Camaro cup ?

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mantaboy » zo dec 16, 2007 19:33

Even JP corrigeren: Ik zou het graag zien een Camaro op de rallypaden. Dan rijd er een echte auto in de rally. Die 4-pitters zijn allemaal veel te klein! :wink: :wink:

Groetjes, Shirley.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor Götz » zo dec 16, 2007 20:16

mantaboy schreef:Even JP corrigeren: Ik zou het graag zien een Camaro op de rallypaden. Dan rijd er een echte auto in de rally. Die 4-pitters zijn allemaal veel te klein! :wink: :wink:

Groetjes, Shirley.


yep vette 8 cilinders........... :lol:
Götz
 
Berichten: 526
Geregistreerd: wo jan 23, 2002 16:34
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor ChrisZW » zo dec 16, 2007 21:14

Doopy schreef:
ChrisZW schreef:
StevenK schreef:
ChrisZW schreef:Ik zie liever een paar echte rally auto's dan deze bakken. Dus als alle mensen nou een S2000 of R3 kopen ipv zo'n ding dan wordt het nog leuker hier :)

Als jij ff die 3 ton voor een S2000 stort bij de Stichting Autosport Ede, dan zorg ik dat er nog een S2000 aan de start staat volgend jaar.


Net zoals bij de Jumbo (*wink*) moet je voordeel halen door groots in te kopen :D


Dus jij koopt er voor steven en voor mij een ? aardig van je :wink: :lol:


Ff m'n eindejaarsuitkering afwachten :)

En als ik die 20 miljoen win, koop ik een 207 of Polo ten behoeve van de nederlandse rallysport :) Bij deze afgesproken. En een porsche.
Avatar gebruiker
ChrisZW
 
Berichten: 548
Geregistreerd: zo maart 19, 2006 11:47
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor RG-Rallysport » zo dec 16, 2007 22:34

ChrisZW schreef:
Doopy schreef:
ChrisZW schreef:
StevenK schreef:
ChrisZW schreef:Ik zie liever een paar echte rally auto's dan deze bakken. Dus als alle mensen nou een S2000 of R3 kopen ipv zo'n ding dan wordt het nog leuker hier :)

Als jij ff die 3 ton voor een S2000 stort bij de Stichting Autosport Ede, dan zorg ik dat er nog een S2000 aan de start staat volgend jaar.


Net zoals bij de Jumbo (*wink*) moet je voordeel halen door groots in te kopen :D


Dus jij koopt er voor steven en voor mij een ? aardig van je :wink: :lol:


Ff m'n eindejaarsuitkering afwachten :)

En als ik die 20 miljoen win, koop ik een 207 of Polo ten behoeve van de nederlandse rallysport :) Bij deze afgesproken. En een porsche.


Heb jij voorkeur voor de 207 of de polo steven ? :wink: :lol:
RG-Rallysport
 
Berichten: 2217
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 14:45
Woonplaats: Ermelo

Berichtdoor Hein » zo dec 16, 2007 22:40

Steven kennende wordt het dan in dat Utopische geval Volkswagen :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor JoostS » zo dec 16, 2007 22:46

Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor Hein » zo dec 16, 2007 22:52

Staat er toch :wink: :oops:
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

:p

Berichtdoor Starkoo » zo dec 16, 2007 23:43

ach ja waarom niet de dukes of hassard hadden toch ook een Camaro SS dus rally cup moet kunnen maar toch denk dat het te duur word!
Avatar gebruiker
Starkoo
 
Berichten: 1037
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 23:40
Woonplaats: Neede

Berichtdoor Hein » ma dec 17, 2007 0:14

Nop. De Dukes van Hazzard hadden de beschikking over een Dodge Charger '69 en ze reden er per aflevering ongeveer 15 in puin. Daarom is die auto nu een echt verzamelobject.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor mantaboy » ma dec 17, 2007 10:27

Een SR/T om precies te zijn. De echte '69ers zijn inderdaad zeldzaam geworden. Gelukkig kan je ze wel makkelijk ombouwen getuige Discovery Channel. :wink: :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

:p

Berichtdoor Starkoo » ma dec 17, 2007 14:34

mantaboy schreef:Een SR/T om precies te zijn. De echte '69ers zijn inderdaad zeldzaam geworden. Gelukkig kan je ze wel makkelijk ombouwen getuige Discovery Channel. :wink: :wink:
best wel jammer dat er nog maar zo weining van zijn, het had best een leuke cup kunnen zijn!
Avatar gebruiker
Starkoo
 
Berichten: 1037
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 23:40
Woonplaats: Neede

Berichtdoor Rallyfanaat » ma dec 17, 2007 17:18

het verhaal is duidelijk... :D
Avatar gebruiker
Rallyfanaat
 
Berichten: 1001
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 17:32
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor RenateS » do maart 06, 2008 17:51

mmrizio schreef:Ik denk dat de doelgroep voor de straat-Camaro (Coupe soleil, permanent, tattoo, zonnebank, overdosis sportschool) meer in Zandvoort te vinden is dan langs de rally proeven. Hopelijk ziet de importeur dit als kans/uitdaging :lol: .

Maurice (een beetje bevooroordeeld maar met veel zin om de Camaro's over de proeven te zien jagen)


Ik zou het ook wel ernstig geweldig vinden en heb geen Coupe Soleil, permanent, tatoo en overdosis sportschool.... Op de Rally in Veenendaal reed ook een Porsche GT3 Turbo mee, kost ook aardig wat maar is wel leuk! Wat onderscheid in wagens is altijd leuk!!! Het Slopel gehalte was wat hoog iedereen scheurde in een Astra... :cry: Maar heb het wel ontzettend naar mn zin gehad!
RenateS
 
Berichten: 70
Geregistreerd: zo maart 02, 2008 12:36
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor briljant » do maart 06, 2008 18:27

RenateS schreef:
mmrizio schreef:Ik denk dat de doelgroep voor de straat-Camaro (Coupe soleil, permanent, tattoo, zonnebank, overdosis sportschool) meer in Zandvoort te vinden is dan langs de rally proeven. Hopelijk ziet de importeur dit als kans/uitdaging :lol: .

Maurice (een beetje bevooroordeeld maar met veel zin om de Camaro's over de proeven te zien jagen)


Ik zou het ook wel ernstig geweldig vinden en heb geen Coupe Soleil, permanent, tatoo en overdosis sportschool.... Op de Rally in Veenendaal reed ook een Porsche GT3 Turbo mee, kost ook aardig wat maar is wel leuk! Wat onderscheid in wagens is altijd leuk!!! Het Slopel gehalte was wat hoog iedereen scheurde in een Astra... :cry: Maar heb het wel ontzettend naar mn zin gehad!
Dat komt omdat de Opel's degelijk zijn en redelijk betaalbaar.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor Rallyfanaat » do maart 06, 2008 18:30

briljant schreef:
RenateS schreef:
mmrizio schreef:Ik denk dat de doelgroep voor de straat-Camaro (Coupe soleil, permanent, tattoo, zonnebank, overdosis sportschool) meer in Zandvoort te vinden is dan langs de rally proeven. Hopelijk ziet de importeur dit als kans/uitdaging :lol: .

Maurice (een beetje bevooroordeeld maar met veel zin om de Camaro's over de proeven te zien jagen)


Ik zou het ook wel ernstig geweldig vinden en heb geen Coupe Soleil, permanent, tatoo en overdosis sportschool.... Op de Rally in Veenendaal reed ook een Porsche GT3 Turbo mee, kost ook aardig wat maar is wel leuk! Wat onderscheid in wagens is altijd leuk!!! Het Slopel gehalte was wat hoog iedereen scheurde in een Astra... :cry: Maar heb het wel ontzettend naar mn zin gehad!
Dat komt omdat de Opel's degelijk zijn en redelijk betaalbaar.


en er waren zoveel opels omdat team Borgers uit Veenendaal komt.. veel lokale rijders..
Avatar gebruiker
Rallyfanaat
 
Berichten: 1001
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 17:32
Woonplaats: Wageningen

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron