M2 team subaru

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

M2 team subaru

Berichtdoor Franed rally » wo jun 25, 2008 9:21

Als ik lees het bericht over mogelijk twee M2 teams van Subaru, ga ik gelijk dromen. Een tweede M2 team met Mark van Eldik en Kevin Abbring Jr zou ook leuk zijn............
Afbeelding
Franed rally
 
Berichten: 404
Geregistreerd: do okt 27, 2005 18:33
Woonplaats: Arnhem

Re: M2 team subaru

Berichtdoor official No. 27768 » wo jun 25, 2008 10:39

Franed rally schreef:Als ik lees het bericht over mogelijk twee M2 teams van Subaru, ga ik gelijk dromen. Een tweede M2 team met Mark van Eldik en Kevin Abbring Jr zou ook leuk zijn............


Ik vermoed dat het team al zijn rijders had bepaald voordat ze het überhaupt hadden opgericht.

Toch biedt het wel perspectief, vooral als meerdere teams een officieel 2e team gaan inzetten! We wachten geduldig af.
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor Franed rally » wo jun 25, 2008 13:54

Het is wel bijna zeker dat hun 2de M2 team is al opgesteld, maar dromen is vrij.......
Afbeelding
Franed rally
 
Berichten: 404
Geregistreerd: do okt 27, 2005 18:33
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor actionmedia4all.com » wo jun 25, 2008 14:06

Subaru is van plan om in 2009 in ieder geval met 1 M2 team deel te nemen aan het WK, maar er zijn zelfs plannen om met 2 M2 teams aan de start te verschijnen. Da's dus 6 fabrieks Subarus aan de start :D

In ieder geval zal Mads Östberg één van de stoeltjes krijgen, dat is zeker. Zie de berichtgeving op Rallye-magazin.de. David Richards heeft in het verleden al aangegeven dat hij zeker één Britse rijder in een M2 Subaru wil hebben rijden. Voor het Östberg M2 team wordt verder gesproken over Henning Solberg en Andreas Mikkelsen als mogelijke tweede rijder.
Afbeelding
Avatar gebruiker
actionmedia4all.com
 
Berichten: 270
Geregistreerd: vr apr 20, 2007 22:07
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Hein » wo jun 25, 2008 15:00

actionmedia4all.com schreef:Subaru is van plan om in 2009 in ieder geval met 1 M2 team deel te nemen aan het WK, maar er zijn zelfs plannen om met 2 M2 teams aan de start te verschijnen. Da's dus 6 fabrieks Subarus aan de start :D

In ieder geval zal Mads Östberg één van de stoeltjes krijgen, dat is zeker. Zie de berichtgeving op Rallye-magazin.de. David Richards heeft in het verleden al aangegeven dat hij zeker één Britse rijder in een M2 Subaru wil hebben rijden. Voor het Östberg M2 team wordt verder gesproken over Henning Solberg en Andreas Mikkelsen als mogelijke tweede rijder.


http://www.rallysport.nl/index.php?modu ... ws&id=2743

Hier staat het ook Jan Cas :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor actionmedia4all.com » wo jun 25, 2008 20:57

Hein schreef:
actionmedia4all.com schreef:Subaru is van plan om in 2009 in ieder geval met 1 M2 team deel te nemen aan het WK, maar er zijn zelfs plannen om met 2 M2 teams aan de start te verschijnen. Da's dus 6 fabrieks Subarus aan de start :D

In ieder geval zal Mads Östberg één van de stoeltjes krijgen, dat is zeker. Zie de berichtgeving op Rallye-magazin.de. David Richards heeft in het verleden al aangegeven dat hij zeker één Britse rijder in een M2 Subaru wil hebben rijden. Voor het Östberg M2 team wordt verder gesproken over Henning Solberg en Andreas Mikkelsen als mogelijke tweede rijder.


http://www.rallysport.nl/index.php?modu ... ws&id=2743

Hier staat het ook Jan Cas :wink:


Yep, daar dus ook. Ik was rechtstreeks naar het forum gegaan zonder het nieuwe te lezen :oops:.
Afbeelding
Avatar gebruiker
actionmedia4all.com
 
Berichten: 270
Geregistreerd: vr apr 20, 2007 22:07
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Hein » do jun 26, 2008 6:54

actionmedia4all.com schreef:Yep, daar dus ook. Ik was rechtstreeks naar het forum gegaan zonder het nieuwe te lezen :oops:.


Dat doen er niet zoveel meer :roll: :D
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld


Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron