Kranten : ppppfffffffffuuuuuuuuuuuuuuuu !!!!!!!

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Kranten : ppppfffffffffuuuuuuuuuuuuuuuu !!!!!!!

Berichtdoor Franed rally » di mei 22, 2007 14:31

Triest, erg triest !! :?
Ik heb geen woord kunnen vinden in de nationale pers over de prestatie van Junior in Sardinie. Erg in de AD sportwereld, er is geen woord over de rally ! De telegraaf geeft meer aandacht aan de DTM dan de WRC. Misschien moeten we tegen hun redactie vertellen dan Albers is niet meer in de DTM.
Oh ja, ik ben heel blij te lezen dan een belg is europees kampioen drie band geworden.
Ik denk toch dat er zijn meer mensen wie hebben interes voor rally dan drie band.
Ik hoop dat de bond gaat zorgen voor meer aandacht. Jasper, Martine, Hans en Hans verdienen het !
Afbeelding
Franed rally
 
Berichten: 404
Geregistreerd: do okt 27, 2005 18:33
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor Mark Verhoeven » di mei 22, 2007 14:38

Welkom in Nederland Laurent... Dit is al heel erg lang zo...
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor Turboboost » di mei 22, 2007 15:12

Jasper, Martine, Hans en Hans verdienen het !


De gehele rallysport toch? 8)

Uitzondering is denk ik de Tubantia waar iemand zit die in elk geval nog regelmatig de rallysport volgt.

Jammer, maar hoe kun je zoiets veranderen?
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Hein » di mei 22, 2007 15:15

Ik denk dat het hele project publicitair (zie presentatie) nog niet erg stevig in de schoenen staat. Maar laten we hopen dat wat niet is, nog komen gaat.

Er zal vast aan gewerkt worden achter de schermen.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor MartijnS » di mei 22, 2007 15:16

En 'mijn' krantje waar ik na elke rally en sprint een artikel voor schrijf.. :lol: :wink: Maar dat is geen Telegraaf natuurlijk ;)
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor stefan » di mei 22, 2007 16:09

een tijdje terug stond er wel een klein stukje in van de telegraaf geloof ik, met foto erbij! :) zo kan het ook he, maar inderdaad, er wordt zeer weinig gesproken in dat soort kranten, maar wat dachten jullie van de Spits en Metro? staat ook nooit iets over in :evil:

stefan
stefan
 
Berichten: 678
Geregistreerd: di okt 26, 2004 17:16
Woonplaats: Delden

Berichtdoor KRT » di mei 22, 2007 17:01

In de meppeler courant staat na elke rally(sprint) een stukje over hoe de equipes van meppel en omstreken het gedaan hebben! :)

Maar er word inderdaad weinig aandacht aangegeven, sowieso weinig aan autosport...altijd dat voetbal maar weer...
KRT
 
Berichten: 74
Geregistreerd: za maart 10, 2007 13:47
Woonplaats: Ruinen

Berichtdoor mafiabaas101 » di mei 22, 2007 17:08

MartijnS schreef:En 'mijn' krantje waar ik na elke rally en sprint een artikel voor schrijf.. :lol: :wink: Maar dat is geen Telegraaf natuurlijk ;)


bij mij precies hetzelfde :wink:
mafiabaas101
 
Berichten: 896
Geregistreerd: zo okt 10, 2004 8:48
Woonplaats: Barneveld

Berichtdoor pedduhwick » di mei 22, 2007 17:24

stefan schreef:een tijdje terug stond er wel een klein stukje in van de telegraaf geloof ik, met foto erbij! :) zo kan het ook he, maar inderdaad, er wordt zeer weinig gesproken in dat soort kranten, maar wat dachten jullie van de Spits en Metro? staat ook nooit iets over in :evil:

stefan


klopt dit was eind april begin mei (toen ik nog lekker in Italië zat 8) )
pedduhwick
 
Berichten: 1707
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 17:04
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Franed rally » di mei 22, 2007 17:35

Ik heb vorige jaar een boose email gestuurd naar de spits. Zij hadden een artikeltje gepubliceerd na de BHV dat er waren in het week einde flinke wat boeten uitgedeeld voor snelheid overtreding. Maar de uitslagen van de rally waren niet eens in !
Ik had gevraagd waarom zij willen onze sport zwart maken, maar heb nooit een antwoord gekregen. :roll:
Afbeelding
Franed rally
 
Berichten: 404
Geregistreerd: do okt 27, 2005 18:33
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor h.beek922 » di mei 22, 2007 18:24

Klopt ik vind zo ie zo dat er veel negatief geschreven word over rally .Wat jullie zeggen crashes en of te hoge snelheden van toeschouwers plaatst men wel maar een fatsoenlijke rally verslag kent men niet.
En dat noemt men dan een krant voor iedereen.
Nou niet voor mij.
h.beek922
 
Berichten: 199
Geregistreerd: zo sep 17, 2006 19:40
Woonplaats: Ede

Berichtdoor briljant » di mei 22, 2007 18:26

Franed rally schreef:Ik heb vorige jaar een boose email gestuurd naar de spits. Zij hadden een artikeltje gepubliceerd na de BHV dat er waren in het week einde flinke wat boeten uitgedeeld voor snelheid overtreding. Maar de uitslagen van de rally waren niet eens in !
Ik had gevraagd waarom zij willen onze sport zwart maken, maar heb nooit een antwoord gekregen. :roll:
2 jaar terug plaatste de Telegraaf na de Nederland rally de tekst over de GTR (zelfde als 3 weken ervoor)
Ik heb daarna 3 keer een mail gestuurd maar geen antwoord.

Alleen als er echt iets mis gaat of niet doorgaat dan staat het groot in de krant :evil:
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor John » di mei 22, 2007 19:38

Hein schreef:Ik denk dat het hele project publicitair (zie presentatie) nog niet erg stevig in de schoenen staat. Maar laten we hopen dat wat niet is, nog komen gaat.

Er zal vast aan gewerkt worden achter de schermen.


Gewoon blijven dromen Hein, ik zeg: een gemiste kans
John
 

Berichtdoor Hein » di mei 22, 2007 19:43

John schreef:
Hein schreef:Ik denk dat het hele project publicitair (zie presentatie) nog niet erg stevig in de schoenen staat. Maar laten we hopen dat wat niet is, nog komen gaat.

Er zal vast aan gewerkt worden achter de schermen.


Gewoon blijven dromen Hein, ik zeg: een gemiste kans


Helaas moet ik je daar gelijk in geven. Zullen we alle clichés er op los laten? :?
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor John » di mei 22, 2007 19:47

Hein schreef:
John schreef:
Hein schreef:Ik denk dat het hele project publicitair (zie presentatie) nog niet erg stevig in de schoenen staat. Maar laten we hopen dat wat niet is, nog komen gaat.

Er zal vast aan gewerkt worden achter de schermen.


Gewoon blijven dromen Hein, ik zeg: een gemiste kans


Helaas moet ik je daar gelijk in geven. Zullen we alle clichés er op los laten? :?


Nee hoor dat hoeft niet, vraag me alleen af wie het allemaal geregeld en verzonnen heeft en waarom er geen media plan gemaakt is. Is de KNAF dan zo een amateuristich stelletje hobbyitsen?
John
 

Volgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten