Mijn afscheid als deelnemer

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor HLA-Rallyeteam » wo nov 14, 2007 19:58

Hallo Klaas
Haben leider lesen müssen was mit dir los ist!
Aber denke wir hatten zusammen ein super Zeit.
Du warst der erste Beifahrer von Jens in den Niederlanden.
Also ich denke wir haben einiges zusammen erlebt oder ?
Du warst und bist ein teil von uns, (vom HLA-Rallyeteam)
Hoffe wir sehen dich bald wieder.
Einen lieben Gruß von mir Bruno und von allen im Team :wink:
HLA-Rallyeteam
 
Berichten: 11
Geregistreerd: di sep 19, 2006 11:37
Woonplaats: 48739 Legden (Deutschland)

Huidige situatie

Berichtdoor hardenberg » di feb 26, 2008 2:37

Bij deze wil ik alle mensen bedanken voor de hartverwarmende reacties die ik en mijn gezin van jullie hebben mogen ontvangen. Ik hoop dat ik de fijne contacten in de toekomst kan blijven behouden. Een mooi voorbeeld hiervan is de overnachtingen aan mijn adres tijdens de Vechtdalrally waar ik eens bestuurslid van ben geweest. (Limbo!!!)
Helaas kan ik bij de meeste rally's niet meer aanwezig zijn vanwege de vervoersproblemen aangaande mijn mobiliteit cq. (Subaru)scootmobiel. Toch blijf ik daarvoor mijn best doen en zal altijd de wedstrijden blijven volgen voor zover dat gaat. Verder hoop ik enkele van mijn rallyvrienden binnenkort eens weer te kunnen ontmoeten. Mijn ziekte hoeft hiervoor geen belemmering te zijn, vervoer helaas wel. Toch mis ik sommige mensen af en toe wel eens. Vooral omdat ik tijdens mijn aktieve jaren veel mensen heb leren kennen. Ook leer je hierbinnen je echte vrienden kennen. Juist daarom wil ik in het bijzonder het team Hans Linders en het team Mark van Eldik zeer bijzonder danken voor hun enorme steun en toeverlaat. Steun komt veelal uit onverwachte hoek. Ik weet dat er vooral uit die hoek mensen zijn die graag op de hoogte willen blijven van de ontwikkelingen omtrent mijn/onze situatie. Naast mijn subaru-scootmobiel heb ik inmiddels ook een rolstoel en wat voor mij en vooral voor mijn gezin fijn is, is dat ons huis binnenkort wordt uitgebreid met een badkamer en slaapkamer op de begane grond. Daarnaast wodrt de woning compleet aangepast op rolstoelgebruik. Toppie dus!

Hopelijk tot snel wederziens,
Klaas Potgieter.
hardenberg
 
Berichten: 44
Geregistreerd: ma feb 10, 2003 19:18
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor h.beek922 » di feb 26, 2008 19:09

Hoi Klaas.
Goed te horen dat je de moed niet verloren hebt.
Rallysport zit nou eenmaal in je bloed en dat verranderd niet.
Natuurlijk wij blijven je steunen al is het op afstand .
We zullen je niet vergeten.
Wens je het beste ,laat a.u.b. wel eens een bericht hier hoe het is.
Veel succes een groet rally fan .
Rally groeten Harold van Beek.
h.beek922
 
Berichten: 199
Geregistreerd: zo sep 17, 2006 19:40
Woonplaats: Ede

Berichtdoor sebas » di feb 26, 2008 22:51

Hopelijk komen we je nog een keer tegen!

En blijf alles goed volgen he! :D
sebas
 
Berichten: 1642
Geregistreerd: zo maart 17, 2002 19:16
Woonplaats: Graauw

Tank S Rally

Berichtdoor hardenberg » do maart 27, 2008 1:37

Hoi allemaal,

Het was maar kort maar eindelijk ben ik weer even bij een rally aanwezig geweest, en geloof me.... het was heerlijk.
Ik heb vanwege de complete reunie maar één proefje kunnen bezoeken maar de contacten doen mij dan ook meer dan de rally zelf. Helaas was dag twee voor mij niet meer mogelijk. Ik wil een ieder en in het bijzonder Wea, Hans en Riet en Marc en Michel bedanken voor deze fantastische avond.

Groetjes, Klaas ( http://www.klaas.hyves.nl/ )
hardenberg
 
Berichten: 44
Geregistreerd: ma feb 10, 2003 19:18
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor Amazone » do maart 27, 2008 11:10

Lieve Klaas,

Zoals je weet was het heel erg gaaf om hieraan mee te werken.
Helaas te weinig tijd om eens goed bij te kletsen, maar we spreken binnenkort af. Gaan we de mogelijkheden eens bespreken... :)

Nu maar op naar de Vechtdal?

Dikke kus! :wink:
Amazone
 
Berichten: 730
Geregistreerd: do aug 25, 2005 16:36
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor sleepy hunter » do maart 27, 2008 17:09

WEA je heb mail.

sander
sleepy hunter
 
Berichten: 88
Geregistreerd: do okt 19, 2006 9:11
Woonplaats: balk FRIESLAND

Goede doelen actie die ik heb opgezet!

Berichtdoor hardenberg » do sep 03, 2009 12:47

Beste rallyvrienden,

Mijn naam is Klaas Potgieter, 44 jaar, getrouwd, heb drie kinderen (7,9 en 12 jaar)en woon in Hardenberg, gelegen in het prachtige Vechtdal. Zoals jullie wellicht weten ben ik vele jaren aktief geweest binnen de rallysport als navi. Helaas moest ik vanwege een zeldzame spierziekte mijn helm met leedwezen aan de wilgen hangen.

Sinds vier jaar is bij mij Dystonie geconstateerd in de vorm van Torticollis Spasmodica. Daarom zou ik u graag uw aandacht willen vragen voor het volgende.


Wat wil ik gaan doen:
Het behalen van een plaats in het Guinness Book of World Records door als persoon met een lichamelijke beperking (Dystonie) per scootmobiel een monstertocht van 3000 Km te maken binnen 35 dagen. De tocht zal gaan door geheel Nederland waarbij ik alle provincies aan zal doen.

Doel:
Hiermee wil ik onder andere een geldinzamelingsactie organiseren voor de Dystonievereniging om extra onderzoek te kunnen doen aangaande Dystonie (50% van de opbrengst).
Er wordt momenteel wel onderzoek gedaan naar Dystonie maar dat is in vergelijking met vele andere ziektes nog maar mondjesmaat. Om hier aandacht voor te vragen en extra geld in te zamelen wil ik via deze weg mijn steentje bijdragen. Daarnaast wil ik voor de voor velen nog onbekende ziekte extra aandacht geven en natuurlijk meer bekendheid geven aan Dystonie.
Van de andere 50% van de opbrengst wil ik een toekomstige forellenvisserij in Hardenberg volledig laten aanpassen voor mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke handicap en ouderen.


Wat is Dystonie:
Dystonie is een Neurologische ziekte waarbij er een stoornis is in de spierspanning. (een bewegingsstoornis die in vele vormen kan voorkomen)
Waar de hersenen de coördinatie van onze bewegingen regelen, in de basale ganglia, gaat er bij Dystoniepatienten iets fout waardoor er onwillekeurige oncontroleerbare spiercontracties, verkrampingen ontstaan. Daardoor kunnen draaiende, wringende bewegingen ontstaan, abnormale houdingen van een of meer lichaamsdelen. Dystoniepatienten kunnen deze bewegingen niet beïnvloeden. De aandoening gaat veelal gepaard met voortdurende pijn en vermoeidheid.
Dystonie is een chronische ziekte en genezing is nog niet mogelijk. Dystonie komt in Nederland voor bij ongeveer 1500 personen en wordt door vele artsen vanwege de onbekendheid pas na jaren herkend.

De geplande vertrekdatum is op 21 maart vanaf de nieuwe markt in Hardenberg om op 24 april weer in Hardenberg aan te komen. De presentatie zal plaatsvinden op 20 maart op de nieuwe markt in Hardenberg. Onderweg zullen er verschillende beroemde Nederlanders een etappe meerijden op een extra scootmobiel. Na thuiskomst zal er een fantastisch benefietconcert worden gehouden waarbij bekende artiesten aanwezig zullen zijn en zal geleid worden door een verrassende bekende Nederlander. Ook zullen er vele gesigneerde shirts van betaald voetbalverenigingen worden geveild voor de goede doelen!

Het huidige record is in handen van de Engelsman John Duckworth. Hij heeft 2662.8 km afgelegd binnen 37 dagen.
Ik wil dit record verbreken en mijn doelstelling is om meer dan 3000 km per scootmobiel binnen maximaal 35 dagen af te leggen.

De reis zal door geheel Nederland gaan en wil daarbij alle provincies aandoen. Hierbij wil ik via video- en fotoreportages laten zien hoe mooi Nederland is en ik zal dus de vele bezienswaardigheden en mooie gebieden passeren en aan doen.

Financiële sponsoring kan per kilometer en natuurlijk een bedrag in een keer. Daarnaast zijn ter beschikking stelling van - of sponsoring in goederen natuurlijk ook van harte welkom.


Publiciteit:

TV Programma Eigenheimers (Meerdere uitzendingen)
Landelijke TV (Is in verre staat van onderhandeling)
Landelijke Kranten en dag- en weekbladen (Heb al verschillende toezeggingen)
Internet
Regionale dag en weekbladen (Heb al verschillende toezeggingen)
Reclame op de voertuigen en kleding
RTV-Oost (Heeft inmiddels medewerking toegezegd)
Vermeldingen in verschillende vakbladen
Aanwezigheid op beurzen (incl. de namen van sponsoren)
De Stentor (royaal artikel 26-08-2009 en blijft mij volgen)
Alle regionale tv zenders door het hele land (is al rond)
Vermelding in het World Guinness Book of Records
Weekblad De Toren (Inmiddels artikel geplaatst en blijft mij volgen)
Vakblad en site Dystonievereniging


Wat ben ik nog nodig:

Twee Scootmobielen (inmiddels gesponsord)
Camper ter beschikking met trekhaak als volgauto en voor overnachtingen (Inmiddels gesponsord)
Aanhanger voor 2e scootmobiel en reservedelen (inmiddels gesponsord)
Reservedelen (inmiddels gesponsord)
Snellader (inmiddels gesponsord)
Voedsel en drinken
Navigatie / GPS
Brandstof
Laptop voor draadloos internet
Aggregaat
Campings voor overnachting met camper
Natuurlijk zoveel mogelijk sponsorgelden voor dit goede doel! (De eerste sponsoren hebben zich reeds aangemeld)


Wat staat er tegenover:

Reclame op de scootmobiel, camper, kleding en/of aanhanger
Reclame via de eerder genoemde media met uw bedrijfsnaam in beeld
Goede landelijke promotie van uw bedrijf door heel Nederland
Een goed gevoel om een goed doel te steunen

Natuurlijk ben ik graag bereid om deze actie mondeling te komen toelichten.


Vriendelijke groet,
Klaas Potgieter
Castorstraat 9
7771 XP Hardenberg
klaaspotgieter@hotmail.com
http://klaas65.hyves.nl/
tel.0523-852031

Voor donateurs en sponsoren die geld willen overmaken:
Rek.nr. 433753218
ABN/AMRO
Tnv. K.Potgieter
Inzake monstertocht / goede doelen.
Laatst bijgewerkt door hardenberg op di sep 08, 2009 7:32, in totaal 1 keer bewerkt.
hardenberg
 
Berichten: 44
Geregistreerd: ma feb 10, 2003 19:18
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor Faborate » do sep 03, 2009 16:06

Hey Klaas,

Je bent nogal wat van plan. Zo'n afstand afleggen in een scootmobiel is niet mis. Zelf maak ik ook gebruik van een rolstoel en scootmobiel. Heel veel succes!!!!!

Gelukkig kan ik nog wel rallyevenementen bezoeken, door aanschaf van een bus. Mocht ik je een keer van dienst kunnen zijn???? Laat maar weten!!!

Groet,

H. Boom :)
Avatar gebruiker
Faborate
 
Berichten: 111
Geregistreerd: di maart 17, 2009 7:45
Woonplaats: Aan de overkant

Berichtdoor Sponsor » do sep 03, 2009 18:56

Vertel ook eens meer over je plannen voor de forellenvisserij...wellicht dat daar ook hulp geboden kan worden
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor
 
Berichten: 624
Geregistreerd: wo jan 25, 2006 19:41
Woonplaats: twente

Berichtdoor hardenberg » do sep 03, 2009 23:58

Bedankt voor jullie reacties.
Mijn mening is dat men oog moet hebben voor de medemens.
Het is voor mij nu niet moeilijk om hier een oordeel over te hebben maar ik probeer alles in het werk te stellen om mijn medelotgenoten verder te helpen om bekendheid, onderzoek en medicatie te vinden.
Helaas is er nml nog niets!
Een heel goed voorbeeld kunnen jullie vinden onder de volgende link:
http://player.omroep.nl/?aflID=3352682
hardenberg
 
Berichten: 44
Geregistreerd: ma feb 10, 2003 19:18
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor official No. 27768 » vr sep 04, 2009 10:57

HEEL VEEL SUCCES !!!
Laatst bijgewerkt door official No. 27768 op vr sep 04, 2009 11:03, in totaal 1 keer bewerkt.
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Route monstertocht.

Berichtdoor hardenberg » zo sep 06, 2009 8:26

Hoi allemaal,

De monstertocht zal in 10 a 12 uitzendingen worden gevolgd door RTV-Oost en verder alle regionale zenders binnen geheel Nederland. Tevens Ook heeft SBS6 hun interesse. Indien de kalender niet gaat veranderen zal en kan ik Emmeloord en Almere opnemen in de route van mijn eerder genoemde "Monstertocht" en zal dat ook zeker doen! Ik hoop jullie daar allemaal te spreken en een plekkie met de camper op de service als overnachting zal er toch wel in zitten hoop ik.

Groetjes allemaal.
hardenberg
 
Berichten: 44
Geregistreerd: ma feb 10, 2003 19:18
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor leor888 » do apr 15, 2010 6:44

Lees net een berichtje over de (of is het een) tocht in de stentor:
http://www.destentor.nl/regio/hardenber ... enveen.ece
Avatar gebruiker
leor888
 
Berichten: 1156
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:58
Woonplaats: Södertälje, Zweden

Berichtdoor jordysport » do apr 15, 2010 6:58

heel erg veel succes!!
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
Avatar gebruiker
jordysport
 
Berichten: 683
Geregistreerd: zo jul 20, 2008 17:33
Woonplaats: scherpenzeel

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten