Een triest verhaal uit Belgie ......

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Een triest verhaal uit Belgie ......

Berichtdoor polle » di nov 13, 2007 17:47

2007-11-13 Een opmerkelijk en triest verhaal...
Kelly Titeca stuurde ons een opmerkelijk en vooral triest verhaal door. Zij doet immers een oproep aan de vele rallyfans om een kaartje te sturen naar haar erg zieke vader. Kelly doet het verhaal...


"Mijn papa is zwaar ziek. Hij heeft al 6 maanden in het
ziekenhuis gelegen voor een chemotherapie en daarna nog voor een
beenmergtransplantatie... Momenteel ligt hij terug in het ziekenhuis en is hij geopereerd aan zijn hoofd. Hij is ook nog zwaar ziek geweest van de medicatie en hij moet daar nu ongeveer 2 maanden blijven. Hij ziet het niet meer zitten en zit dan ook erg diep in een put...
Mijn mama moet iedere dag 180km rijden om bij mijn papa te zijn. Het is al van 29 juli 2005 dat hij ziek is geworden en dan nog op de dag van zijn verjaardag. Voor mijn mama is dit heel erg zwaar en ze is doodmoe.

Daarom zou ik graag een oproep doen aan alle rallyfans om een kaartje te sturen naar mijn papa om hem zo weer moed te geven. Mijn papa crosste vroeger bij de VACB en is een grote rallyliefhebber.

Ons adres is:

Mario Titeca
Kapellestraat 30
8978 Watou - Belgie

Ook wil ik al zijn vrienden bedanken die er altijd voor hem zijn. En in het bijzonder zijn beste vriend Nico Vanhee!!

PS: We geven ook een benefiet eetfestijn op 9 februari ten voordele van Mario in Oost-Vleteren in de "Sceure". Voor inlichtingen: Inge na 20 uur 057/36.09.16
polle
 
Berichten: 48
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 11:58
Woonplaats: Ieper

Berichtdoor rally for ever » di nov 13, 2007 17:55

Moet toch mogelijk zijn om ook uit NL te zorgen dat er een wandje behangen kan worden!!!! :lol:
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
rally for ever
 
Berichten: 2917
Geregistreerd: ma apr 17, 2006 21:02
Woonplaats: Jubbega

Berichtdoor mantaboy » di nov 13, 2007 18:24

Moet inderdaad wel lukken!
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor ikkuh_18 » di nov 13, 2007 20:59

idd moet wel mogelijk zijn!! als iedereen maar even 5 minuten de tijd neemt om in de pen te klimmen en hem op de post te doen!
ikkuh_18
 
Berichten: 2634
Geregistreerd: zo okt 08, 2006 10:15
Woonplaats: Roosendaal


Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten