Rally Official worden

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Rally Official worden

Berichtdoor RG-Rallysport » ma apr 09, 2007 14:53

Rallysport liefhebber

Om de rallysport verder te laten groeien in Nederland zijn we op zoek naar mee mensen die ons official team willen versterken ( of andere official clubs )

Dus lijkt je dat wat of wil je meer info kijk een op http://rallyofficialworden.spaces.live.com/ of stuur een mailtje naar rallyofficialworden@live.nl

SAS Officalteam
RG-Rallysport
 
Berichten: 2217
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 14:45
Woonplaats: Ermelo

Berichtdoor TWENGELTJE » ma apr 09, 2007 15:06

Ik vind jou initiatief zeer loffelijk maar er zijn uiteraard veel meer officialteams die ook meer mensen kunnen gebruiken
Als je er ook een paar links naar andere officialteams bij op zou zetten zou het veel meer de lading dekken

Tevens is er al een algemene site www.rallyofficial.nl die al doorverwijst naar andere clubs in het hele land

Maar desalniettemin een goed initiatief
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor RG-Rallysport » ma apr 09, 2007 15:24

Twengeltje : we zijn hier onlangs mee begonnen en er zullen nog doorverwijzingen komen naar andere clubs en we zijn ook aan het kijken of we via stickers op de rally auto's mensen nieuwsgierig kunnen maken
RG-Rallysport
 
Berichten: 2217
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 14:45
Woonplaats: Ermelo

Berichtdoor Stephan46 » ma apr 09, 2007 15:38

Wellicht dat ik hiervoor in ben maar kmoet er nog wel even over nadenken... Je woont in ieder geval niet ver van me vandaan dus dat is mooi meegenomen. Je hoort het nog wel als ik eruit ben.
Stephan46
 
Berichten: 492
Geregistreerd: za maart 18, 2006 22:22
Woonplaats: Nunspeet

Berichtdoor RG-Rallysport » ma apr 09, 2007 15:57

Stephan46 schreef:Wellicht dat ik hiervoor in ben maar kmoet er nog wel even over nadenken... Je woont in ieder geval niet ver van me vandaan dus dat is mooi meegenomen. Je hoort het nog wel als ik eruit ben.


Als je vragen hebt stuur gerust een mailtje dan zullen we proberen alles zo goed mogenlijk te beantwoorden
RG-Rallysport
 
Berichten: 2217
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 14:45
Woonplaats: Ermelo

Berichtdoor Ned rally » ma apr 09, 2007 17:44

Rudy,

ook wij van Officialclub Midden-Nederland houden ons altijd aanbevolen voor nieuwe officials...

Groetjes
Maarten
Ned rally
 
Berichten: 353
Geregistreerd: ma maart 08, 2004 18:35
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor kraats » di apr 10, 2007 16:45

Ik heb regelmatig de indruk dat er jongeren wel official willen worden maar vervoer is schijnbaar toch vaak een probleem. Ik verbaas me daar toch wat over want het kan toch eigenlijk geen moeite zijn om 1 persoon meer mee te nemen in de auto? Of rij gewoon met een team mee die je naar de proef brengt, ik ken er meer die dat doen..... :lol:
Ik ken er inmiddels 1 die wel de cursus wel wil gaan doen, maar wat is de minimale leeftijd?
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor Ned rally » di apr 10, 2007 17:21

kraats schreef:Ik heb regelmatig de indruk dat er jongeren wel official willen worden maar vervoer is schijnbaar toch vaak een probleem. Ik verbaas me daar toch wat over want het kan toch eigenlijk geen moeite zijn om 1 persoon meer mee te nemen in de auto? Of rij gewoon met een team mee die je naar de proef brengt, ik ken er meer die dat doen..... :lol:
Ik ken er inmiddels 1 die wel de cursus wel wil gaan doen, maar wat is de minimale leeftijd?


Theo,

je hebt een PBtje!
Ned rally
 
Berichten: 353
Geregistreerd: ma maart 08, 2004 18:35
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor eenarmigebandiet » di apr 10, 2007 17:23

Hallo Kraats.
Ik ben net nieuw op dit forum, maar al enkele jaren official bij DE OFFICIALCLUB van Nederland de MCRI ik dan ook vertellen dat de minimum leeftijd 16 jaar is voor de licentie juniorofficial, en deze wordt bij 18 jarige leeftijd omgezet in de licentie basisofficial.

By the way
MCI rules.

Groetjes Johnny
eenarmigebandiet
 
Berichten: 35
Geregistreerd: di apr 10, 2007 17:13

Berichtdoor eenarmigebandiet » di apr 10, 2007 17:28

+R :lol:
eenarmigebandiet
 
Berichten: 35
Geregistreerd: di apr 10, 2007 17:13

Berichtdoor briljant » di apr 10, 2007 18:19

eenarmigebandiet schreef:By the way
MCI rules.
:? :? :? :? :wink:
Het gaat er hier niet om welke club de beste is.
Maar om meer officials te werven.
En als je in braband woont zul je dat meestal niet bij de MCRI doen.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

geen rally

Berichtdoor ferry bakker » di apr 10, 2007 18:26

Er wordt nog wel eens vergeten hoe belangrijk de officials zijn voor de rallysport, zonder deze mensen geen rally.
Maar het moet wel je hobby zijn :!:

En Theo kunnen wij niet samen official worden haha Jut en Jul op safari.
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Re: geen rally

Berichtdoor kraats » di apr 10, 2007 18:44

ferry bakker schreef:Er wordt nog wel eens vergeten hoe belangrijk de officials zijn voor de rallysport, zonder deze mensen geen rally.
Maar het moet wel je hobby zijn :!:

En Theo kunnen wij niet samen official worden haha Jut en Jul op safari.


Lijkt me wel gezellig!! Doen we een rally op barbados of de Safari rally Kenya. Net als Daktari en dan nemen we Hilti mee als Clarence :lol:

Nu je het erover hebt, zijn er rijders die zich wel eens inzetten als official, als ze niet deelnemen? (ik ken er een heeel klein aantal die het ooit gedaan hebben, veelal dames(2))
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor SylviaVisser » di apr 10, 2007 18:48

Dit jaar zal het er door de Challenge wel bij in schieten, probeer nog wel de tijd vrij te maken om (dan weer als navie) de dag van de officials de 14e op te leuken :wink:


Officialen zonder bij een club aangesloten te zijn kan ook prima hoor :D
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor GérardWRM » di apr 10, 2007 18:51

Gezellig Sylvia !!

wij zijn zeker van de partij a.s. Zaterdag !!

en het wordt me toch een partij mooi weer daar in Niederrhein !!

zie je daar !

gr Gérard
Avatar gebruiker
GérardWRM
 
Berichten: 608
Geregistreerd: ma nov 20, 2006 18:57
Woonplaats: Zoelen

Volgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten