ziektekostenverzekering, collectief ?

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

ziektekostenverzekering, collectief ?

Berichtdoor Wout de Klerk » ma dec 11, 2006 16:46

Steven, in een oude discussie heb jij het er over gehad dat eventuele ongevallen tijdens rallyevenementen niet bij alle verzekeraars zijn gedekt.
Welke verzekeraar doet er niet moeilijk over ?, en is het iets om ( volgend jaar ) rallyrijdend nederland als collectief ( als vereniging, bijv. via knaf of RCH ) bij een verzekeraar aan te bieden cq offerte te vragen ?
Ik denk dat het nu in ieder geval voor de equipes slim is alvast bij een goede verzekeraar te zitten.

Zijn er gegadigden voor een collectief pakket ?
Avatar gebruiker
Wout de Klerk
 
Berichten: 614
Geregistreerd: di okt 19, 2004 12:52

Re: ziektekostenverzekering, collectief ?

Berichtdoor StevenK » ma dec 11, 2006 17:58

Wout de Klerk schreef:Steven, in een oude discussie heb jij het er over gehad dat eventuele ongevallen tijdens rallyevenementen niet bij alle verzekeraars zijn gedekt.

Ik ben vaak aan het woord, maar niet alles komt bij mij vandaan. Als ik 't goed heb was het de navi van David Westenbrink, Vloedgraven, die tegen dit probleem aan was gelopen.
Welke verzekeraar doet er niet moeilijk over ?, en is het iets om ( volgend jaar ) rallyrijdend nederland als collectief ( als vereniging, bijv. via knaf of RCH ) bij een verzekeraar aan te bieden cq offerte te vragen ?
Ik denk dat het nu in ieder geval voor de equipes slim is alvast bij een goede verzekeraar te zitten.

Zijn er gegadigden voor een collectief pakket ?

Ik denk dat het nu te laat is, om nog voor 2007 een collectieve polis te regelen, maar volgens mij zijn er forum-bezoekers die dit beter weten.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: ziektekostenverzekering, collectief ?

Berichtdoor savrallying » ma dec 11, 2006 21:38

StevenK schreef:
Wout de Klerk schreef:Steven, in een oude discussie heb jij het er over gehad dat eventuele ongevallen tijdens rallyevenementen niet bij alle verzekeraars zijn gedekt.

Ik ben vaak aan het woord, maar niet alles komt bij mij vandaan. Als ik 't goed heb was het de navi van David Westenbrink, Vloedgraven, die tegen dit probleem aan was gelopen.
Welke verzekeraar doet er niet moeilijk over ?, en is het iets om ( volgend jaar ) rallyrijdend nederland als collectief ( als vereniging, bijv. via knaf of RCH ) bij een verzekeraar aan te bieden cq offerte te vragen ?
Ik denk dat het nu in ieder geval voor de equipes slim is alvast bij een goede verzekeraar te zitten.

Zijn er gegadigden voor een collectief pakket ?



Ik denk dat het nu te laat is, om nog voor 2007 een collectieve polis te regelen, maar volgens mij zijn er forum-bezoekers die dit beter weten.


Ik zal eens op mijn stage kijken of der verzekeraars zijn die dat willen verzekeren.

Groetjes,

Sascha
savrallying
 
Berichten: 251
Geregistreerd: do sep 15, 2005 18:54
Woonplaats: Warmond

Re: ziektekostenverzekering, collectief ?

Berichtdoor paco » di dec 12, 2006 15:40

StevenK schreef:
Wout de Klerk schreef:
Zijn er gegadigden voor een collectief pakket ?

Ik denk dat het nu te laat is, om nog voor 2007 een collectieve polis te regelen, maar volgens mij zijn er forum-bezoekers die dit beter weten.


Ik denk ook dat hij dit bedoelde, maar ook als niet rijder lijkt het mij een te onderzoeken optie.
paco
 
Berichten: 240
Geregistreerd: di nov 14, 2006 17:30
Woonplaats: barneveld

vergoed verzekeraar?

Berichtdoor johanschop » vr feb 09, 2007 14:28

Wellicht dat het ooit al eens behandeld is.

Maar ik moet dit even uitzoeken van mijn ouders.

Dit jaar zal ik wellicht aantreden als rijder en me ouders willen weten of je eigen verzekeraar dit wel vergoed mocht je een ongeluk krijgen.

Wie kan mij hier duidelijkheid over geven?

alvast bedankt
mvg johan schop
Avatar gebruiker
johanschop
 
Berichten: 464
Geregistreerd: wo mei 12, 2004 21:14
Woonplaats: Lemmer

Berichtdoor nkroeze » vr feb 09, 2007 14:41

Kijk in je polis zou ik zo zeggen....
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor SylviaVisser » vr feb 09, 2007 14:47

Bellen naar je verzekering en antwoord op papier toe laten sturen.
Over het algemeen staat er in weinig polis voorwaarden dit soort dingen en de ene verzekeraar kijkt er anders tegenaan dan de ander.
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

re

Berichtdoor MartijnB » za feb 10, 2007 13:10

via Citroen zitten we bij OHRA

staat bij hun niks aan clausules in dus dat is iig goed bij OHRA
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Berichtdoor ceesford » zo feb 11, 2007 13:26

ik zou het toch zwart op wit op papier willen hebben voor het geval !
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe


Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten