Peter Bijvelds maakt rentree in de rallysport

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor sharply.jac|NL » za apr 04, 2009 22:32

Het is niet te geloven. Peter Bijvelds pakt zijn hobby op en wij krijgen de discussie wie de beste is op het forum. Tot voor een week was dit voor 2 jaar geen issue.

Kijk eerst waar je woont (geografisch), dat bepaald voor een groot gedeelte jouw betrokkenheid met een rallyrijder, dan kijk je naar jezelf en kom tot de conclusie dat je kunt genieten van de rallysport.
Avatar gebruiker
sharply.jac|NL
 
Berichten: 176
Geregistreerd: di jun 03, 2003 12:06
Woonplaats: Voorthuizen

Berichtdoor Maarten » za apr 04, 2009 22:35

sharply.jac|NL schreef:Het is niet te geloven. Peter Bijvelds pakt zijn hobby op en wij krijgen de discussie wie de beste is op het forum. Tot voor een week was dit voor 2 jaar geen issue.

Kijk eerst waar je woont (geografisch), dat bepaald voor een groot gedeelte jouw betrokkenheid met een rallyrijder, dan kijk je naar jezelf en kom tot de conclusie dat je kunt genieten van de rallysport.


:D

Volkomen mee eens
Dat gemekker was er altijd en komt nu met de plotselinge rentree van Peter ook net zo hard terug.
De ene keer heeft de één net iets meer geluk, de andere keer is de ander gewoon sneller. So what. Zo lang niet alle 80 ingeschreven deelnemers in een Impreza S12 rijden kun je het toch niet vergelijken.

Ik steek liever de tijd en energie om erover na te denken wie sneller is in het kijken naar (de tijden van) die gasten die het op de proef uitvechten.
Gr. Maarten Ruijten
Maarten
 
Berichten: 1262
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 21:37
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor leor888 » za apr 04, 2009 23:05

Zo lang Erik (W) niet nadenkt over het kapitaal waar hij mee rijdt dan gaat het goed en denk ik dat hij ook Bijvelds achter zich laat. Maar dat zeg ik "denk ik"

Voor de rest moeten rijders zich maar in vergelijkbare autos en omstandigheden vergelijken, Dan wordt het heerlijk om te vergelijken.

Wanneer zijn er gegevens bekend van vergelijkare wedstrijden??
Avatar gebruiker
leor888
 
Berichten: 1156
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:58
Woonplaats: Södertälje, Zweden

re

Berichtdoor MartijnB » za apr 04, 2009 23:39

Gerholt schreef:
Ton Van Spanje schreef:'k Vraag me af of Jasper op gelijke hoogte staat met Peter. Jasper behoort, denk ik, wel tot de top maar ik zie eerder een Van Eldik gewaagd aan Peter. Ik denk ook dat beide qua karakter aardig overeen komen. Peter ken ik als een "vechter", Van Eldik ken ik niet persoonlijk, maar die komt ook zo op mij over. Jasper komt op mij over als "een slaper"


Jasper en Mark en ja zelfs Erik staan boven Bijvelds.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Bij lange na niet....

Ik kan me nog een Corolla WRC herinneren die het snot voor de ogen gereden werd door een bejaarde Evo 6 in de GTR

Jasper en Peter ok die zijn wellicht aan elkaar gewaagd, maar Mark en Erik halen het absuluut niet bij die 2 in gelijkwaardige auto s
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Re: re

Berichtdoor briljant » za apr 04, 2009 23:45

MartijnB schreef:
Gerholt schreef:
Ton Van Spanje schreef:'k Vraag me af of Jasper op gelijke hoogte staat met Peter. Jasper behoort, denk ik, wel tot de top maar ik zie eerder een Van Eldik gewaagd aan Peter. Ik denk ook dat beide qua karakter aardig overeen komen. Peter ken ik als een "vechter", Van Eldik ken ik niet persoonlijk, maar die komt ook zo op mij over. Jasper komt op mij over als "een slaper"


Jasper en Mark en ja zelfs Erik staan boven Bijvelds.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Bij lange na niet....

Ik kan me nog een Corolla WRC herinneren die het snot voor de ogen gereden werd door een bejaarde Evo 6 in de GTR

Jasper en Peter ok die zijn wellicht aan elkaar gewaagd, maar Mark en Erik halen het absuluut niet bij die 2 in gelijkwaardige auto s

Jasper heeft talent.
Mark en Peter rijden vaak op of over het randje.
Waarbij Peter een veel betere rijder is dan Mark.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Re: re

Berichtdoor Campos » za apr 04, 2009 23:47

briljant schreef:
MartijnB schreef:
Gerholt schreef:
Ton Van Spanje schreef:'k Vraag me af of Jasper op gelijke hoogte staat met Peter. Jasper behoort, denk ik, wel tot de top maar ik zie eerder een Van Eldik gewaagd aan Peter. Ik denk ook dat beide qua karakter aardig overeen komen. Peter ken ik als een "vechter", Van Eldik ken ik niet persoonlijk, maar die komt ook zo op mij over. Jasper komt op mij over als "een slaper"


Jasper en Mark en ja zelfs Erik staan boven Bijvelds.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Bij lange na niet....

Ik kan me nog een Corolla WRC herinneren die het snot voor de ogen gereden werd door een bejaarde Evo 6 in de GTR

Jasper en Peter ok die zijn wellicht aan elkaar gewaagd, maar Mark en Erik halen het absuluut niet bij die 2 in gelijkwaardige auto s

Jasper heeft talent.
Mark en Peter rijden vaak op of over het randje.
Waarbij Peter een veel betere rijder is dan Mark.

Het interesseert me geen z*k wie er beter is of meer talent heeft! :D Bij elk van hen zie je dat het hard gaat en geniet ik er van als ze langs komen! Mooi dat Bijvelds er weer bij is!
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

re

Berichtdoor MartijnB » za apr 04, 2009 23:50

Amen


helemaal mee eens Campos...
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Re: re

Berichtdoor official No. 27768 » zo apr 05, 2009 0:32

Campos schreef:Het interesseert me geen z*k wie er beter is of meer talent heeft! :D Bij elk van hen zie je dat het hard gaat en geniet ik er van als ze langs komen! Mooi dat Bijvelds er weer bij is!

JUIST!
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor actionmedia4all.com » zo apr 05, 2009 1:42

Hij weet duidelijk nog hoe het moet :shock: 8) .
Ik hoop dat hij dit jaar meer wedstrijden gaat rijden, dat is voor ons (als toeschouwers) wel zo leuk.
Afbeelding
Avatar gebruiker
actionmedia4all.com
 
Berichten: 270
Geregistreerd: vr apr 20, 2007 22:07
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Co Voorty » zo apr 05, 2009 7:17

[edit:Holkers]Dit is geen foto/video topic[/edit]
Co Voorty
 
Berichten: 40
Geregistreerd: za dec 06, 2008 17:47

Berichtdoor Roger en Jolanda » zo apr 05, 2009 9:35

actionmedia4all.com schreef:Hij weet duidelijk nog hoe het moet :shock: 8) .
Ik hoop dat hij dit jaar meer wedstrijden gaat rijden, dat is voor ons (als toeschouwers) wel zo leuk.



en niemand praat over van Iersel ............................. ging goed rond volgens mijn
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda
 
Berichten: 635
Geregistreerd: zo feb 22, 2009 8:32

Berichtdoor WILS SPORT » zo apr 05, 2009 9:49

Roger en Jolanda schreef:
actionmedia4all.com schreef:Hij weet duidelijk nog hoe het moet :shock: 8) .
Ik hoop dat hij dit jaar meer wedstrijden gaat rijden, dat is voor ons (als toeschouwers) wel zo leuk.



en niemand praat over van Iersel ............................. ging goed rond volgens mijn


Vind ik ook, was erg snel.
Sander van Barschot
Avatar gebruiker
WILS SPORT
 
Berichten: 389
Geregistreerd: wo jul 09, 2003 16:50
Woonplaats: Valkenswaard

Berichtdoor Roger en Jolanda » zo apr 05, 2009 10:37

WILS SPORT schreef:
Roger en Jolanda schreef:
actionmedia4all.com schreef:Hij weet duidelijk nog hoe het moet :shock: 8) .
Ik hoop dat hij dit jaar meer wedstrijden gaat rijden, dat is voor ons (als toeschouwers) wel zo leuk.



en niemand praat over van Iersel ............................. ging goed rond volgens mijn


Vind ik ook, was erg snel.


En nee hij was niet bang om de P2000vies te maken (mooiste auto van het rally veld) maar had in Tank s rem problemen, nieuw materiaal gemonteerd en hier getest...............
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda
 
Berichten: 635
Geregistreerd: zo feb 22, 2009 8:32

Berichtdoor actionmedia4all.com » zo apr 05, 2009 23:10

Zou misschien eens een moderator deze discussie over Van Iersel, die inderdaad goed gereden heeft, uit dit topic over Peter Bijvelds willen verwijderen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
actionmedia4all.com
 
Berichten: 270
Geregistreerd: vr apr 20, 2007 22:07
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Holkers » ma apr 06, 2009 6:39

actionmedia4all.com schreef:Zou misschien eens een moderator deze discussie over Van Iersel, die inderdaad goed gereden heeft, uit dit topic over Peter Bijvelds willen verwijderen.


gestofzuigerd ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten