Nieuwe merkencup

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Roger en Jolanda » za apr 11, 2009 17:27

Zo dan? :wink:

[edit:Holkers]Hier kan ik totaal geen ham-kaas van maken. Je haalt [quotes] weg en zet je eigen teksten overal neer. Dit kan ik zelfs niet meer opruimen...[/edit]
Laatst bijgewerkt door Roger en Jolanda op za apr 11, 2009 23:45, in totaal 1 keer bewerkt.
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda
 
Berichten: 635
Geregistreerd: zo feb 22, 2009 8:32

Berichtdoor roadster36 » za apr 11, 2009 18:09

dan word t dus een tostie :D
roadster36
 
Berichten: 388
Geregistreerd: vr jun 06, 2008 23:17
Woonplaats: rheden

Berichtdoor djgando » za apr 11, 2009 18:36

Zelf ben ik van mening dat we inmiddels in Nederland genoeg cups hebben. Voor elke portomonnee en rijderskwaliteiten hebben we nu een cup waar je in kunt stappen. Je moet gewoon donders goed oppassen dat het inderdaad geen wildgroei word van cups. Gezien de initiatieven en mogelijkheden die door indiviule personen en importeurs/bedrijven worden genomen denk ik dat we juist heel erg trots mogen zijn met de cups die je hebt. Veel belangrijker zou ik het vinden als het "grote publiek" snapt, waarom iemand bijvoorbeeld liever een Colt gaat rijden ipv een compactm3. Maar goed, er lopen helaas veel mensen rond die denken dat ze verstand van de rallysport hebben (red. : ik zeg absoluut niet dat ik alles weet, ik zit ook pas sinds 3,5 jaar echt actief in de sport).
Door het wegvallen van de Coltcup dit jaar en hopelijk de toevoeging van de Fiat 500 als cup auto, ben ik van mening dat je ook met een relatief ruim budget zowel een potente voor- als achterwielaandrijver in cup verband kunt besturen.
Ik kan (helaas) niet bij iedereen in de portomonnee kijken, maar ik denk dat je als equipe wel moet nagaan wat financieel haalbaar is en in welke cup je het meeste plezier denk te hebben ( je doet het tenslotte voor de hobby).

met vriendelijk groet,

Martijn ter Boo
Boomans Autosport
djgando
 
Berichten: 361
Geregistreerd: vr okt 25, 2002 9:13
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor V.D.G Rally team » za apr 11, 2009 21:28

Waarom geen nieuwe cup. Hoe meer auto's hoe beter . In de jaren 90 tot 2000 moesten we een maand van te voren inschrijven anders kon je niet mee doen. nu tot een week voor de wedstrijd. We zijn verwend , ja dat klopt we hebben een goed veld met deelnemers maar een 15 tal evo's word ook saai. hoe meer gemend hoe beter.
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Berichtdoor Wolter » zo apr 12, 2009 10:43

V.D.G Rally team schreef:Waarom geen nieuwe cup. Hoe meer auto's hoe beter . In de jaren 90 tot 2000 moesten we een maand van te voren inschrijven anders kon je niet mee doen. nu tot een week voor de wedstrijd. We zijn verwend , ja dat klopt we hebben een goed veld met deelnemers maar een 15 tal evo's word ook saai. hoe meer gemend hoe beter.

Ha... dus jij denkt dat het deelnemersveld groter wordt als er meer verschillende cups zijn? Lol :lol:
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Roger en Jolanda » zo apr 12, 2009 11:09

Wolter schreef:
V.D.G Rally team schreef:Waarom geen nieuwe cup. Hoe meer auto's hoe beter . In de jaren 90 tot 2000 moesten we een maand van te voren inschrijven anders kon je niet mee doen. nu tot een week voor de wedstrijd. We zijn verwend , ja dat klopt we hebben een goed veld met deelnemers maar een 15 tal evo's word ook saai. hoe meer gemend hoe beter.

Ha... dus jij denkt dat het deelnemersveld groter wordt als er meer verschillende cups zijn? Lol :lol:


niet meteen groter maar ik denk wel toegankelijker
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda
 
Berichten: 635
Geregistreerd: zo feb 22, 2009 8:32

Berichtdoor Wolter » zo apr 12, 2009 11:37

Roger en Jolanda schreef:
Wolter schreef:
V.D.G Rally team schreef:Waarom geen nieuwe cup. Hoe meer auto's hoe beter . In de jaren 90 tot 2000 moesten we een maand van te voren inschrijven anders kon je niet mee doen. nu tot een week voor de wedstrijd. We zijn verwend , ja dat klopt we hebben een goed veld met deelnemers maar een 15 tal evo's word ook saai. hoe meer gemend hoe beter.

Ha... dus jij denkt dat het deelnemersveld groter wordt als er meer verschillende cups zijn? Lol :lol:


niet meteen groter maar ik denk wel toegankelijker

De toegankelijkheid krijg je volgens mij door de kosten laag te houden. Een cup in een auto van 23.000 draagt daar niet aan bij. Of je zou over importeursteun moeten beschikken. Maar dat lijkt me in dit geval (oud model) niet het geval.
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Roger en Jolanda » zo apr 12, 2009 11:48

Wolter schreef:
Roger en Jolanda schreef:
Wolter schreef:
V.D.G Rally team schreef:Waarom geen nieuwe cup. Hoe meer auto's hoe beter . In de jaren 90 tot 2000 moesten we een maand van te voren inschrijven anders kon je niet mee doen. nu tot een week voor de wedstrijd. We zijn verwend , ja dat klopt we hebben een goed veld met deelnemers maar een 15 tal evo's word ook saai. hoe meer gemend hoe beter.

Ha... dus jij denkt dat het deelnemersveld groter wordt als er meer verschillende cups zijn? Lol :lol:


niet meteen groter maar ik denk wel toegankelijker

De toegankelijkheid krijg je volgens mij door de kosten laag te houden. Een cup in een auto van 23.000 draagt daar niet aan bij. Of je zou over importeursteun moeten beschikken. Maar dat lijkt me in dit geval (oud model) niet het geval.


Ik denk dat importeur op dit moment niet te porren zijn voor enige vorm van mee denken,betalen. maar je zou eens kunnen denken aan bv het systeem wat de BRL doet, je bent geen eigenaar van de auto maar je betaald een X bedrag om een seizoen te rijden. Ik weet dat je kunt huren maar dat bedoel ik niet.
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda
 
Berichten: 635
Geregistreerd: zo feb 22, 2009 8:32

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten