Wie in Wat in 2008 SPECULATIE topic

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: re

Berichtdoor Henry Ford » do nov 06, 2008 19:48

MartijnB schreef:
WRC_holten schreef:Ik hoorde vandaag al iets over het zeisoen 2009.
Vader en zoon Kuipers zouden in 2009 in het B team van Subaru gaan rijden. Ik geloof het zelf ook nog niet maar weet iemand hier of het klopt of niet?


hoeveel kratten bier hadden ze op toen ze dat zeiden?


En met Grolsch als sponsor auto word Groen met een Beugel

PROOST :D :D :D :D
Henry Ford
 
Berichten: 195
Geregistreerd: vr jun 27, 2008 21:35
Woonplaats: Gendt

Berichtdoor alleskids1971 » vr nov 07, 2008 23:50

Van Merksteijn staat niet op de startlijst van Dakar, dus de plannen zijn dan zeker verschoven naar volgend jaar. Wellicht eerst nog wat testen en kleinere wedstrijden rijden voor ze aan dat avontuur beginnen.
alleskids1971
 
Berichten: 360
Geregistreerd: zo dec 09, 2007 0:12
Woonplaats: Franeker

Berichtdoor official No. 27768 » za nov 08, 2008 10:42

alleskids1971 schreef:Van Merksteijn staat niet op de startlijst van Dakar, dus de plannen zijn dan zeker verschoven naar volgend jaar. Wellicht eerst nog wat testen en kleinere wedstrijden rijden voor ze aan dat avontuur beginnen.


Op zich wel een wijs besluit als het zo is (maar ook wel weer jammer...)
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor Jan Erik Rietman » za nov 08, 2008 12:05

alleskids1971 schreef:Van Merksteijn staat niet op de startlijst van Dakar, dus de plannen zijn dan zeker verschoven naar volgend jaar. Wellicht eerst nog wat testen en kleinere wedstrijden rijden voor ze aan dat avontuur beginnen.



Van Merksteijn zijn strategie een beetje volgend zal hij , als hij meedoet, zeker niet met een auto van een paar jaar oud aan de start komen, als ze iets doen , dan doen ze dat met uiterst mooi en goed materieel (zie rally en LeMans serie) Dat ding wat in Hengelo stond lijkt me nu niet direct een ding waar mee je aan de finish gaat komen.
Jan Erik Rietman
 
Berichten: 176
Geregistreerd: ma aug 27, 2007 10:03
Woonplaats: Zuna

Berichtdoor ISM » za nov 08, 2008 12:11

Jan Erik Rietman schreef:
alleskids1971 schreef:Van Merksteijn staat niet op de startlijst van Dakar, dus de plannen zijn dan zeker verschoven naar volgend jaar. Wellicht eerst nog wat testen en kleinere wedstrijden rijden voor ze aan dat avontuur beginnen.



Van Merksteijn zijn strategie een beetje volgend zal hij , als hij meedoet, zeker niet met een auto van een paar jaar oud aan de start komen, als ze iets doen , dan doen ze dat met uiterst mooi en goed materieel (zie rally en LeMans serie) Dat ding wat in Hengelo stond lijkt me nu niet direct een ding waar mee je aan de finish gaat komen.


Nee, dat lijkt me meer een "Eye Catcher"... :shock: Werkt blijkbaar wel goed, iedereen heeft het erover! :D
- RallyMinded -
Avatar gebruiker
ISM
 
Berichten: 45
Geregistreerd: di okt 21, 2008 10:35
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor A.H.S » za nov 08, 2008 14:03

ISM schreef:
Jan Erik Rietman schreef:
alleskids1971 schreef:Van Merksteijn staat niet op de startlijst van Dakar, dus de plannen zijn dan zeker verschoven naar volgend jaar. Wellicht eerst nog wat testen en kleinere wedstrijden rijden voor ze aan dat avontuur beginnen.



Van Merksteijn zijn strategie een beetje volgend zal hij , als hij meedoet, zeker niet met een auto van een paar jaar oud aan de start komen, als ze iets doen , dan doen ze dat met uiterst mooi en goed materieel (zie rally en LeMans serie) Dat ding wat in Hengelo stond lijkt me nu niet direct een ding waar mee je aan de finish gaat komen.


Nee, dat lijkt me meer een "Eye Catcher"... :shock: Werkt blijkbaar wel goed, iedereen heeft het erover! :D


Misschien wel gebruikt om materiaal/tenten ed naar de service te verplaatsen ik weet niet of er een trekhaak aan zat :roll:
Avatar gebruiker
A.H.S
 
Berichten: 1079
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 22:08
Woonplaats: Ommen

Berichtdoor Lammertink Racing » za nov 08, 2008 18:53

A.H.S schreef:
ISM schreef:
Jan Erik Rietman schreef:
alleskids1971 schreef:Van Merksteijn staat niet op de startlijst van Dakar, dus de plannen zijn dan zeker verschoven naar volgend jaar. Wellicht eerst nog wat testen en kleinere wedstrijden rijden voor ze aan dat avontuur beginnen.



Van Merksteijn zijn strategie een beetje volgend zal hij , als hij meedoet, zeker niet met een auto van een paar jaar oud aan de start komen, als ze iets doen , dan doen ze dat met uiterst mooi en goed materieel (zie rally en LeMans serie) Dat ding wat in Hengelo stond lijkt me nu niet direct een ding waar mee je aan de finish gaat komen.


Nee, dat lijkt me meer een "Eye Catcher"... :shock: Werkt blijkbaar wel goed, iedereen heeft het erover! :D


Misschien wel gebruikt om materiaal/tenten ed naar de service te verplaatsen ik weet niet of er een trekhaak aan zat :roll:


Die auto wordt gewoon gebruikt voor service etc.
Lammertink Racing
 
Berichten: 67
Geregistreerd: ma jun 16, 2008 13:12
Woonplaats: Wierden

Berichtdoor Lammertink Racing » za nov 08, 2008 18:56

alleskids1971 schreef:Van Merksteijn staat niet op de startlijst van Dakar, dus de plannen zijn dan zeker verschoven naar volgend jaar. Wellicht eerst nog wat testen en kleinere wedstrijden rijden voor ze aan dat avontuur beginnen.


Ik weet alleen dat de focus 06 verkocht wordt en er een 07 bij komt en dat ze bijna alle WRC rally,s willen gaan rijden. nooit iemand horen praten over dakar etc.
Lammertink Racing
 
Berichten: 67
Geregistreerd: ma jun 16, 2008 13:12
Woonplaats: Wierden

Berichtdoor ISM » za nov 08, 2008 19:41

Klopt! Ze zijn nu aant kijken of ze een M2 team kunnen worden van het Fabrieks team van Ford! Lijkt me een beetje druk om je ondertussen ook op Dakar te gaan richten... :?
- RallyMinded -
Avatar gebruiker
ISM
 
Berichten: 45
Geregistreerd: di okt 21, 2008 10:35
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor alleskids1971 » za nov 08, 2008 21:14

Als ze op het circuit uitvallen dan is de pits dicht bij en kunnen ze zo alles inpakken en weer naar huis gaan. Halverwege de Sahara of de Argentijnse woenstijn vast komen te zitten is toch een minder prettige ervaring als onervaren rally raid debutant. Bovendien hebben ze de handen vol gehad aan het Le Mans project en tussendoor de WRC rijden. Als ze verstandig zijn en het goed willen aanpakken - wat volgens mij wel Peters zijn devies is - dan gaan ze eerst de logistiek en het materiaal in orde hebben en hier en daar wat uitproberen voor ze zich in het avontuur storten. Nu zullen ze alleen als startveld vulling fungeren, en dat is niet de stijl van de Van Merkstijns.

Misschien kunnen ze over niet al te lange tijd de VW Racing Touraqs overnemen als VW met Dakar stopt en zich op de Sirocco WRC/S2000 gaat storten.
Laatst bijgewerkt door alleskids1971 op za nov 08, 2008 21:22, in totaal 2 keer bewerkt.
alleskids1971
 
Berichten: 360
Geregistreerd: zo dec 09, 2007 0:12
Woonplaats: Franeker

Berichtdoor alleskids1971 » za nov 08, 2008 21:17

MT2 hoeven "maar" 8 rallies te rijden (met 2 auto's) om als manufacturers team in te schrijven, dus die (politieke) horde is al genomen. Nu nog een goede logistiek team op poten zetten om het high tech materiaal op de weg te houden. En misschien daarna gaan denken aan een rally raid avontuur. Laat ze eerst maar wat oefenen in de zandbakken in de omgeving :-)
alleskids1971
 
Berichten: 360
Geregistreerd: zo dec 09, 2007 0:12
Woonplaats: Franeker

Berichtdoor briljant » zo nov 09, 2008 14:17

alleskids1971 schreef:Als ze op het circuit uitvallen dan is de pits dicht bij en kunnen ze zo alles inpakken en weer naar huis gaan. Halverwege de Sahara of de Argentijnse woenstijn vast komen te zitten is toch een minder prettige ervaring als onervaren rally raid debutant. Bovendien hebben ze de handen vol gehad aan het Le Mans project en tussendoor de WRC rijden. Als ze verstandig zijn en het goed willen aanpakken - wat volgens mij wel Peters zijn devies is - dan gaan ze eerst de logistiek en het materiaal in orde hebben en hier en daar wat uitproberen voor ze zich in het avontuur storten. Nu zullen ze alleen als startveld vulling fungeren, en dat is niet de stijl van de Van Merkstijns.

Misschien kunnen ze over niet al te lange tijd de VW Racing Touraqs overnemen als VW met Dakar stopt en zich op de Sirocco WRC/S2000 gaat storten.
Alsjeblieft niet zeg.
Van Merksteijn gaat voor kwaliteit. :roll:
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor antoine » zo nov 09, 2008 14:22

Waar komen die roddels van VM vandaan? Alleen maar omdat er een pajero stond in VM kleuren? Ik heb ook diverse fietsen in team kleuren gezien, gaat nu iedereen de Tour rijden? :D
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor alleskids1971 » zo nov 09, 2008 14:23

De VW Racing Tourags zijn toch wel van enige kwalitiet volgens mij. Ze hebben al diverse rally raids gewonnen, dus zo slecht is het materiaal niet denk ik. In elk geval beter dan met doorsnee Pajero's of L200 aan de start komen. Ze vallen dan in elk geval op, vooral in hun prachtige paars witte kleuren.

Ik heb geen idee waar de roddels vandaan komen. Volgens mij heeft senior iets uitgelaten na de Le Mans overwinning. Dat Dakar een andere mooie overwinning is op de erelijst.
alleskids1971
 
Berichten: 360
Geregistreerd: zo dec 09, 2007 0:12
Woonplaats: Franeker

Berichtdoor Lammertink Racing » zo nov 09, 2008 14:39

antoine schreef:Waar komen die roddels van VM vandaan? Alleen maar omdat er een pajero stond in VM kleuren? Ik heb ook diverse fietsen in team kleuren gezien, gaat nu iedereen de Tour rijden? :D


Haha dat bedoel ik, die pajero is een service auto en VM gaat volgend seizoen 100% voor het WK Rally !
Lammertink Racing
 
Berichten: 67
Geregistreerd: ma jun 16, 2008 13:12
Woonplaats: Wierden

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten