GEZOCHT OFFICIALS!!!!!!!!!!

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

GEZOCHT OFFICIALS!!!!!!!!!!

Berichtdoor uw official op stap » vr sep 25, 2009 12:47

Omdat het steeds lastiger wordt om (goede) officials te vinden en daarom de proeven nog maar net bemand/vrouwd worden, plaats ik hier deze oproep:
Alle officialclubs in Nederland zitten te springen om nieuwe mensen.
Er zijn zoveel mensen die tijdens een rally het veel beter weten dan de officials (soms helaas nog terecht ook) dat wij denken dat er genoeg potentiële mensen rond lopen die goede officials zouden kunnen zijn.
Hoe vaak je te horen krijgt dat de toeschouwers liever van de ene naar de andere plek rijden om zo nog meer te zien, dat is straks geen excuus meer.
Ik ben bang dat iedereen straks gewoon lekker op 1 plekje kan blijven staan kijken, omdat andere proeven niet meer mogelijk zijn.
Daarom deze oproep:
Er zijn verschillende clubs in Nederland actief. Zet hier je adres neer zodat mensen zich kunnen aanmelden.
Ik begin daarom bij mijn eigen cluppie, die nog maar net om de hoek komt kijken, maar daarom niet minder mensen nodig heeft. Wij zijn de club achter de Account Software Rallysprint.

macrallyofficials@live.nl.

Ook het emailadres van de SAS, bekend van Almere en Amsterdam zet ik er alvast bij in de hoop dat ook hier genoeg mensen op af komen:

sasofficials@autosportief.nl

Andere clubs zijn uiteraard meer dan welkom om ook hun gegevens te plaatsen, zodat eventuele gegadigden zich kunnen melden.

En mensen, doe het. Want niemand zit er op te wachten dat bepaalde proeven niet meer gereden kunnen worden door gebrek aan officials.
Laatst bijgewerkt door uw official op stap op vr sep 25, 2009 13:04, in totaal 1 keer bewerkt.
uw official op stap
 
Berichten: 459
Geregistreerd: di maart 10, 2009 0:08
Woonplaats: rhenen

Berichtdoor official No. 27768 » vr sep 25, 2009 13:02

Onze stichting (in de regio Twente) en trots organisator van de Euregio rally, Twente rallysprint en Classic Euregio rally http://www.twenterally.nl

http://www.tscr.nl/
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor Supertoeter » vr sep 25, 2009 13:04

Ook bij de MCRI ( Marshal Crew Rally International ) Nijverdal/Hellendoorn

kun je official worden,

voor meer informatie zie:

www.mcri.nl
Laatst bijgewerkt door Supertoeter op ma sep 28, 2009 14:21, in totaal 5 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Supertoeter
 
Berichten: 32
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 15:41
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor dennis tragter » vr sep 25, 2009 13:37

er is ook een algemene site http://www.rallyofficial.nl
dennis tragter
 
Berichten: 54
Geregistreerd: wo okt 31, 2007 16:53
Woonplaats: aan de proef

Berichtdoor Esmee 454 » vr sep 25, 2009 14:15

Hallo allemaal,

Bij mij is sinds kort ook het rally virus aangeslagen. Ik ben in Amsterdam en Hellendoorn geweest, ik heb genoten! Nu op naar 10 oktober, de Veenhuizen groep Nederland rally en dat nog wel op mijn verjaardag! :D

Maar nu even terzake, ik heb iets gehoord dat je een cursus moet volgen om official te mogen zijn? Wat houd dit in en hoe moeilijk is deze te behalen :?: Ik heb er aan gedacht om misschien in de toekomst ook bij een club te gaan en een steentje bij te dragen aan het behoud van de rallysport.

Groetjes Esmée
Avatar gebruiker
Esmee 454
 
Berichten: 37
Geregistreerd: di sep 22, 2009 19:43
Woonplaats: Baarn

Berichtdoor red devil » vr sep 25, 2009 14:17

ook bij official club Midden Nederland kun je official worden !

kijk even op www.nederlandrally.nl
red devil
 
Berichten: 477
Geregistreerd: di jul 12, 2005 13:48
Woonplaats: Putten

Berichtdoor uw official op stap » vr sep 25, 2009 14:25

Esmee 454 schreef:Hallo allemaal,

Bij mij is sinds kort ook het rally virus aangeslagen. Ik ben in Amsterdam en Hellendoorn geweest, ik heb genoten! Nu op naar 10 oktober, de Veenhuizen groep Nederland rally en dat nog wel op mijn verjaardag! :D

Maar nu even terzake, ik heb iets gehoord dat je een cursus moet volgen om official te mogen zijn? Wat houd dit in en hoe moeilijk is deze te behalen :?: Ik heb er aan gedacht om misschien in de toekomst ook bij een club te gaan en een steentje bij te dragen aan het behoud van de rallysport.

Groetjes Esmée

Het klopt inderdaad dat er cursussen zijn voor officials. Deze zijn gratis te volgen.
Je hoeft het niet persee te doen, dan krijg je een daglicentie.
Deze licentie is eigenlijk niet meer of minder dat de KNAF weet wie er official waren en wie dan ook tijdens het evenement van huis tot huis verzekerd waren.
Wil je meer, dan zijn er de cursussen voor basis en voor hoofd official.
Dan zijn er ook nog de trainingen voor rescue marshall en de tijdwaarneming.
Ik zou daarom zeggen geef je op bij één van de clubs (uiteraard hoor ik dan te zeggen: het liefst bij ons) en je kunt zo mee draaien.
uw official op stap
 
Berichten: 459
Geregistreerd: di maart 10, 2009 0:08
Woonplaats: rhenen

AMC

Berichtdoor GérardWRM » vr sep 25, 2009 16:17

ook de AMC http://www.amacmarshalclub.nl/index.html
is een zéér gezellige marshal club !

( helaas moeten ze het even zonder mij hulp doen ,,, :(
de rally's zijn niet meer op Zondag ,,m'n enige vrije weekend dag ....)
Avatar gebruiker
GérardWRM
 
Berichten: 608
Geregistreerd: ma nov 20, 2006 18:57
Woonplaats: Zoelen

Re: AMC

Berichtdoor TWENGELTJE » vr sep 25, 2009 16:23

GérardWRM schreef:ook de AMC http://www.amacmarshalclub.nl/index.html
is een zéér gezellige marshal club !

( helaas moeten ze het even zonder mij hulp doen ,,, :(
de rally's zijn niet meer op Zondag ,,m'n enige vrije weekend dag ....)


Kun je in Hengelo nog komen helpen gerard
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor antoine » vr sep 25, 2009 17:21

Esmee 454 schreef:Hallo allemaal,

Bij mij is sinds kort ook het rally virus aangeslagen. Ik ben in Amsterdam en Hellendoorn geweest, ik heb genoten! Nu op naar 10 oktober, de Veenhuizen groep Nederland rally en dat nog wel op mijn verjaardag! :D

Maar nu even terzake, ik heb iets gehoord dat je een cursus moet volgen om official te mogen zijn? Wat houd dit in en hoe moeilijk is deze te behalen :?: Ik heb er aan gedacht om misschien in de toekomst ook bij een club te gaan en een steentje bij te dragen aan het behoud van de rallysport.

Groetjes Esmée


Offtopic: Ben jij de dochter van Rob pit, oud monteur in de Renault 5 cup?
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor JosWRX » vr sep 25, 2009 17:52

Ook het officialteam van de stichting Paradigit-ELE Rally kan de nodige nieuwe aanwas van officials/marshals goed gebruiken.
Ook wij zijn op zoek naar nieuwe collega officials, en verwelkomen iedereen die ons bij de het bemannen van de proeven van de meeste rally's/rallysprints in Nederland willen komen helpen, en uiteraard hun steentje willen bijdragen aan het jaarlijks welslagen van onze eigen Paradigit-ELE Rally!

Heb je interesse, dan kun je informatie en een aanmeldingsformulier vinden op de volgende webpagina:
http://www.paradigit-elerally.nl/2009/i ... &Itemid=84

Voor informatie kun je altijd emailen naar personeel@elerally.nl.
Een persoonlijk berichtje naar mij werkt ook.. ;)
Avatar gebruiker
JosWRX
 
Berichten: 559
Geregistreerd: do jun 15, 2006 23:22
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Esmee 454 » vr sep 25, 2009 17:58

antoine schreef:
Esmee 454 schreef:Hallo allemaal,

Bij mij is sinds kort ook het rally virus aangeslagen. Ik ben in Amsterdam en Hellendoorn geweest, ik heb genoten! Nu op naar 10 oktober, de Veenhuizen groep Nederland rally en dat nog wel op mijn verjaardag! :D

Maar nu even terzake, ik heb iets gehoord dat je een cursus moet volgen om official te mogen zijn? Wat houd dit in en hoe moeilijk is deze te behalen :?: Ik heb er aan gedacht om misschien in de toekomst ook bij een club te gaan en een steentje bij te dragen aan het behoud van de rallysport.

Groetjes Esmée


Offtopic: Ben jij de dochter van Rob pit, oud monteur in de Renault 5 cup?


Ja dat klopt, ik ben inderdaad de dochter van Rob Pit. :D Wel heel erg toevallig dat we elkaar hier tegen komen! Goed opgemerkt hoor!!
Avatar gebruiker
Esmee 454
 
Berichten: 37
Geregistreerd: di sep 22, 2009 19:43
Woonplaats: Baarn

Berichtdoor henk » vr sep 25, 2009 22:25

Esmee 454 schreef:
antoine schreef:
Esmee 454 schreef:Hallo allemaal,

Bij mij is sinds kort ook het rally virus aangeslagen. Ik ben in Amsterdam en Hellendoorn geweest, ik heb genoten! Nu op naar 10 oktober, de Veenhuizen groep Nederland rally en dat nog wel op mijn verjaardag! :D

Maar nu even terzake, ik heb iets gehoord dat je een cursus moet volgen om official te mogen zijn? Wat houd dit in en hoe moeilijk is deze te behalen :?: Ik heb er aan gedacht om misschien in de toekomst ook bij een club te gaan en een steentje bij te dragen aan het behoud van de rallysport.

Groetjes Esmée


Offtopic: Ben jij de dochter van Rob pit, oud monteur in de Renault 5 cup?


Ja dat klopt, ik ben inderdaad de dochter van Rob Pit. :D Wel heel erg toevallig dat we elkaar hier tegen komen! Goed opgemerkt hoor!!


hey, ook hier :D
heeft Berry nog last van zn achterste? :lol: :lol: :lol:
Avatar gebruiker
henk
 
Berichten: 1694
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 16:40
Woonplaats: veenendaal

Berichtdoor Sanderboy » za sep 26, 2009 9:49

is het verplicht om als official meerdere wedstrijden te officialen per jaar?
of zijn er ook mensen die een wedstrijd doen in het jaar? of 2 :?:

en sta je dan wel op een proef / service park , want als ik soms naa een proef loop zie ik ook mensen(met een geel hesje .. kunnen ook verkeersregelaars zijn :wink: ) ver voor de proef staan die dan geen auto zien

wie kan mij helpen , de intresse wekt een beetje bij me op
groeten uit het mooie twente
Sanderboy
 
Berichten: 655
Geregistreerd: vr aug 10, 2007 10:57
Woonplaats: borne

Berichtdoor rallyfanaatje » za sep 26, 2009 10:01

Sanderboy schreef:is het verplicht om als official meerdere wedstrijden te officialen per jaar?
of zijn er ook mensen die een wedstrijd doen in het jaar? of 2 :?:

en sta je dan wel op een proef / service park , want als ik soms naa een proef loop zie ik ook mensen(met een geel hesje .. kunnen ook verkeersregelaars zijn :wink: ) ver voor de proef staan die dan geen auto zien

wie kan mij helpen , de intresse wekt een beetje bij me op


Het is niet verplicht om iedere rally mee te gaan hoewel het wel aan te bevelen is aangezien er altijd een tekort is aan officials.Je kan zelf bepalen welk evenement je wel of niet meegaat.
Je zal ten alle tijden op een proef staan op een baanpost en niet op een afsluiter tenzij het een evenement is van je eigen club dan zal het weekend er anders uitzien dan je gewend bent.
Is je interesse nu nog zo groot geef je eigen dan op bij een officialclub bij je in de buurt of kijk op de site van achtmaalse rallyclub daar staan ook de adressen bij waar je je op kan geven.
:lol: rally is not a crime :wink:
Avatar gebruiker
rallyfanaatje
 
Berichten: 145
Geregistreerd: di maart 09, 2004 10:10
Woonplaats: brabant

Volgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten