Nieuwe merkencup

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Robert_ » do apr 09, 2009 22:31

briljant schreef:Ik dacht dat echte creatieve geesten dan juist dat andere plekje opzoeken :wink:


Laten die nou net op 1 hand te tellen zijn. :wink:

Maar wat Martijn zegt kan ik me ook wel in vinden, na een half uurtje slaat ook bij mij de verveling gewoon toe. Of dat nou bij startnummer 1 t/m 30 is of bij 31 t/m 60 maakt niet uit. Achterin het veld gebeurt net zo veel, zo niet meer.
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Avatar gebruiker
Robert_
 
Berichten: 662
Geregistreerd: vr mei 18, 2007 9:30
Woonplaats: Nunspeet

Berichtdoor MartijnS » do apr 09, 2009 23:31

briljant schreef:Daarom staan jullie gezellig met 25 "pers fotografen" op een kluitje? :roll:


Dat sloeg/slaat ook nergens op. Ben ik met je eens, ik heb dan ook tijdens de proef niet in het rijtje gestaan, maar aan de andere kant van de weg..
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: re

Berichtdoor Campos » do apr 09, 2009 23:37

mastersevius schreef:
MartijnB schreef:
Campos schreef:
Henry schreef:
official No. 27768 schreef:Let er op dat er al echt heel veel cups zijn (en er ook een aantal het niet gelukt is ondanks genoeg deelname). Tevens denk ik dat de Fiat 500 ook beter oogt / moderner is en dus bij gering prijsverschil veel populairder gaat worden.
Hoeveel van deze panda's zijn er te krijgen en tegen welke prijs?
Welk jaarbudget denk je aan en wordt het een rally of sprint cup?

21500 EURO Aanschaf

Doe er 1500 bij en je rijdt 2 jaar zonder zorgen in de 205Cup.
Met 130pk op 796 kilo en een korte bak nog steeds competitief.. En dit jaar weer minimaal 9 deelnemers.


2 jaar maar :lol: voor 23.000 euro....

daar koop je onderhand een Evo voor


maar rijd je dan zonder zorgen :roll:

Nee zoals hij zegt, daar koop je een Evo voor. Die je vervolgens 2 jaar in de schuur kan laten staan :D
Veel mensen (en MartijnB weet dat best hoor) vergeten dat of weten het niet, maar een auto kopen is 1 ding, het budget hebben om er 1 of 2 jaar mee te rijden is een tweede..
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor ijsbeer » vr apr 10, 2009 0:10

Gaat deze topic nou over Merkencups of over de fotografen en/of fotograferen???
Ben eerlijk gezegd beetje het overzicht kwijt. :)
Laatst bijgewerkt door ijsbeer op vr apr 10, 2009 9:20, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
ijsbeer
 
Berichten: 1162
Geregistreerd: za nov 19, 2005 12:45
Woonplaats: Hengelo

Berichtdoor Roger en Jolanda » vr apr 10, 2009 5:52

Wat we wel moeten bedenken is dat als we zo doorgaan en het startveld blijft kleiner worden we beter 100 mensen kunnen laten starten met een low budget auto als 3 met een WRC.

Wat hier ,ook doorfotograven, soms vergeten word is dat startnummer 100 net zo bezig is met de sport, opzijn manier en met zijn budget) als de zogenaamde top ! en misschijn wel gedrevenen.Krijg iedere keer je auto maar klaar en regel maar ff het start geld.......

Een WRC kopen en er dan mee rijden heeft meer met geld te maken als met liefde voor de sport.(daar komt de discussie)

Als we dus nog een cup zouden maken enwe maken het daardoor interesssanter om in te stappen .................lang leve de sport
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda
 
Berichten: 635
Geregistreerd: zo feb 22, 2009 8:32

Berichtdoor Holkers » vr apr 10, 2009 7:04

F !!!

Fotografen
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Hein » vr apr 10, 2009 7:09

Roger en Jolanda schreef:Wat we wel moeten bedenken is dat als we zo doorgaan en het startveld blijft kleiner worden we beter 100 mensen kunnen laten starten met een low budget auto als 3 met een WRC.


die snap ik niet. Als je een WRC kunt bekostigen waarom er dan niet mee rijden. Waar wou je die 'low budget' teamns vandaan halen als ze nu al niet starten?


Roger en Jolanda schreef:Wat hier ,ook doorfotograven, soms vergeten word is dat startnummer 100 net zo bezig is met de sport, opzijn manier en met zijn budget) als de zogenaamde top ! en misschijn wel gedrevenen.Krijg iedere keer je auto maar klaar en regel maar ff het start geld.......


Eens, en dat vergeten de meesten ook niet. Maar de startnummer 100 moet dan geen foto's gaan 'jatten' op sites van fotografen of rallysport onder het mom van ik wil een goede foto, maar het mag niks kosten want ik ben een low budget team. Ik kan geen € 25 (ik noem maar een dwarsstraat) missen voor een goede foto, maar neem wel drie sets banden en teveel benzine mee naar de wedstrijd.

Roger en Jolanda schreef:Een WRC kopen en er dan mee rijden heeft meer met geld te maken als met liefde voor de sport.(daar komt de discussie)


Welke discussie? Wat een onzin deze opmerking.

Roger en Jolanda schreef:Als we dus nog een cup zouden maken enwe maken het daardoor interesssanter om in te stappen .................lang leve de sport


We hebben al cups genoeg. Nog een er bij? Niet handig. Ga dan kijken of het interessant is om in te stappen in een van de andere cups
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Re: re

Berichtdoor antoine » vr apr 10, 2009 7:28

Campos schreef:Veel mensen (en MartijnB weet dat best hoor) vergeten dat of weten het niet, maar een auto kopen is 1 ding, het budget hebben om er 1 of 2 jaar mee te rijden is een tweede..


en daarom sta ik achter het lint ipv ervoor in een mooie clio maxi! :wink:
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor Manfred_D » vr apr 10, 2009 7:28

nkroeze schreef:
Manfred_D schreef:gewoon niet doen deze cup zal de rally absoluut niet aantrekkelijker maken!


Volgens mij is er niks dat de rally voor jou interessanter maakt...

Trouwens, wanneer rij je nou eindelijk zelf eens, met die grote mond?


Ik vind dit niet zo'n verstandige reactie Niels! Moet iedereen die hier een reactie geeft eerst zelf rijden? En volgens mij kan je jouw tegen reactie ook op een normale manier geven, er ligt mij iets bij toen ik zo'n reactie gaf ik er een tijdje uit heb gelegen! Maar dat zal dan ongetwijfeld weer liggen omdat JIJ wel rijdt!(momenteel ook niet) Maar met zo'n provocerende reactie krijg ik altijd het gevoel dat het niet meer om de werkelijke quote gaat maar om de persoon zelf.
Manfred_D
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo jan 20, 2008 10:45

Re: re

Berichtdoor V.D.G Rally team » vr apr 10, 2009 7:35

MartijnB schreef:
Campos schreef:
Henry schreef:
official No. 27768 schreef:Let er op dat er al echt heel veel cups zijn (en er ook een aantal het niet gelukt is ondanks genoeg deelname). Tevens denk ik dat de Fiat 500 ook beter oogt / moderner is en dus bij gering prijsverschil veel populairder gaat worden.
Hoeveel van deze panda's zijn er te krijgen en tegen welke prijs?
Welk jaarbudget denk je aan en wordt het een rally of sprint cup?

21500 EURO Aanschaf

Doe er 1500 bij en je rijdt 2 jaar zonder zorgen in de 205Cup.
Met 130pk op 796 kilo en een korte bak nog steeds competitief.. En dit jaar weer minimaal 9 deelnemers.


2 jaar maar :lol: voor 23.000 euro....

daar koop je onderhand een Evo voor


alleen als je die plat rijd of een 205 dat is ook een verschil.
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Berichtdoor ijsbeer » vr apr 10, 2009 9:21

Holkers schreef:F !!!

Fotografen


Sorry, het was al laat. :oops:
Avatar gebruiker
ijsbeer
 
Berichten: 1162
Geregistreerd: za nov 19, 2005 12:45
Woonplaats: Hengelo

Berichtdoor Holkers » vr apr 10, 2009 9:47

maakt niet uit, is een tik van mij ;)
(sechd de konink van de sbelfauten...)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Armand » vr apr 10, 2009 9:54

Een WRC kopen en er dan mee rijden heeft meer met geld te maken als met liefde voor de sport.


Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Als ik de keuze had tussen een groep N of een WRC qua budget dan zou ik het wel weten. Dit is precies de Nederlandse k.. mentaliteit waar ik altijd zo moe van wordt.

Ik vind dit niet zo'n verstandige reactie Niels! Moet iedereen die hier een reactie geeft eerst zelf rijden? En volgens mij kan je jouw tegen reactie ook op een normale manier geven, er ligt mij iets bij toen ik zo'n reactie gaf ik er een tijdje uit heb gelegen! Maar dat zal dan ongetwijfeld weer liggen omdat JIJ wel rijdt!(momenteel ook niet) Maar met zo'n provocerende reactie krijg ik altijd het gevoel dat het niet meer om de werkelijke quote gaat maar om de persoon zelf.


Ja Manfred, je hebt een grote mond. Gevalletje beste kapiteins en een wal. Iedereen mag wat zeggen, daar is dit forumpje voor. Maar soms komen er opmerkingen langs waar je uit kan lezen dat de schrijver er geen ruk verstand van hebt of niet op zit te letten. Daarbij geef ik meerwaarde aan een opmerking van Niels aangezien hij rijder is én ook nog eens ervaring heeft met organiseren. Ik kom jouw naam niet zo heel veel tegen in de annalen van de rallysport. Hoeft ook niet, maar weet dan wel je plaats... die weet ik ook....
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor briljant » vr apr 10, 2009 11:29

Armand schreef:Ja Manfred, je hebt een grote mond. Gevalletje beste kapiteins en een wal. Iedereen mag wat zeggen, daar is dit forumpje voor. Maar soms komen er opmerkingen langs waar je uit kan lezen dat de schrijver er geen ruk verstand van hebt of niet op zit te letten. Daarbij geef ik meerwaarde aan een opmerking van Niels aangezien hij rijder is én ook nog eens ervaring heeft met organiseren. Ik kom jouw naam niet zo heel veel tegen in de annalen van de rallysport. Hoeft ook niet, maar weet dan wel je plaats... die weet ik ook....
Dan ben ik het in dit geval met Manfred eens.
Persoonlijk vind ik dat er al veel teveel cups zijn in Nederland.
Dit kost de organisatoren alleen maar extra geld waardoor de inschrijvingen voor cup's niet goedkoper worden.
De opmerking van Niels las ik met verbazing.(sorry Niels maar dat kan echt niet als een ander zo'n opmerking plaatst was hij al lang door een moderator verwijderd.)
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor Holkers » vr apr 10, 2009 11:39

Dat weghalen valt wel mee hoor. Niels heeft zijn zegje gedaan, Manfred ook en daarmee is het voor mij eerlijk en klaar. Verdere steken kunnen via PB.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten