RallyingforHolland?

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mr_nice_guy73 » ma apr 17, 2006 7:34

<knip>
Avatar gebruiker
mr_nice_guy73
 
Berichten: 355
Geregistreerd: za maart 25, 2006 18:03
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor antoine » ma apr 17, 2006 7:52

Ook zonder punten en komma's?
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor StevenK » ma apr 17, 2006 7:53

<admin note>
Het topic gaat over rallyingforholland; er is hier *geen* ruimte voor anti-<insert naam rijder>-rants !
</admin note>
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor whity » ma apr 17, 2006 8:22

Zijn wel redelijke rijders maar te oud je moet een jong talent zien te vinden met goede scouts en goede sponsering dan begeleiden net zoals men dat in Finland doet. Want er is hier net zoveel goed talent als in andere landen.Kijk alleen al eens naar Belgie daar hebben ze het wel voor mekaar. En hier in Nederland kijken ze eerst naar de auto en dan naar de rijder. Ik heb de afgelopen jaren enkele talenten de revue zien passeren daar word niks meegedaan of ze zien het niet.Maar ja de vraag is wie moet dit allemaal in goede banen leiden?
whity
 

Berichtdoor Biturbo » ma apr 17, 2006 12:00

Het idee op zich is prachtig. Nu de uitvoering nog :wink:

Op dit moment zijn "zij" de nederlandse talenten die zich bewezen hebben in binnen en buitenland. En andere jonge talenten zijn ook al in opkomst (oa met Talent first). Die krijgen in de loop der jaren ook vast wel een kans al ze zich bewezen hebben in de nationale sport.

En zoals eerder al gezegd, kijk eens wat een beetje media aandacht kan doen. Wie kende de dartsport en/of Barnie voordat hij won? Ik niet. Het is momenteel toch echt een van de bekendste sporten in nederland.

En dan de quotes van een nederlandse F1 sponsor over het rendement van zijn sponsering jaren geleden? Het betaalde zich ruimschoots terug.

Mocht het ze lukken om het een beetje in de media aandacht te krijgen dan moet zo iets toch wel mogelijk zijn?

Maar er zullen ongetwijfeld wel weer mensen zijn die het al hebben geprobeerd en het niet mogelijk achten....
Biturbo
 
Berichten: 475
Geregistreerd: do nov 06, 2003 22:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Maranello » di apr 18, 2006 15:56

het idee is helemaal top!
Maar is het idee nu om ze met eigen materieel te laten rijden in een 'eigen' wk-team?

Zelf denk ik dat de belangstelling voor de rally's in NL toe neemt,
kijk maar naar de F1.

Alleen zouden de rijders ook een paar rally's in NL moeten/kunnen rijden.
Avatar gebruiker
Maranello
 
Berichten: 63
Geregistreerd: do aug 11, 2005 8:23
Woonplaats: Voorthuizen

Berichtdoor David Westenbrink » di apr 18, 2006 16:42

In feite is het ook vrij simpel en hoeft er niet veel te gebeuren... Vd heuvel reed al een aantal wk's, bijvelds nog meer.

Beetje dezelfde striping, samen lachen voor de camera, klaar...

Het is meer de naam Rallying for Holland die de aandacht trekt. Al komen ze maar een paar x aan de start, dat is al genoeg. Zet er een profi publiciteits machine achter en klaar. Als je ze dat al kunt aanbieden... wordt het voor beide heren natuurlijk ook een stuk aantrekkelijker.

Ik vind het wel een superinitiatief
David Westenbrink
 
Berichten: 896
Geregistreerd: do aug 29, 2002 16:54
Woonplaats: Meppel

Berichtdoor stefanjonas » di apr 18, 2006 18:38

Ik denk ook dat het wel goed zou zijn voor de NL rallysport. Een beetje meer aandacht kan immers geen kwaad?
En ik zou het wel waarderen om ook af en toe eens 'iets' te lezen over rallysport in de krant ofzo... Afgelopen jaar, welgeteld 1 keer een stukje van nog geen 10 regels in de Sp!ts..........
Dat was na de GTR, en er stonden nog fouten in ook...

Dus een beetje meer aandacht voor de sport door niet-specifiek-rallyfans zou helemaal niet verkeerd zijn, en dit initiatief zou daarbij kunnen helpen... (als het goed uit pakt)
Avatar gebruiker
stefanjonas
 
Berichten: 298
Geregistreerd: vr sep 02, 2005 16:46

Berichtdoor mmrizio » di apr 18, 2006 18:44

Als V/d Heuvel vorig jaar met 5 Evo's naar Catalunya kon rijden, dan kan de logistiek het probleem niet zijn. Het vertrouwen tussen beide heren daarentegen... zal zorgen dat er niet of nauwelijks synergie zal zijn. Het zullen twee separate teams blijven

Ik zie het voornaamste voordeel in de pers. Met zo'n initiatief kunnen "we" de landelijke publieksmedia interesseren voor de rallysport. En dan is de onderlinge rivaliteit eerder een voordeel dan een nadeel, zolang de vuile was binnen blijft. Nog een beetje "sponsoring" van NOC/NSF erbij en ik begin er bijna in te geloven :-)

Maurice
mmrizio
 
Berichten: 698
Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

Berichtdoor Biturbo » di apr 18, 2006 19:17

Oranje auto's dan maar doen deze zomer? :wink: Doet soms wonderen met aandacht van de grote menigte...
Biturbo
 
Berichten: 475
Geregistreerd: do nov 06, 2003 22:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor nico » di apr 18, 2006 21:25

Als V/d Heuvel vorig jaar met 5 Evo's naar Catalunya kon rijden, dan kan de logistiek het probleem niet zijn.

Zullen we het over dat fijne reisje maar niet meer hebben Maurice? :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar gebruiker
nico
 
Berichten: 145
Geregistreerd: za feb 22, 2003 13:22
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor martini racing » di apr 18, 2006 21:37

Om dan in te haken op het NOC/NSF gedeelte...
Als ik me niet vergis krijg je bij het rijden van een WK als
Engeland of Spanje of wat dan ook al een klein budget
waarmee je kunt deelnemen enz. enz.

Verder vindt ik het ook wel n leuk idee en hoop dat het
iets toevoegt aan de sport. Het zal niet iets zijn wat snel
vruchten afwerpt maar door het nu op te zetten heeft het
misschien later effect. Persoonlijke aspecten zullen dan
wel overboord moeten worden gegooid als je het mij
vraagt, maar wie is het daar eigelijk mee oneens...

Ps: Er zitten twee homo's aan de bar. Opeens krijgen ze
ruzie met elkaar en na een tijdje heen en weer geschreeuw
zegt de een tegen de ander: 'lik men reet'! Nee zegt de
ander... Boos is boos :D :D :D
martini racing
 
Berichten: 89
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:54
Woonplaats: Bakel

Berichtdoor Campos » di apr 18, 2006 22:02

Biturbo schreef:Oranje auto's dan maar doen deze zomer? :wink: Doet soms wonderen met aandacht van de grote menigte...

Dan hoeven ze maar bij 1 met de kwast er over, dat scheelt dan alweer...
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor MartijnS » di apr 18, 2006 22:09

Wat ik toen gehoord heb over de bijdrage van het NOC/NSF is dat dat echt een heel flink bedrag was!
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor Patmeister » di apr 18, 2006 23:08

foutje
Laatst bijgewerkt door Patmeister op di apr 18, 2006 23:13, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Patmeister
 
Berichten: 895
Geregistreerd: vr maart 29, 2002 19:43
Woonplaats: Uithoorn

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron