Peter Bijvelds maakt rentree in de rallysport

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor steven16V » za apr 04, 2009 17:41

is net op kp3 maar 1x rond gekomen.
steven16V
 
Berichten: 213
Geregistreerd: vr maart 09, 2007 17:52
Woonplaats: zevenaar

Berichtdoor topsport » za apr 04, 2009 17:55

Gijs G schreef:blijf er bij dat Peter en Jasper op dit moment echt de beste rallyrijders van nederland zijn...


Volgens mij vergeet je er een paar :?
Abbring en Weijs bijvoorbeeld..........
Avatar gebruiker
topsport
 
Berichten: 574
Geregistreerd: ma jun 26, 2006 15:44
Woonplaats: Corvera (Murcia)

Berichtdoor briljant » za apr 04, 2009 19:31

topsport schreef:
Gijs G schreef:blijf er bij dat Peter en Jasper op dit moment echt de beste rallyrijders van nederland zijn...


Volgens mij vergeet je er een paar :?
Abbring en Weijs bijvoorbeeld..........
Laat ze dat eerst maar eens bewijzen.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor Ton Van Spanje » za apr 04, 2009 20:50

'k Vraag me af of Jasper op gelijke hoogte staat met Peter. Jasper behoort, denk ik, wel tot de top maar ik zie eerder een Van Eldik gewaagd aan Peter. Ik denk ook dat beide qua karakter aardig overeen komen. Peter ken ik als een "vechter", Van Eldik ken ik niet persoonlijk, maar die komt ook zo op mij over. Jasper komt op mij over als "een slaper"
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Gerholt » za apr 04, 2009 21:20

Ton Van Spanje schreef:'k Vraag me af of Jasper op gelijke hoogte staat met Peter. Jasper behoort, denk ik, wel tot de top maar ik zie eerder een Van Eldik gewaagd aan Peter. Ik denk ook dat beide qua karakter aardig overeen komen. Peter ken ik als een "vechter", Van Eldik ken ik niet persoonlijk, maar die komt ook zo op mij over. Jasper komt op mij over als "een slaper"


Jasper en Mark en ja zelfs Erik staan boven Bijvelds.
Gerholt
 
Berichten: 174
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 22:23
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor Leo » za apr 04, 2009 21:25

briljant schreef:
topsport schreef:
Gijs G schreef:blijf er bij dat Peter en Jasper op dit moment echt de beste rallyrijders van nederland zijn...


Volgens mij vergeet je er een paar :?
Abbring en Weijs bijvoorbeeld..........
Laat ze dat eerst maar eens bewijzen.


Volgens mij is Abbering daar zekers wel heel erg goed mee bezig.
Draait nu ook weer goed mee in Portugal.
Avatar gebruiker
Leo
 
Berichten: 394
Geregistreerd: za mei 27, 2006 23:01
Woonplaats: Genemuiden

Berichtdoor mafiabaas101 » za apr 04, 2009 21:30

steven16V schreef:is net op kp3 maar 1x rond gekomen.


begreep brandstof tekort :oops:
mafiabaas101
 
Berichten: 896
Geregistreerd: zo okt 10, 2004 8:48
Woonplaats: Barneveld

Berichtdoor Ton Van Spanje » za apr 04, 2009 21:38

Gerholt schreef:
Ton Van Spanje schreef:'k Vraag me af of Jasper op gelijke hoogte staat met Peter. Jasper behoort, denk ik, wel tot de top maar ik zie eerder een Van Eldik gewaagd aan Peter. Ik denk ook dat beide qua karakter aardig overeen komen. Peter ken ik als een "vechter", Van Eldik ken ik niet persoonlijk, maar die komt ook zo op mij over. Jasper komt op mij over als "een slaper"


Jasper en Mark en ja zelfs Erik staan boven Bijvelds.




"zelfs" Erik? Klinkt lekker positief


Als je nu eens naar de uitslagen van vandaag kijkt??

Eén proef geblundert door, blijkbaar, brandstof tekort.
De rest van de proeven 1e of 2de.
Als tegenstanders een niet weg te cijferen Ad Smits (ook een jaartje uit de running geweest)
Van Iersel met de nodige kilometers achter de kiezen en een ervaren navi.
En dan Peter Bijvelds, een aantal jaren niet meer op de proeven geweest en met een navi die volgens mij haar wedstrijddebuut maakt.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor EvoV6 » za apr 04, 2009 21:54

Gerholt schreef:
Ton Van Spanje schreef:'k Vraag me af of Jasper op gelijke hoogte staat met Peter. Jasper behoort, denk ik, wel tot de top maar ik zie eerder een Van Eldik gewaagd aan Peter. Ik denk ook dat beide qua karakter aardig overeen komen. Peter ken ik als een "vechter", Van Eldik ken ik niet persoonlijk, maar die komt ook zo op mij over. Jasper komt op mij over als "een slaper"


Jasper en Mark en ja zelfs Erik staan boven Bijvelds.


Waar slaat dit op?!! Zet Mark en Erik eens in een gelijkwaardige A8/N4 ipv een dikke wrc en geheid dat ze t afleggen tegen Peter!!!

Dat Peter en Jasper aan elkaar gewaagd zijn ja! maar Mark en Erik, sorry zeg!?? Goede rijders maar niet t niveau van een Jasper en Peter!! Kom op zeg! Zijn jullie de resultaten van Peter uit t verleden soms vergeten?? Engeland/ Ieper enz!! In een N4
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Berichtdoor ExTaxi » za apr 04, 2009 22:01

rustig rustig!!!

Peter ging lekker vandaag........zag er goed uit op Zand!
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Berichtdoor Gijs G » za apr 04, 2009 22:01

EvoV6 schreef:
Gerholt schreef:
Ton Van Spanje schreef:'k Vraag me af of Jasper op gelijke hoogte staat met Peter. Jasper behoort, denk ik, wel tot de top maar ik zie eerder een Van Eldik gewaagd aan Peter. Ik denk ook dat beide qua karakter aardig overeen komen. Peter ken ik als een "vechter", Van Eldik ken ik niet persoonlijk, maar die komt ook zo op mij over. Jasper komt op mij over als "een slaper"


Jasper en Mark en ja zelfs Erik staan boven Bijvelds.


Waar slaat dit op?!! Zet Mark en Erik eens in een gelijkwaardige A8/N4 ipv een dikke wrc en geheid dat ze t afleggen tegen Peter!!!

Dat Peter en Jasper aan elkaar gewaagd zijn ja! maar Mark en Erik, sorry zeg!?? Goede rijders maar niet t niveau van een Jasper en Peter!! Kom op zeg! Zijn jullie de resultaten van Peter uit t verleden soms vergeten?? Engeland/ Ieper enz!! In een N4


nou nou rustig maar... iedereen mag zijn mening hebben hier over...

ben het overigens wel met je eens, dat ik ook denk dat Erik en Mark toch echt wat missen tov Jasper en Peter
rallyfanteam "de bende rond Venray"
Avatar gebruiker
Gijs G
 
Berichten: 382
Geregistreerd: zo maart 12, 2006 8:34
Woonplaats: Limburg

Berichtdoor Jan Erik Rietman » za apr 04, 2009 22:02

Ik denk dat Peter zelfs op pure snelheid sneller is dan Jasper. Peter is in mij ogen de meest getalenteerde rijder van de laatste 10 a 15 jaar, Ik denk zelfs, om eens eeen andere vergelijking te maken even goed zo niet beter dan Duval. Die heeft hij vroeger wel eens naar op achterstand gereden in de tijd van Mark Maaskant. Die reed ook snel maar was er volgens mij helemaal klaar mee na zijn klapper.

Erik(moree?) Smits enz. komen gewoonweg niet aan dit niveau, zeker niet in een Ieper , RAC of andere buitenlandse wedstrijden.
Jan Erik Rietman
 
Berichten: 176
Geregistreerd: ma aug 27, 2007 10:03
Woonplaats: Zuna

Berichtdoor EvoV6 » za apr 04, 2009 22:07

Sorry, maar t ging me net ff te ver om Erik sneller te maken dan Peter Bijvelds, zeker na wat hij in t verleden gepresteerd heeft op internationaal niveau.

Maar mooi dat hij weer rijdt, en laten we daar hopelijk vaker van kunnen genieten.
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Berichtdoor Wim » za apr 04, 2009 22:11

Jan Erik Rietman schreef:Ik denk dat Peter zelfs op pure snelheid sneller is dan Jasper. Peter is in mij ogen de meest getalenteerde rijder van de laatste 10 a 15 jaar, Ik denk zelfs, om eens eeen andere vergelijking te maken even goed zo niet beter dan Duval. Die heeft hij vroeger wel eens naar op achterstand gereden in de tijd van Mark Maaskant. Die reed ook snel maar was er volgens mij helemaal klaar mee na zijn klapper.

Erik(moree?) Smits enz. komen gewoonweg niet aan dit niveau, zeker niet in een Ieper , RAC of andere buitenlandse wedstrijden.


Niet Erik Moree, maar Erik Wevers.

Ik ben er ook van overtuigd dat Bijvelds de snelste rijder is van Nederland, gevolgd door van den Heuvel.
Wim
 
Berichten: 475
Geregistreerd: za jun 25, 2005 9:49
Woonplaats: Neerpelt (België)

Berichtdoor official No. 27768 » za apr 04, 2009 22:24

ExTaxi schreef:rustig rustig!!!

Peter ging lekker vandaag........zag er goed uit op Zand!


Absoluut. Hij oogde wat onrustig op de service maar in de auto juist heel sterk! (een van de weinigen die het paaltje linksbuiten 3x bijna raakte :D )
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten