Diefstal van goederen van aanwonenden Hellendoorn Rally

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Diefstal van goederen van aanwonenden Hellendoorn Rally

Berichtdoor RallyeRichard » ma sep 22, 2008 20:19

Van de Hellendoorn Rally site met dank aan Ton van Spanje voor de tip;

Op vrijdagavond is er aan de Olthofsweg 9 in Hellendoorn een tweetal zaken ontvreemd door bezoekers van de Hellendoorn Rally. Het gaat om een replica geweer en een lokduif. Deze waren ter versiering van een Abraham op privé grond "geëtaleerd". 
 



Het geweer is van een 80-jarige man die het ooit cadeau heeft gekregen bij zijn 25-jarige huwelijk en heeft derhalve een hoge emotionele waarde.
 



Mocht u in het bezit zijn van de vermelde goederen, wilt u deze dan bezorgen op bovengenoemd adres, of contact op te nemen met de Hellendoorn Rally organisatie.



Bij voorbaat dank voor uw medewerking.


Iemand iets verdachts gezien? Schandalige actie dit!!
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Berichtdoor tommeke_B » ma sep 22, 2008 20:31

Inderdaad schandalig, maar het is ook nog gebeurd dat de rally werdt gebruikt door anderen om... Het is dan de schuld van de rally en verder wordt er geen aandacht aan besteed.
Avatar gebruiker
tommeke_B
 
Berichten: 387
Geregistreerd: za aug 11, 2007 11:21
Woonplaats: Roeselare, België

Berichtdoor G Hospers » ma sep 22, 2008 21:20

Vind het schandalig dat ze het hebben weg genomen die lok duif en dat geweer.

Maar wie laat er nu zijn geweer onbeheerd achter in de voortuin :wink: :wink: dit vind ik ook niet de leepste aktie als ik eerlijk mag wezen :?: :?:
RALLY IS NOT A CRIME
G Hospers
 
Berichten: 8
Geregistreerd: vr jun 13, 2008 22:47
Woonplaats: Twenterand

Berichtdoor Henry Ford » ma sep 22, 2008 21:32

Men moet eens leren van de spullen van een ander af te blijven
Henry Ford
 
Berichten: 195
Geregistreerd: vr jun 27, 2008 21:35
Woonplaats: Gendt

Berichtdoor rally for ever » ma sep 22, 2008 21:51

Helemaal mee eens dat men met zn g#@* jatten van andermans spullen af moet blijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Is idd wel heel goed mogelijk dat de rally door deze eikel(s) gebruikt is als afleiding. Desalniettemin zou het heel fijn zijn als deze spullen terug komen.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
rally for ever
 
Berichten: 2917
Geregistreerd: ma apr 17, 2006 21:02
Woonplaats: Jubbega

Berichtdoor ExTaxi » di sep 23, 2008 7:26

" door bezoekers van de Hellendoorn Rally"

Ik ga er vanuit dat ze dan iets gezien hebben, hoe halen ze het anders in hun hoofd de bezoekers van de rally te beschuldigen?
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Berichtdoor nkroeze » di sep 23, 2008 7:51

ExTaxi schreef:" door bezoekers van de Hellendoorn Rally"

Ik ga er vanuit dat ze dan iets gezien hebben, hoe halen ze het anders in hun hoofd de bezoekers van de rally te beschuldigen?


Omdat er anders misschien 25 mensen per jaar langsfietsen...?
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor PatrickTwente » di sep 23, 2008 8:40

GVD zijn dit gestoorde mensen die dit gedaan hebben
:shock:
PatrickTwente
 
Berichten: 1803
Geregistreerd: zo apr 13, 2008 8:17
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor Robert_ » di sep 23, 2008 8:48

Pff mensen, een beetje relativeren kan ook geen kwaad hoor. :shock: Helaas wordt dagelijks alles wat los en vast zit weggejat, en dat dit nu tijdens een rally gebeurd, maakt het in mijn ogen niet triester ofzo. Oók rallybezoekers vallen maar gewoon onder de 'gewone' Nederlandse burgers die niet van andermans spullen af kan blijven, hoe triest het ook is.

Natuurlijk goed dat Richard er via dit topic aandacht voor wil vragen, maar ik vind sommige reacties een 'tikkie' overdreven.
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Avatar gebruiker
Robert_
 
Berichten: 662
Geregistreerd: vr mei 18, 2007 9:30
Woonplaats: Nunspeet

Berichtdoor RallyeRichard » di sep 23, 2008 17:14

Buiten dat het erg sneu is voor de eigenaar, vraag ik er vooral aandacht voor omdat er een kleine kans bestaat dat 'de zaak' via dit forum opgelost zou kunnen worden. Dat voorkomt dan wellicht dat er via de plaatselijke media weer aan stemmingmakerij wordt gedaan, of erger... Voor je het weet staat Hart van Nederland op de stoep die een vergelijk gaat trekken tussen voetbalvandalen en rallyfans. Ze komen ook opdraven voor ontvoerde kabouters, dusss...
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Berichtdoor Ton Van Spanje » di sep 23, 2008 18:39

Ik had de link gisteren al in het Hellendoornrally topic gezet, maar misschien is het openen van een apart topic ,door Richard, effectiever en wordt het door meer mensen gelezen. Voor hetzelfde geld zitten tussen die lezers wel degenen die de spullen hebben "meegenomen" en beseffen ze dat ze, ondanks de waarschijnlijk lage geldelijke waarde, iets hebben meegenomen dat voor iemand juist van heel veel (emotionele) waarde is. En heel misschien.............. zijn die mensen dan zo sportief om de spullen terug te sturen naar de feitelijke eigenaar. Zoiets kan volgens mij ook zonder je kenbaar te maken.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor rally for ever » di sep 23, 2008 20:04

Robert_ schreef:Pff mensen, een beetje relativeren kan ook geen kwaad hoor. :shock: Helaas wordt dagelijks alles wat los en vast zit weggejat, en dat dit nu tijdens een rally gebeurd, maakt het in mijn ogen niet triester ofzo. Oók rallybezoekers vallen maar gewoon onder de 'gewone' Nederlandse burgers die niet van andermans spullen af kan blijven, hoe triest het ook is.

Natuurlijk goed dat Richard er via dit topic aandacht voor wil vragen, maar ik vind sommige reacties een 'tikkie' overdreven.


Mocht je mijn reactie bedoelen, Robert.

Dit is mijn mening, los van feit dat het nu tijdens een rally gebeurt.
Er wordt in dit land veel te soepel omgegaan met mensen die denken dat ze het recht hebben zonder overleg andermans spullen mee te nemen of te vernielen. ( nogmaals mijn mening )

(belangrijkste reden om erop te reageren is dat dit draadje dan voorlopig beetje onder aandacht blijft ):roll:
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
rally for ever
 
Berichten: 2917
Geregistreerd: ma apr 17, 2006 21:02
Woonplaats: Jubbega


Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten