Kuipers stapt over naar een Subaru S12

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Mark Verhoeven » za aug 11, 2007 22:35

mark brinks schreef:jammer jammer jammer, kuipers heeft al niks laten zien met die corolla en fabia en dit wordt ook 3 keer niks, straks met de focus ook niet. Laat hem weer mee doen in de seicento cup, misschien


:? :? :?

Wat wordt er niks dan??? Misschien, misschien, misschien, is het niet de intentie van Kuipers om rally's te winnen! Laat die man toch lekker rijden... Hij rijdt voor zijn EIGEN plezier, niet voor dat van een ander!!!

Sorry hoor, maar ik word niet goed van dit soort commentaar... :!:
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor JoostS » za aug 11, 2007 22:50

Gewoon negeren dat soort commentaar, is alleen maar bedoeld om een beetje te stoken.
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor wopper » za aug 11, 2007 23:29

Ik heb hem vandaag zelf zien rijden en het was niet verkeerd :D
denk wel dat hij nog ff moet wennen aan deze wagen :lol: :lol:
Avatar gebruiker
wopper
 
Berichten: 174
Geregistreerd: di mei 16, 2006 21:58
Woonplaats: Posterholt-Limburg

Berichtdoor Holkers » zo aug 12, 2007 0:53

mark brinks schreef:jammer jammer jammer, kuipers heeft al niks laten zien met die corolla en fabia en dit wordt ook 3 keer niks, straks met de focus ook niet. Laat hem weer mee doen in de seicento cup, misschien


Wat? iemand die slecht rijdt in een Corolla? Kan dat wel Mark?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor topsport » zo aug 12, 2007 6:41

Vind hem een stuk beter 'smoelen' als de Fabia waar hij mee heeft gereden. 8)


Afbeelding
Avatar gebruiker
topsport
 
Berichten: 574
Geregistreerd: ma jun 26, 2006 15:44
Woonplaats: Corvera (Murcia)

Berichtdoor HJD » zo aug 12, 2007 9:16

topsport schreef:Vind hem een stuk beter 'smoelen' als de Fabia waar hij mee heeft gereden. 8)


[knip]foto[/knip]


Ik ben niet zo kapot van dat groen eerlijk gezegd. Die kleur vind ik er niet zo bij staan.
Avatar gebruiker
HJD
 
Berichten: 595
Geregistreerd: do apr 21, 2005 15:07
Woonplaats: Borculo

Berichtdoor John » zo aug 12, 2007 10:15

Hij had ook liever een witte gehad, van de winter wordt de wagen nog helemaal onder handen genomen en waarschijnlijk een andere kleur. Volgens de eigenaar.
John
 

...

Berichtdoor Starkoo » zo aug 12, 2007 10:30

John schreef:Hij had ook liever een witte gehad, van de winter wordt de wagen nog helemaal onder handen genomen en waarschijnlijk een andere kleur. Volgens de eigenaar.
lijkt mij ook, maar mensen schrijfen Rene nu af dat kunnen ze beter niet doen :o want in de Subaru 555 tijd kon Rene ook aardig mee komen, dus wie weet van Rene met de s12 kan :o
Avatar gebruiker
Starkoo
 
Berichten: 1037
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 23:40
Woonplaats: Neede

Re: ...

Berichtdoor John » zo aug 12, 2007 10:36

Starkoo schreef:
John schreef:Hij had ook liever een witte gehad, van de winter wordt de wagen nog helemaal onder handen genomen en waarschijnlijk een andere kleur. Volgens de eigenaar.
lijkt mij ook, maar mensen schrijfen Rene nu af dat kunnen ze beter niet doen :o want in de Subaru 555 tijd kon Rene ook aardig mee komen, dus wie weet van Rene met de s12 kan :o


Mensen moeten niet zeiken op de mensen die hun knip trekken om ze een wagen in Nederland te laten rijden. Het maakt niet uit of je 1e of 8e wordt als je er maar plezier in heb. Ligt wel aan je doelstelling, maar Kuipers zijn doel is plezier hebben. Volgens mij kan je rustig met de duurste voetbalschoenen aan in het 8e van FC Likmereet spelen zonder dat iemand daar of zeurt. In de rally kan dat dus blijkbaar niet.
John
 

Re: ...

Berichtdoor EVOX » zo aug 12, 2007 10:49

John schreef:
Starkoo schreef:
John schreef:Hij had ook liever een witte gehad, van de winter wordt de wagen nog helemaal onder handen genomen en waarschijnlijk een andere kleur. Volgens de eigenaar.
lijkt mij ook, maar mensen schrijfen Rene nu af dat kunnen ze beter niet doen :o want in de Subaru 555 tijd kon Rene ook aardig mee komen, dus wie weet van Rene met de s12 kan :o


Mensen moeten niet zeiken op de mensen die hun knip trekken om ze een wagen in Nederland te laten rijden. Het maakt niet uit of je 1e of 8e wordt als je er maar plezier in heb. Ligt wel aan je doelstelling, maar Kuipers zijn doel is plezier hebben. Volgens mij kan je rustig met de duurste voetbalschoenen aan in het 8e van FC Likmereet spelen zonder dat iemand daar of zeurt. In de rally kan dat dus blijkbaar niet.


Laat die kuijpers gewoon z'n ding doen, als die dit jaar al kan testen met de wagen kan hij van Eldik het volgend jaar misschien voor de voeten rijden en dan blijft het kampioenschap misschien spannend tot na de zomerstop.
Avatar gebruiker
EVOX
 
Berichten: 145
Geregistreerd: ma maart 05, 2007 6:57
Woonplaats: Panheel

Berichtdoor barry » zo aug 12, 2007 10:49

StevenK schreef:
Wim Salabim schreef:Geen gezicht!!! Maar dat is mijn mening...

Ik zou er geen enkel probleem mee hebben om in deze kleuren te rijden :)


Ik ook niet.
barry
 
Berichten: 61
Geregistreerd: ma jul 02, 2007 10:41
Woonplaats: Emmen

Berichtdoor barry » zo aug 12, 2007 10:53

mark brinks schreef:jammer jammer jammer, kuipers heeft al niks laten zien met die corolla en fabia en dit wordt ook 3 keer niks, straks met de focus ook niet. Laat hem weer mee doen in de seicento cup, misschien


Hey dombo ben je nou een rallyfan of niet die seicento cup is al een paar jaar afgelopen hoor of ben je een beetje traag van begrip en dringt alles niet zo snel tot je door...
barry
 
Berichten: 61
Geregistreerd: ma jul 02, 2007 10:41
Woonplaats: Emmen

Berichtdoor spookie » zo aug 12, 2007 11:04

barry schreef:
mark brinks schreef:jammer jammer jammer, kuipers heeft al niks laten zien met die corolla en fabia en dit wordt ook 3 keer niks, straks met de focus ook niet. Laat hem weer mee doen in de seicento cup, misschien


Hey dombo ben je nou een rallyfan of niet die seicento cup is al een paar jaar afgelopen hoor of ben je een beetje traag van begrip en dringt alles niet zo snel tot je door...


. :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar gebruiker
spookie
 
Berichten: 523
Geregistreerd: di apr 25, 2006 20:41
Woonplaats: Harskamp

Berichtdoor Holkers » zo aug 12, 2007 11:05

barry schreef:
mark brinks schreef:jammer jammer jammer, kuipers heeft al niks laten zien met die corolla en fabia en dit wordt ook 3 keer niks, straks met de focus ook niet. Laat hem weer mee doen in de seicento cup, misschien


Hey dombo ben je nou een rallyfan of niet die seicento cup is al een paar jaar afgelopen hoor of ben je een beetje traag van begrip en dringt alles niet zo snel tot je door...


Nee, schelden doen we hier niet. Dat je het niet met hem eens bent (zoals 99.99% hier) kan ik me voorstellen, maar we blijven wel netjes, toch?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo aug 12, 2007 11:06

Het forum van Rallysport.nl verarmt :( Was het in het verleden een forum voor mensen die op de één of andere manier direct of indirect betrokken waren bij de sport, wordt het nu bevolkt door een stelletje azijnzeikers. De meesten hebben niet veel meer ervaring dan achter het lint te staan en bij sommigen vraag ik me gezien hun leeftijd helemaal af waar ze de arrogantie vandaan durven te halen om over de rijvaardigheden van deelnemers te oordelen. Laat ze eerst zelf maar eens een rijbewijs halen. Waar de oude forum hap van gedachten wisselden (soms wel heftig :D ) over hun favoriete bezigheid, zie je nu de meerderheid een leeftijd hebben waarbij ze amper de zindelijkheid ontdekt hebben en niet veel meer kunnen dan kijken.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten