug naar rallysport.nl