Rallytiming.nl

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor TWENGELTJE » zo feb 25, 2007 9:24

Campos schreef:Goed nieuws, ik zie Hulst er ook tussen staan! Nog even en jullie hebben -terecht- alle NL evenementen!


Zal ze niet helemaal lukken (al ligt dat niet aan mij)
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor StevenK » zo feb 25, 2007 9:26

TWENGELTJE schreef:
Campos schreef:Goed nieuws, ik zie Hulst er ook tussen staan! Nog even en jullie hebben -terecht- alle NL evenementen!


Zal ze niet helemaal lukken (al ligt dat niet aan mij)

Dan wordt het tijd dat de KNAF - mits rallytiming.nl dat wil - het gebruik van hun diensten verplicht...
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor TWENGELTJE » zo feb 25, 2007 9:30

StevenK schreef:
TWENGELTJE schreef:
Campos schreef:Goed nieuws, ik zie Hulst er ook tussen staan! Nog even en jullie hebben -terecht- alle NL evenementen!


Zal ze niet helemaal lukken (al ligt dat niet aan mij)

Dan wordt het tijd dat de KNAF - mits rallytiming.nl dat wil - het gebruik van hun diensten verplicht...


Sorry Steven dan nog niet, ze weten zelf wel waarom
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor Amazone » zo feb 25, 2007 11:18

StevenK schreef:Dan wordt het tijd dat de KNAF - mits rallytiming.nl dat wil - het gebruik van hun diensten verplicht...


Verplichten ha ha?

Als je organisators niet financieel ondersteunt kun je ze ook niet zomaar wat verplichten!

Of zet de KNAF er dan tegenover dat alle rijders "verplicht" alle wedstrijden van het NL Kampioenschap rijden?

Rallytiming krijgt bij ons in elk geval de kans zich te bewijzen, wij zijn heel benieuwd! ;-)
Amazone
 
Berichten: 730
Geregistreerd: do aug 25, 2005 16:36
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor StevenK » zo feb 25, 2007 13:20

Amazone schreef:
StevenK schreef:Dan wordt het tijd dat de KNAF - mits rallytiming.nl dat wil - het gebruik van hun diensten verplicht...


Verplichten ha ha?

Als je organisators niet financieel ondersteunt kun je ze ook niet zomaar wat verplichten!

Nog afgezien van het feit dat volgens mij de KNAF voorwaarden kan stellen aan een organisatie, ben ik nog steeds van mening dat het zeer zinvol is wanneer op een éénduidige manier tijdregistratie en vooral publicatie plaatsvindt. Ik vind ook dat de KNAF zeker voorwaarden zou moeten stellen aan wedstrijdinformatie die een organisatie tijdens de wedstrijd beschikbaar stelt !

Mijn zakenrelaties hebben over het algemeen zeker interesse in de rallysport en vinden het erg leuk om een wedstrijd waar ik aan mee doe te volgen via Internet. En dan is het ontzettend handig wanneer je zeker weet dat de informatie beschikbaar is en ook elke keer op dezelfde manier. Want in het verleden is het te vaak gebeurd dat aangekondigde informatie niet beschikbaar was...

Dit hoeft overigens niet te betekenen dat alle partijen gebruik maken van rallytiming.nl, het kan ook betekenen dat partijen die hun eigen tijdregistratie doen, daarbij een technische interface aanbieden, waardoor die tijden toch uniform weergegeven kunnen worden. Daarbij kan ik me goed voorstellen dat dat weergeven gebeurt via een separaat platform en dat daar bij elke wedstrijd ook de commerciële informatie van *die* wedstrijd gecommuniceerd wordt.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor BraMKJ » zo feb 25, 2007 14:21

TWENGELTJE schreef:
StevenK schreef:
TWENGELTJE schreef:
Campos schreef:Goed nieuws, ik zie Hulst er ook tussen staan! Nog even en jullie hebben -terecht- alle NL evenementen!


Zal ze niet helemaal lukken (al ligt dat niet aan mij)

Dan wordt het tijd dat de KNAF - mits rallytiming.nl dat wil - het gebruik van hun diensten verplicht...


Sorry Steven dan nog niet, ze weten zelf wel waarom


Tsja... daar heb je helemaal gelijk...

Ik ben al geweldig blij dat we dit jaar 7 weekenden van de partij zijn met rallytiming en ik zou ook best nog wel meer weekenden hieraan willen spenderen, helaas ligt dit niet voor alle medewerkers van Rallytiming zo eenvoudig. Als ik naar mijn eigen situatie kijk dan ben ik alleen al de helft van mijn vakantiedagen kwijt voor het werk dat we dit jaar hebben... en voor de mensen met een gezin is dit alles ook wel een behoorlijk zware belasting...

Maarja persoonlijk zeg ik: Hoe meer hoe beter :)

Bedankt voor de positieve reacties allemaal trouwens ;)
Avatar gebruiker
BraMKJ
 
Berichten: 126
Geregistreerd: wo jun 14, 2006 9:37
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Amazone » zo feb 25, 2007 18:37

StevenK schreef:Nog afgezien van het feit dat volgens mij de KNAF voorwaarden kan stellen aan een organisatie, ben ik nog steeds van mening dat het zeer zinvol is wanneer op een éénduidige manier tijdregistratie en vooral publicatie plaatsvindt. Ik vind ook dat de KNAF zeker voorwaarden zou moeten stellen aan wedstrijdinformatie die een organisatie tijdens de wedstrijd beschikbaar stelt !

Aha, nu zijn we er:

Ik ben met je eens dat de KNAF voorwaarden mag stellen aan de tijdregistratie. Dat wil nog niet zeggen dat ze een organisator kunnen verplichten samen te werken met bijv. rallytiming.nl

In het verleden hebben wij altijd samengewerkt met SporAs, tot volle tevredenheid.

Vergeet namelijk niet dat er nog meer partijen in een wedstrijd zijn dan de deelnemers alleen: SportAs heeft een geweldig controlesysteem, waardoor fouten maken bijna onmogelijk is, en de wedstrijdleiding op ieder moment kan zien waar elke deelnemer zich op de proef bevindt.
Ook dit is ontzettend belangrijk!

Of anderen dit ook kunnen zal over 3 weken blijken...
Amazone
 
Berichten: 730
Geregistreerd: do aug 25, 2005 16:36
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor BraMKJ » zo feb 25, 2007 19:43

Amazone schreef:
StevenK schreef:Nog afgezien van het feit dat volgens mij de KNAF voorwaarden kan stellen aan een organisatie, ben ik nog steeds van mening dat het zeer zinvol is wanneer op een éénduidige manier tijdregistratie en vooral publicatie plaatsvindt. Ik vind ook dat de KNAF zeker voorwaarden zou moeten stellen aan wedstrijdinformatie die een organisatie tijdens de wedstrijd beschikbaar stelt !

Aha, nu zijn we er:

Ik ben met je eens dat de KNAF voorwaarden mag stellen aan de tijdregistratie. Dat wil nog niet zeggen dat ze een organisator kunnen verplichten samen te werken met bijv. rallytiming.nl

In het verleden hebben wij altijd samengewerkt met SporAs, tot volle tevredenheid.

Vergeet namelijk niet dat er nog meer partijen in een wedstrijd zijn dan de deelnemers alleen: SportAs heeft een geweldig controlesysteem, waardoor fouten maken bijna onmogelijk is, en de wedstrijdleiding op ieder moment kan zien waar elke deelnemer zich op de proef bevindt.
Ook dit is ontzettend belangrijk!

Of anderen dit ook kunnen zal over 3 weken blijken...


8)
Avatar gebruiker
BraMKJ
 
Berichten: 126
Geregistreerd: wo jun 14, 2006 9:37
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor StevenK » zo feb 25, 2007 20:20

Amazone schreef:
StevenK schreef:Nog afgezien van het feit dat volgens mij de KNAF voorwaarden kan stellen aan een organisatie, ben ik nog steeds van mening dat het zeer zinvol is wanneer op een éénduidige manier tijdregistratie en vooral publicatie plaatsvindt. Ik vind ook dat de KNAF zeker voorwaarden zou moeten stellen aan wedstrijdinformatie die een organisatie tijdens de wedstrijd beschikbaar stelt !

Aha, nu zijn we er:

Ik ben met je eens dat de KNAF voorwaarden mag stellen aan de tijdregistratie. Dat wil nog niet zeggen dat ze een organisator kunnen verplichten samen te werken met bijv. rallytiming.nl

Dat zeg ik toch ook ? (in het stukje wat je niet quote)

Overigens ben ik het niet met je eens dat het niet zou kunnen dat de KNAF het gebruik van een specifieke dienst verplicht, ik zou het zelf netter vinden wanneer de KNAF zelf een contract zou sluiten of wanneer de KNAF zelf zou zorgen dat er één plaats is waar alle standen terecht komen, met een open interface, zou dat ook andere partijen er gebruik van kunnen maken.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Mark Verhoeven » zo feb 25, 2007 22:33

Gezelligheid ! 'k Heb nu een nieuw abonnement met onbeperkt internet


Gezelligheid tijdens een rally is toch belangrijk! Onbeperkt internet? Wordt het misschien nog gezelliger... :wink:

Ik zie je wel weer in Emmeloord! (denk ik...)
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor Amazone » zo feb 25, 2007 23:31

StevenK schreef:Dat zeg ik toch ook ? (in het stukje wat je niet quote)

Maar je zegt ook dit:
StevenK schreef:Dan wordt het tijd dat de KNAF - mits rallytiming.nl dat wil - het gebruik van hun diensten verplicht...

Dus dan gaat het toch specifiek over rallytiming.nl?
Overigens even voor de duidelijkheid: wij gaan dit jaar met Rallytiming in zee, en ik heb er alle vertrouwen in dat dit prima gaat verlopen hoor!
Het gaat er hier alleen om dat jij vind dat de KNAF de organisaties verplichtingen op moet leggen.
StevenK schreef:Overigens ben ik het niet met je eens dat het niet zou kunnen dat de KNAF het gebruik van een specifieke dienst verplicht, ik zou het zelf netter vinden wanneer de KNAF zelf een contract zou sluiten of wanneer de KNAF zelf zou zorgen dat er één plaats is waar alle standen terecht komen, met een open interface, zou dat ook andere partijen er gebruik van kunnen maken.

Eens, maar dat gaat de KNAF geld kosten en dat geven ze niet uit aan (rally)organisaties!
Amazone
 
Berichten: 730
Geregistreerd: do aug 25, 2005 16:36
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor StevenK » ma feb 26, 2007 6:16

Mark Verhoeven schreef:Ik zie je wel weer in Emmeloord! (denk ik...)

Nee, helaas. In Emmeloord ben ik er niet bij.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor StevenK » ma feb 26, 2007 6:17

Amazone schreef:Eens, maar dat gaat de KNAF geld kosten en dat geven ze niet uit aan (rally)organisaties!

Waarom zou dat geld kosten ? Er zijn genoeg vrijwilligers.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Amazone » ma feb 26, 2007 9:22

StevenK schreef: Waarom zou dat geld kosten ? Er zijn genoeg vrijwilligers.

:?
Amazone
 
Berichten: 730
Geregistreerd: do aug 25, 2005 16:36
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor StevenK » ma feb 26, 2007 9:23

Amazone schreef:
StevenK schreef: Waarom zou dat geld kosten ? Er zijn genoeg vrijwilligers.

:?

Het ging over het verplicht stellen van het aanbieden van de informatie en het publiceren van die informatie, niet over het sluiten van het contract met bijvoorbeeld rallytiming.nl.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten