RallyingforHolland?

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Patmeister » di apr 18, 2006 23:10

nog 1, en nu goed...
Laatst bijgewerkt door Patmeister op di apr 18, 2006 23:14, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Patmeister
 
Berichten: 895
Geregistreerd: vr maart 29, 2002 19:43
Woonplaats: Uithoorn

Berichtdoor Patmeister » di apr 18, 2006 23:11

Deze bedragen lopen volgens mij via de KNAF, Erzitten beperkingen aan... maar kan oplopen tot 5000,-....?? Er zijn wel mensen hier, die daar veel meer van weten.
Avatar gebruiker
Patmeister
 
Berichten: 895
Geregistreerd: vr maart 29, 2002 19:43
Woonplaats: Uithoorn

Berichtdoor StevenK » wo apr 19, 2006 5:08

MartijnS schreef:Wat ik toen gehoord heb over de bijdrage van het NOC/NSF is dat dat echt een heel flink bedrag was!

Het gaat om aardige bedragen. Maar als je ziet wat een deelname aan een WK wedstrijd kost, dan schrik je toch wel.

Ik heb een aardig idee van de bedragen die met het Catalunya tripje gemoeid waren en dat ging zowel wat subsidie betrof, maar vooral wat de kosten van de deelname betroffen, over aanzienlijke bedragen.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor kolkie » wo apr 19, 2006 9:56

Ik kan me vaag uit een artikel van een jaar of wat terug in de autoweek (..) herinneren dat het inschrijven van de RAC/networkQ-rally toen zo'n 25K kostte. Meende ik. Vraag me niet of dit nou guldens of euro's waren maar in beide gevallen een beste bak geld (je hebt dan volgens mij ook nog geen meter gereden - sterker nog - je bent er nog niet eens!).
kolkie
 
Berichten: 218
Geregistreerd: ma feb 20, 2006 13:56
Woonplaats: Vroomshoop/Den Bosch

Berichtdoor Berto » wo apr 19, 2006 10:24

Ik heb ooit met Harry Kleinjan (toen nog met de Golff) het idee gehad om aan de monte mee te doen.
Inschrijfgeld was toen (1995) 15.000 guldentjes :shock: :shock:

Hebben we maar van afgezien. :?
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto
 
Berichten: 909
Geregistreerd: ma sep 23, 2002 11:50
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor StevenK » wo apr 19, 2006 10:30

Berto schreef:Ik heb ooit met Harry Kleinjan (toen nog met de Golff) het idee gehad om aan de monte mee te doen.
Inschrijfgeld was toen (1995) 15.000 guldentjes :shock: :shock:

Hebben we maar van afgezien. :?

Harry heeft later (zijn voorlopig laatste wedstrijd) volgens mij nog niet onverdienstelijk de RAC gereden ?
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Werner » wo apr 19, 2006 11:19

Eens kijken naar hoe die rally's het doen in de lijstjes van 'euro's inschrijfgeld per kilometer kp'. Doen de organisaties in NL het best netjes toch? :o
Werner
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di jun 18, 2002 11:17
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Amazone » wo apr 19, 2006 11:21

Is dit echt iets waar we enthousiast over moeten zijn? IK ben er in elk geval nog niet van overtuigd…

Is dit niet alleen een publiciteitsstunt van onze Frank. Een poging zijn programma te redden? Om de “oude kijkers” weer nieuwsgierig te maken om te kijken?
Want wie weet er verder nou van de kift tussen Bijvelds en Heuvel. Dus toch weer de rallykenners!
En nieuwe kijkers? Wat moet je ze vertellen. Waarom Bijvelds en Heuvel elkaar wel kunnen schieten? Is dat promotie voor de NL rallysport?
En waarom deze twee mannen? Omdat het lekker gevoelig ligt? Om de boel eens lekker op te naaien tussen 2 kampen die toch al in de gelukkige omstandigheid verkeren wedstrijden op WK-niveau te kunnen rijden?

Komt het de Nederlandse rallysport ten goede? Wat gaat het ons als Nederlandse rallyorganisaties opleveren? Welk doel heeft het project?
Want als er dan bakken geld achteraan gegooid worden en het ons zendtijd zal gaan kosten in het enige NL rallyprogramma op dit moment, moet het toch ook wat gaan opleveren? Anders heeft het toch helemaal geen zin?

En voor die bakken geld weet ik ook nog wel een bestemming…en dán komt het de NL rallysport in elk geval wél ten goede…

IK ben nog niet overtuigd…sorry…
Amazone
 
Berichten: 730
Geregistreerd: do aug 25, 2005 16:36
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor StevenK » wo apr 19, 2006 11:38

Werner schreef:Eens kijken naar hoe die rally's het doen in de lijstjes van 'euro's inschrijfgeld per kilometer kp'. Doen de organisaties in NL het best netjes toch? :o

Zeker weten !
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor RallyeRichard » zo mei 07, 2006 22:16

Goh, zou 'Rallying for Holland' nog van de grond komen na Hulst? Kon me niet aan de indruk onttrekken dat Peter zo nu en dan niet geheel gelukkig was met Jaspers aanwezigheid op het parcours... En dan druk ik me voorzichtig uit. :roll:
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Berichtdoor Jan » zo mei 07, 2006 22:21

RallyeRichard schreef:Goh, zou 'Rallying for Holland' nog van de grond komen na Hulst? Kon me niet aan de indruk onttrekken dat Peter zo nu en dan niet geheel gelukkig was met Jaspers aanwezigheid op het parcours... En dan druk ik me voorzichtig uit. :roll:


Als je RR hebt bekeken had je kunnen horen dat Jasper erg verrast was met het aanbod en dat in positieve zin.

Maar dat Peter niet blij was met hem om de rondcours heb je wel gelijk in, die groep N was toch niet zo snel als die A8 van Bijvelds :wink:
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor MartijnS » zo mei 07, 2006 22:27

Positieve zin? Weet ik niet hoor, anders zou Martine er toch wel commentaar op geven of zag ik het als enige zo? :lol:
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor EvoV6 » zo mei 07, 2006 22:30

Ik heb Jasper/ of iemand namens Jasper niks horen zeggen. Alleen de woorden " dat moet je Jasper zelf vragen". :o Dus niks positiefs danwel negatiefs.
Het blijft dus spannend of het ooit wat (zal) worden.
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Berichtdoor Jan » zo mei 07, 2006 22:41

EvoV6 schreef:Ik heb Jasper/ of iemand namens Jasper niks horen zeggen. Alleen de woorden " dat moet je Jasper zelf vragen". :o Dus niks positiefs danwel negatiefs.
Het blijft dus spannend of het ooit wat (zal) worden.


Ze hadden samen (Martine en Jasper) verrast opgekeken toen ze het op RR zagen, ik ga dan uit van een positieve reactie. En waarom Martine en niet op in ging? Ze vond dat Jasperdat beter zelf kon vertellen... :wink:
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor 2rallyman1 » ma mei 08, 2006 7:11

Nou ik denk dat we het rallyingfor holland wel kunnen vergeten!!

Zaterdag 6 mei! PROFLEX MERWEDE RALLY HULST!!!! KP 1 PERKPOLDER.
Het verhaal van bijvelds en van de heuvel Jr.......

Op kp 1 weer een rondkoers en ja hoor bijvelds gestart vol goede moed! 2 rondjes erop zitten en wie reed er voor hem! JASPER VAN DEN HEUVEL JR. en wederom liet jasper geen ruimte om bijvelds voorbij te laten terwijl bijvelds duidelijk te zien veel sneller was.

RAllYINGFORHOLLAND..... Goed geprobeerd maar vergeet het maar!
2rallyman1
 
Berichten: 933
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:02
Woonplaats: Kampen

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten