KNAF / BSR Feestavond

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor nkroeze » ma dec 10, 2007 15:32

Ik vond het door de hierboven genoemde punten een drama uitreiking.... Er viel niks van te volgen, het was veel te druk in de ruimte en aan de bar duurde het ook nog eens uren.....
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor sebas » ma dec 10, 2007 17:50

Hmm helemaal niets positiefs volgens jou Niels?

Ik ben er zelf helaas niet geweest al moest ik wel een beker ophalen 8)
sebas
 
Berichten: 1642
Geregistreerd: zo maart 17, 2002 19:16
Woonplaats: Graauw

Berichtdoor JosWRX » ma dec 10, 2007 21:10

De ruimte beneden was inderdaad aan de erg krappe kant. Vanaf de uitreikingsplaats gezien stond ik achterin de zaal en van daaruit was het gebeuren voorin inderdaad moeilijk te volgen. Niettemin heb ik er nog wel het een en ander van meegekregen.
Over de afterparty kan ik niet oordelen, en dat doe ik dan ook niet.. ;-)
(moest de volgende dag ook weer in Eindhoven zijn, en zo'n ritje doe ik maar liever met een beetje fris hoofd..)

Desalnietteplus vond ik het toch wel weer een geslaagde avond. Veel "oude" bekenden gesproken en ook weer wat "nieuwe" handjes geschud. Door de drukte kwam het niet erg van browsen, dus ik heb er nog wel een paar gemist met wie ik nog even had willen kleppen. Maar dat komt op een ander moment wel weer goed.
Kortom: ik heb me best vermaakt. :-)
Avatar gebruiker
JosWRX
 
Berichten: 559
Geregistreerd: do jun 15, 2006 23:22
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor RG-Rallysport » di dec 11, 2007 16:12

ijsbeer schreef:Ik heb weer een leuk feest gemist zo te zien.... :cry:
Kon niet bij zijn ivm werk in het buitenland.


Kun je wel stellen Alex !! :lol:
RG-Rallysport
 
Berichten: 2217
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 14:45
Woonplaats: Ermelo

vechtpartij

Berichtdoor Aart » wo dec 12, 2007 17:50

Wij hebben gehoord dat er 's nachts nog een behoorlijk vechtpartij heeft plaatsgevonden. Hierbij zouden ook rally mensen bij betrokken zijn geweest. Niet zo'n goede reclame voor de autosport!!!
Avatar gebruiker
Aart
 
Berichten: 772
Geregistreerd: za jan 26, 2002 0:42

Berichtdoor sebas » wo dec 12, 2007 18:20

Vast na wat biertjes en een paar meningsverschillen ofzo :roll:
sebas
 
Berichten: 1642
Geregistreerd: zo maart 17, 2002 19:16
Woonplaats: Graauw

Re: vechtpartij

Berichtdoor nkroeze » wo dec 12, 2007 21:37

Aart schreef:Wij hebben gehoord dat er 's nachts nog een behoorlijk vechtpartij heeft plaatsgevonden. Hierbij zouden ook rally mensen bij betrokken zijn geweest. Niet zo'n goede reclame voor de autosport!!!


Dat klopt inderdaad ja... Wij waren optijd weg, maar dit bereikte ons de volgende dag ook...
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor rutger205 » wo dec 12, 2007 21:38

Het was een aanfluiting. Kom je daarvoor van de andere kant van het land om in een betonnen bak onder de grond als haringen in een ton te staan. WANPRESTATIE! Hebben de bekers aangepakt en zo snel mogelijk naar een gezellig café aan de overkant gaan zitten.
rutger205
 
Berichten: 97
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 22:35

Berichtdoor PVG » do dec 13, 2007 14:05

Aart schreef:
Wij hebben gehoord dat er 's nachts nog een behoorlijk vechtpartij heeft plaatsgevonden. Hierbij zouden ook rally mensen bij betrokken zijn geweest. Niet zo'n goede reclame voor de autosport!!!


Dat klopt inderdaad ja... Wij waren optijd weg, maar dit bereikte ons de volgende dag ook...


Geen goede reclame voor de rallysport? Geen goede reclame voor de club Wauw!!. Een uitsmijter is zonder goede reden gaan meppen zodat er een aantal mensen daarna nog naar het ziekenhuis in almere moesten.
Heeft er iemand foto's 's avonds gemaakt waar mensen van de beveiliging op staan??

Groeten
PVG
 
Berichten: 128
Geregistreerd: ma okt 08, 2007 7:18
Woonplaats: Breda

Berichtdoor Armand » do dec 13, 2007 14:54

behoorlijk vechtpartij heeft plaatsgevonden


Jammer dat ik er niet bij was. Niets is leuker dan een avondje stappen afsluiten met een heerlijke matpartij... zeker met de uitsmijter.

Geen goede reclame voor de rallysport?


Hoezo slechte reclame voor de rallysport. Wat heeft het met de rallysport te maken. Denk meer met een overdaad aan of bier of testosteron. Zal wel het eerste zijn, want mooie vrouwen in de rallysport zijn op één hand te tellen.
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor John » do dec 13, 2007 15:10

Armand schreef:want mooie vrouwen in de rallysport zijn op één hand te tellen.


waarvan akte :wink:
John
 

Berichtdoor RG-Rallysport » do dec 13, 2007 15:21

Armand schreef:
behoorlijk vechtpartij heeft plaatsgevonden


Jammer dat ik er niet bij was. Niets is leuker dan een avondje stappen afsluiten met een heerlijke matpartij... zeker met de uitsmijter.



Dan was het maar goed ook dat je er niet bij was aangezien je het doel van de avond compleet mist ..........
RG-Rallysport
 
Berichten: 2217
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 14:45
Woonplaats: Ermelo

Berichtdoor mantaboy » do dec 13, 2007 15:55

Doopy schreef:
Armand schreef:
behoorlijk vechtpartij heeft plaatsgevonden


Jammer dat ik er niet bij was. Niets is leuker dan een avondje stappen afsluiten met een heerlijke matpartij... zeker met de uitsmijter.



Dan was het maar goed ook dat je er niet bij was aangezien je het doel van de avond compleet mist ..........


Ironisch: is spottend. Men bedoelt vaak het tegendeel van wat men zegt of schrijft..... :wink: :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor PVG » do dec 13, 2007 16:03

Nou iedereen mag de uitsmijter hebben als en er een man of tien neergeslagen worden zonder dat er uberhaupt iemand agressief geworden is van te voren. Met andere woorden het was een heel baasje en bekend bij de politie om die reden. Maar niemand toevallig foto's zodat ze de man kunnen pakken?

Groeten
PVG
 
Berichten: 128
Geregistreerd: ma okt 08, 2007 7:18
Woonplaats: Breda

Berichtdoor JoostS » do dec 13, 2007 16:31

Ga er vanuit dat de discotheek die man toch ingehuurd heeft ofzo? Dan moet er daar toch wel iets bekend zijn?
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten