Gronholm in rallycross

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor JoostS » ma jul 07, 2008 16:15

http://youtube.com/watch?v=FNhBhclEAiI
Hier de complete laste manch. 8) Mooi verdedigend gereden!
Ook gaaf hoe hij uit z'n jokerlap komt en er net voor schiet.
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor EVOX » ma jul 07, 2008 19:00

JoostS schreef:http://youtube.com/watch?v=FNhBhclEAiI
Hier de complete laste manch. 8) Mooi verdedigend gereden!
Ook gaaf hoe hij uit z'n jokerlap komt en er net voor schiet.



GAAAAAF :lol: :lol:
Avatar gebruiker
EVOX
 
Berichten: 145
Geregistreerd: ma maart 05, 2007 6:57
Woonplaats: Panheel

Berichtdoor mark brinks » ma jul 07, 2008 19:43

super super super alleen ik versta geen hol van die knackebrod taal, maar wat gaat dat hard
mark brinks
 
Berichten: 124
Geregistreerd: ma feb 28, 2005 17:32
Woonplaats: rijssen

Berichtdoor Deimos000 » ma jul 07, 2008 20:00

grappig dat ze daar éénmaal een alternatieve route moeten nemen :D
Avatar gebruiker
Deimos000
 
Berichten: 115
Geregistreerd: do nov 23, 2006 11:42
Woonplaats: Ede

Berichtdoor antoine » ma jul 07, 2008 20:07

Deimos000 schreef:grappig dat ze daar éénmaal een alternatieve route moeten nemen :D


Is niet grappig. Dat is nu het domste wat ze ooit verzonnen hebben.
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor Deimos000 » ma jul 07, 2008 20:21

antoine schreef:
Deimos000 schreef:grappig dat ze daar éénmaal een alternatieve route moeten nemen :D


Is niet grappig. Dat is nu het domste wat ze ooit verzonnen hebben.


maakt het een stuk spectaculairder (mijn mening ;))... Zijn wat ik zo zie weinig inhaal momenten.
Avatar gebruiker
Deimos000
 
Berichten: 115
Geregistreerd: do nov 23, 2006 11:42
Woonplaats: Ede

live ????

Berichtdoor Starkoo » za aug 16, 2008 23:39

kan iemand de live bij houden, voor www.erc24.com moet je namelijk betalen :S
Avatar gebruiker
Starkoo
 
Berichten: 1037
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 23:40
Woonplaats: Neede

Berichtdoor antoine » zo aug 17, 2008 0:38

Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor leor888 » zo aug 17, 2008 11:59

antoine schreef:
Deimos000 schreef:grappig dat ze daar éénmaal een alternatieve route moeten nemen :D


Is niet grappig. Dat is nu het domste wat ze ooit verzonnen hebben.


Heel spectaculaire sport, toevallig paar weken geleden naar wedstrijden om het zweeds kampioenschap in Strängnäs geweest.
Die jokerlap houdt de rijders wel scherp met het oog op tactiek.
Zag je in deze manch ook met Hanssen(?) die tweede werd, hij pakte in de eerste ronde direct de joker om geen last te hebben van oponthoud door andere rijders, had hij net als Grönholm langer gewacht was de afstand met Jernberg vast kleiner geweest.

Trouwens die Skoda Fabia van Jernberg (die Grönholm meerder keren hardhandig aanvalt in het begin) wordt aangeduid als een WRC2008. Kan dat zonder mee te doen aan de WRC kampioenschappen?
Avatar gebruiker
leor888
 
Berichten: 1156
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:58
Woonplaats: Södertälje, Zweden

Berichtdoor Starkoo » zo aug 17, 2008 12:16

leor888 schreef:
antoine schreef:
Deimos000 schreef:grappig dat ze daar éénmaal een alternatieve route moeten nemen :D


Is niet grappig. Dat is nu het domste wat ze ooit verzonnen hebben.


Heel spectaculaire sport, toevallig paar weken geleden naar wedstrijden om het zweeds kampioenschap in Strängnäs geweest.
Die jokerlap houdt de rijders wel scherp met het oog op tactiek.
Zag je in deze manch ook met Hanssen(?) die tweede werd, hij pakte in de eerste ronde direct de joker om geen last te hebben van oponthoud door andere rijders, had hij net als Grönholm langer gewacht was de afstand met Jernberg vast kleiner geweest.

Trouwens die Skoda Fabia van Jernberg (die Grönholm meerder keren hardhandig aanvalt in het begin) wordt aangeduid als een WRC2008. Kan dat zonder mee te doen aan de WRC kampioenschappen?


Zal wel een fabrieks auto zijn, in het ek autocross zie je ook wel WRC auto's die omgebouwd zijn voor de autocross (rallyracing), maar die auto's zijn nooit actief geweest in een rally, maar komen wel van de fabriek af dus daarom zal het wel WRC 2008 zijn!
Avatar gebruiker
Starkoo
 
Berichten: 1037
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 23:40
Woonplaats: Neede

Berichtdoor antoine » zo aug 17, 2008 19:50

Starkoo schreef:Rustam Minnikhanov(president van kazan), Ayrat Shaymiev, wel raar dat die 2 ex autocrossers geen botten kunnen breken, ze gooien er erg veel geld tegen aan, Linas Norkus ook ex autocrosser komt niet goed mee maar wel veel beter dan die andere 2 terwel Norkus nooit bij de top in de divisie 1 heeft gehoord, Minnikhanov als die heel bleef reed ik meestal top 3, Ayrat Shaymiev is zelfs europees kampioen geweest, zo kun je zien dat veel geld hebben ook niet alles is.

Ik zach nergens Helmut Wild staan die al meerdere malen europees kampioen is geweest of had hij al problemen met zijn vw polo in de trainingen.

een ding ek autocross en rallyracing doen niets te onder de rally's, ek autocross is denk zelfs moeilijker dan rallyracing omdat, met de ek's autocrossen veel banen zijn met erg veel hoogte verschil!


Helmut Wild deed zijn achternaam eer aan vorig weekend, is ook van de start lijst verwijderd. Waarschijnlijk stukken met de auto?!

Rustam Minnikhanov en Ayrat Shaymiev zijn een leuke aanvulling op het startveld, zeker met de auto's die ze bij hebben.(en dan bedoel ik nog niet eens de wedstrijd auto's) Waarom ze het niet kunnen bijhouden...Zijn de andere rijders dan zoveel sneller? :?
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor Starkoo » zo aug 17, 2008 20:05

antoine schreef:
Starkoo schreef:Rustam Minnikhanov(president van kazan), Ayrat Shaymiev, wel raar dat die 2 ex autocrossers geen botten kunnen breken, ze gooien er erg veel geld tegen aan, Linas Norkus ook ex autocrosser komt niet goed mee maar wel veel beter dan die andere 2 terwel Norkus nooit bij de top in de divisie 1 heeft gehoord, Minnikhanov als die heel bleef reed ik meestal top 3, Ayrat Shaymiev is zelfs europees kampioen geweest, zo kun je zien dat veel geld hebben ook niet alles is.

Ik zach nergens Helmut Wild staan die al meerdere malen europees kampioen is geweest of had hij al problemen met zijn vw polo in de trainingen.

een ding ek autocross en rallyracing doen niets te onder de rally's, ek autocross is denk zelfs moeilijker dan rallyracing omdat, met de ek's autocrossen veel banen zijn met erg veel hoogte verschil!


Helmut Wild deed zijn achternaam eer aan vorig weekend, is ook van de start lijst verwijderd. Waarschijnlijk stukken met de auto?!

Rustam Minnikhanov en Ayrat Shaymiev zijn een leuke aanvulling op het startveld, zeker met de auto's die ze bij hebben.(en dan bedoel ik nog niet eens de wedstrijd auto's) Waarom ze het niet kunnen bijhouden...Zijn de andere rijders dan zoveel sneller? :?


Tja Wild was met de ek autocrossen eerder wel een rijder die wel is een tik uit deelde, Minnikhanov was daar ook goed in die kon het niet rijd altijd door, een keer in Nova Paka Tjechie, reed hij constand met een motor die op 3 poten liep :P Maar Shaymiev was een heel goede rijder,

foto's van hun oude ek divisie 1 auto's: http://www.autocross-em.de/.cms/33 ga nog even youtube op kijken of een filmpje kan vinden waar een van de rijders.
Avatar gebruiker
Starkoo
 
Berichten: 1037
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 23:40
Woonplaats: Neede

Berichtdoor stefan van houten » zo aug 17, 2008 21:04

het schijnt een grote chaos te zijn geweest met veel schade, en een protest actie van de scandinaviers.
stefan van houten
 
Berichten: 515
Geregistreerd: ma jan 28, 2008 21:21
Woonplaats: Waskemeer

Berichtdoor antoine » zo aug 17, 2008 21:33

Wolter schreef:
EVOX schreef:Ik ben de hele dag in V'waard geweest, het was super :lol: :lol:

Ik las net op pitstop.tv dat de finale door diverse rijders niet gereden werd ivm stakingen ivm veel crashes. Heb daar nog niemand meer over gehoord op het forum?


Bepaalde rijders zijn redenen aan het bedenken om niet meer in be en nl te hoeven rijden, lijkt wel. Nu vinden ze het circuit in 1 keer niet meer veilig genoeg.
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

ander filmpje dan maar

Berichtdoor Starkoo » zo aug 17, 2008 21:37

http://www.youtube.com/watch?v=0bz4cf7JLzc lekker slopen, de mooiste autocross baan die er is :D
Avatar gebruiker
Starkoo
 
Berichten: 1037
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 23:40
Woonplaats: Neede

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast