WRC naar S2000 in 2010/2011

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor TWENGELTJE » vr feb 27, 2009 8:19

Frevo schreef:Spektakel? Check de Audi @ 3:26
http://www.youtube.com/watch?v=IHe1aq-d ... -fresh+div


Leuk maar verkeerde topic :roll:
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor antoine » vr feb 27, 2009 8:49

briljant schreef:
tommeke_B schreef: Wie geeft het meeste show?


Doopy schreef:De achterwiel aangedreven auto's die achterin het veld rijden :wink: zoals de ascona's , manta's , bmw's die geven het meeste show :lol:


Berto schreef:Uhhh "mercedes" ??? :wink:
En Uhhh "Monza" ??? :wink:


Uhhh Ragnotti in een 2 wiel aangedreven maxi ??? :wink:
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor erikjan » vr feb 27, 2009 9:30

antoine schreef:
briljant schreef:
tommeke_B schreef: Wie geeft het meeste show?


Doopy schreef:De achterwiel aangedreven auto's die achterin het veld rijden :wink: zoals de ascona's , manta's , bmw's die geven het meeste show :lol:


Berto schreef:Uhhh "mercedes" ??? :wink:
En Uhhh "Monza" ??? :wink:


Uhhh Ragnotti in een 2 wiel aangedreven maxi ??? :wink:


ik ben nog van de generatie die de rode R5 Turbo voorbij heeft zien komen in de jaren 80, volgens mij reed Kruithof erin destijds...
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Frevo » vr feb 27, 2009 9:58

TWENGELTJE schreef:
Frevo schreef:Spektakel? Check de Audi @ 3:26
http://www.youtube.com/watch?v=IHe1aq-d ... -fresh+div


Leuk maar verkeerde topic :roll:


Nee hoor. Dit soort akties gaan met een WRC ook prima maar kun je met een S2000 echt vergeten..
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Avatar gebruiker
Frevo
 
Berichten: 411
Geregistreerd: di nov 07, 2006 9:28
Woonplaats: Zoelen

Berichtdoor Wim » vr feb 27, 2009 18:22

Sommige moeten zich toch echt wel schamen met hun uitspraken vind ik. Sandell vergelijken met Loeb en zeggen dat hij zelfs amper voor een 5-voudig wereldkampioen moet onder doen? :? Sandell moet nog alles bewijzen, het was heel logisch dat hij het PWRC won in Noorwegen met veruit de beste wagen van het veld. Vorig jaar reed de Zweed ook al met veruit de beste wagen en toch kon hij niet winnen.

Wie hier zegt dat S2000's in de Condroz spectaculair waren, vergeet er inderdaad bij te zeggen dat het in de Condroz altijd glad ligt. Laat die S2000's eens op kurkdroog asfalt rijden en ze bieden totaal geen spektakel. Ik hoop echt niet dat die wagentjes de topklasse van de rallysport gaan worden, het geluid bevalt me totaal niet en hun topsnelheid is ook niet om over naar huis te schrijven. Om nog maar te zwijgen hoe traag ze uit een haarspeld of een zeer trage bocht komen. :roll:
Wim
 
Berichten: 475
Geregistreerd: za jun 25, 2005 9:49
Woonplaats: Neerpelt (België)

Berichtdoor RG-Rallysport » vr feb 27, 2009 18:38

briljant schreef:
tommeke_B schreef: Wie geeft het meeste show?


Doopy schreef:De achterwiel aangedreven auto's die achterin het veld rijden :wink: zoals de ascona's , manta's , bmw's die geven het meeste show :lol:


Berto schreef:Uhhh "mercedes" ??? :wink:
En Uhhh "Monza" ??? :wink:


Ok excuus heren was deze mooie auto's vergeten :oops: :wink:
RG-Rallysport
 
Berichten: 2217
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 14:45
Woonplaats: Ermelo

Berichtdoor S11 Fan » vr feb 27, 2009 21:21

Wim schreef:Sommige moeten zich toch echt wel schamen met hun uitspraken vind ik. Sandell vergelijken met Loeb en zeggen dat hij zelfs amper voor een 5-voudig wereldkampioen moet onder doen? :? Sandell moet nog alles bewijzen, het was heel logisch dat hij het PWRC won in Noorwegen met veruit de beste wagen van het veld. Vorig jaar reed de Zweed ook al met veruit de beste wagen en toch kon hij niet winnen.

Wie hier zegt dat S2000's in de Condroz spectaculair waren, vergeet er inderdaad bij te zeggen dat het in de Condroz altijd glad ligt. Laat die S2000's eens op kurkdroog asfalt rijden en ze bieden totaal geen spektakel. Ik hoop echt niet dat die wagentjes de topklasse van de rallysport gaan worden, het geluid bevalt me totaal niet en hun topsnelheid is ook niet om over naar huis te schrijven. Om nog maar te zwijgen hoe traag ze uit een haarspeld of een zeer trage bocht komen. :roll:


Hier ben ik het aardig mee eens. Er zijn wel S2000 die een lekker atmosferisch geluidje hebben, maar als je dan weer naar WRC's kijkt is de spektakel-factor niet echt hoog. Die S2000+ had al veel beter geweest, maar dat gaat het jammer genoeg niet worden. :roll: :cry:
Avatar gebruiker
S11 Fan
 
Berichten: 69
Geregistreerd: vr mei 02, 2008 20:47

Berichtdoor niekschippers » vr feb 27, 2009 23:17

S11 Fan schreef:
Wim schreef:Sommige moeten zich toch echt wel schamen met hun uitspraken vind ik. Sandell vergelijken met Loeb en zeggen dat hij zelfs amper voor een 5-voudig wereldkampioen moet onder doen? :? Sandell moet nog alles bewijzen, het was heel logisch dat hij het PWRC won in Noorwegen met veruit de beste wagen van het veld. Vorig jaar reed de Zweed ook al met veruit de beste wagen en toch kon hij niet winnen.

Wie hier zegt dat S2000's in de Condroz spectaculair waren, vergeet er inderdaad bij te zeggen dat het in de Condroz altijd glad ligt. Laat die S2000's eens op kurkdroog asfalt rijden en ze bieden totaal geen spektakel. Ik hoop echt niet dat die wagentjes de topklasse van de rallysport gaan worden, het geluid bevalt me totaal niet en hun topsnelheid is ook niet om over naar huis te schrijven. Om nog maar te zwijgen hoe traag ze uit een haarspeld of een zeer trage bocht komen. :roll:


Hier ben ik het aardig mee eens. Er zijn wel S2000 die een lekker atmosferisch geluidje hebben, maar als je dan weer naar WRC's kijkt is de spektakel-factor niet echt hoog. Die S2000+ had al veel beter geweest, maar dat gaat het jammer genoeg niet worden. :roll: :cry:


een WRC heeft mischien wel iets meer, maar dit is ook super om te zien :!:

http://www.youtube.com/watch?v=CjEjWDNg ... abia%20S20
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
Avatar gebruiker
niekschippers
 
Berichten: 942
Geregistreerd: wo apr 11, 2007 13:30
Woonplaats: Rijssen

tijd voor handtekeningen ????

Berichtdoor Starkoo » vr feb 27, 2009 23:18

S11 Fan schreef:
Wim schreef:Sommige moeten zich toch echt wel schamen met hun uitspraken vind ik. Sandell vergelijken met Loeb en zeggen dat hij zelfs amper voor een 5-voudig wereldkampioen moet onder doen? :? Sandell moet nog alles bewijzen, het was heel logisch dat hij het PWRC won in Noorwegen met veruit de beste wagen van het veld. Vorig jaar reed de Zweed ook al met veruit de beste wagen en toch kon hij niet winnen.

Wie hier zegt dat S2000's in de Condroz spectaculair waren, vergeet er inderdaad bij te zeggen dat het in de Condroz altijd glad ligt. Laat die S2000's eens op kurkdroog asfalt rijden en ze bieden totaal geen spektakel. Ik hoop echt niet dat die wagentjes de topklasse van de rallysport gaan worden, het geluid bevalt me totaal niet en hun topsnelheid is ook niet om over naar huis te schrijven. Om nog maar te zwijgen hoe traag ze uit een haarspeld of een zeer trage bocht komen. :roll:


Hier ben ik het aardig mee eens. Er zijn wel S2000 die een lekker atmosferisch geluidje hebben, maar als je dan weer naar WRC's kijkt is de spektakel-factor niet echt hoog. Die S2000+ had al veel beter geweest, maar dat gaat het jammer genoeg niet worden. :roll: :cry:


Is een handtekening actie niet wat, ik ben voor s2000 + !
Avatar gebruiker
Starkoo
 
Berichten: 1037
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 23:40
Woonplaats: Neede

Berichtdoor EvoV6 » za feb 28, 2009 0:06

S2000+ met turbo anders is het niet de echte topklasse en missen ze toch t spektakel wat een echte WRC wel kan bieden

S2000+ heel graag!! (want alleen Citroen en Ford is ook niks!)
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Re: tijd voor handtekeningen ????

Berichtdoor StevenK » za feb 28, 2009 11:40

Starkoo schreef:Is een handtekening actie niet wat, ik ben voor s2000 + !

Ben bang dat zo'n actie alleen zin heeft wanneer je voor het zetten van je handtekening een bedrag van minstens vijf cijfers moet betalen :(
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor erikjan » di maart 17, 2009 18:53

de FIA heeft dus vandaag besloten voor S2000+
geen turbo, wel aerodynamisch pakket en max. 8500 tpm

2010 is overgangsjaar voor de oude WRC's naast de S2000+

vanaf 2013 wordt het reglement verder gedownsized:

dan gaat men terug naar 1.6 liter, echter WEL met turbo


PSA gaat trouwens volgend jaar met zowel Citroen als Peugeot deelnemen aan het kampioenschap.
(dat wordt dan letterlijk een dubbeloverwinning) :wink:

de link naar meer informatie:

http://www.auto-motor-und-sport.de/rallye/rallye-wm-reglement-naechste-wrc-generation-basiert-auf-super-2000-1038695.html

met foto van een bekende Focus in het artikel :shock:
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor EvoV6 » di maart 17, 2009 19:38

[Edit:Holkers]Voordat Peter Baert weer met allerlei fictieve advocaten op de digitale deurmat staat, zal ik de post even aanpassen en er een mooi linkje neerzetten

mooi linkje

[/edit]
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Berichtdoor Starkoo » di maart 17, 2009 20:15

EvoV6 schreef:[Edit:Holkers]Voordat Peter Baert weer met allerlei fictieve advocaten op de digitale deurmat staat, zal ik de post even aanpassen en er een mooi linkje neerzetten

mooi linkje

[/edit]


Niets is nog zeker gewoon afwachten, s2000 + Turbo is nog niet uitgesloten gelukkig, geen turbo voor de liefhebber zou erg jammer zijn, maar naar kan je nog altijd naar de rallyracing gaan of de autocross! A.L.S word in 2010 nog alleen gebruikt in het ek autocross en nk tourwagenklasse, superklasse

Zeker ek autocrossen zal A.L.S blijfen of de fia moet ook het ek autocross regelement gaan aan passen, ik hoop het niet, lekker turbo motoren, met A.L.S blijft leuk, alleen wij doen het zonder A.L.S, kost ons teveel turbo's en in nederland heb je er weining aan omdat de banen te kort zijn.
Avatar gebruiker
Starkoo
 
Berichten: 1037
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 23:40
Woonplaats: Neede

Berichtdoor Campos » di maart 17, 2009 21:22

erikjan schreef:PSA gaat trouwens volgend jaar met zowel Citroen als Peugeot deelnemen aan het kampioenschap.
(dat wordt dan letterlijk een dubbeloverwinning) :wink:


PSA-Sportchef Olivier Quesnel hat bereits ausgeschlossen, sowohl mit Peugeot als auch mit Citroen werksseitig in der gleichen Serie zu fahren.

Waar lees je dat ;-)
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten