Persoonlijk vind ik het een beetje te veel cups...
Op zich niets mis met cups, begrijp me niet verkeerd. Maar het moet geen optocht worden van 'tig cups direct achter de normale rally klassen; kolonne's met Colts, Kalossen, BMW's, Volvo's, 205's plus toekomstige uitbreidingen.
De Volvo's en BMW's zorgen voor spectacel in cupverband-> prachtig.
Alleen bij de Kalos, Colt en helaas ook de Fiesta en 205 ontbreekt toch iets. Bij die cup auto's blijft ook meer het gevoel van een aangepaste straatauto zonder extra spectacel, (sensatie of geluid) beetje zoals Holkers al verwoordde.
In Belgie rijden ze met een C2 cup, nou volgens mij klinken die als mini S1600, waarom hier niet?
En ik weet niet wat verder de redenen zijn (vast financieën) maar ik vind het toch erg jammer als ik zie dat rijders van een dikke A7 en A8 een stapje terug doen qua auto en in een cup stappen. (bijv vd Berg en Abbring)
Aan de andere kant, als ik op oude foto's terug kijk welke "nu" bekende namen ooit in de Micra & Fiat cup reden...
Kortom; gemenge gevoelens...