Starkoo schreef:Aso is zeer slecht bezig, 10 uur slaat nergens op, gaan ze niet in protest want 10de is beter dan 18de nu is eigenlijk beste nederlander 15de KAHLE (DEU)
SCHUENEMANN (DEU) HONDA =fast en speed :p
Hij zou dan zelf 9de worden.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Starkoo schreef:Aso is zeer slecht bezig, 10 uur slaat nergens op, gaan ze niet in protest want 10de is beter dan 18de nu is eigenlijk beste nederlander 15de KAHLE (DEU)
SCHUENEMANN (DEU) HONDA =fast en speed :p
tja geen idd of bmw en Rene, Roma in protest zijn gegaan maar we zien wel! 18de is ook niet slecht als je zo weining voorberijding heb gehad!stefan van houten schreef:Starkoo schreef:Aso is zeer slecht bezig, 10 uur slaat nergens op, gaan ze niet in protest want 10de is beter dan 18de nu is eigenlijk beste nederlander 15de KAHLE (DEU)
SCHUENEMANN (DEU) HONDA =fast en speed :p
Hij zou dan zelf 9de worden.
StevenK schreef:Niels2 schreef:Nee dus, zijn iritrack is denk ik kapot, want in de tracking kwam hij gister niet meer door maar pij de CP's wel.
Moet dat niet 'irritrack' zijn
Je kunt het ook zien als solidariteit met je werknemers.alleskids1971 schreef:Mitsubishi stopt met de Dakar rally en andere rally raids. De oorzaak ligt, uiteraard, in de economische ontwikkeling, die vooral Japanse merken blijkbaar als een mokerslag getroffen heeft. Het zal vast ook meespelen dat het ook een handige manier is om zonder gezichtsverlies te stoppen met een tak van sport waarin ze verloren hebben, of nooit winaars waren. Zoals Suzuki, Subaru (WRC), Honda (F1), Kawasaki (MotoGP) en nu dus Mitsubishi in Dakar, na een hegemonie vanaf 2001.
alleskids1971 schreef: sponsering en andere verspillingen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten