frans-jaap moree schreef:het valt mij op dat er een lampje onder de bumper zit, is dat altijd al zo geweest?
Het wordt nog wel eens gebruikt om een bulletcam (onboardcamera) extra bij te lichten. Weet niet of dat hier ook het geval is.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
frans-jaap moree schreef:het valt mij op dat er een lampje onder de bumper zit, is dat altijd al zo geweest?
JoostS schreef:frans-jaap moree schreef:het valt mij op dat er een lampje onder de bumper zit, is dat altijd al zo geweest?
Het wordt nog wel eens gebruikt om een bulletcam (onboardcamera) extra bij te lichten. Weet niet of dat hier ook het geval is.
frans-jaap moree schreef:JoostS schreef:frans-jaap moree schreef:het valt mij op dat er een lampje onder de bumper zit, is dat altijd al zo geweest?
Het wordt nog wel eens gebruikt om een bulletcam (onboardcamera) extra bij te lichten. Weet niet of dat hier ook het geval is.
oke dan weet ik dat ook weer!
Wolter schreef:Daarmee word de snelheidsmeting niet ''vervuild'' door de wielspin en kan dus de mate van wielspin/tractie worden geanalyseerd.
Red_Spike schreef:Wolter schreef:Daarmee word de snelheidsmeting niet ''vervuild'' door de wielspin en kan dus de mate van wielspin/tractie worden geanalyseerd.
In de F1 zie je vaak een lange "buis" op de neus staan (tijdens de tests dan), daar meten ze dat ook mee toch?
Armand schreef:Jullie hebben het allemaal mis. Het is de nieuwe "reverse ALS". Dat wil zeggen dat de uitlaat niet meer achter zit, maar voor. Althans dat heb ik gehoord, ergens op een service, tijdens een rally, in een bepaald land...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten