GEZOCHT OFFICIALS!!!!!!!!!!

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor TWENGELTJE » za sep 26, 2009 10:06

Sanderboy schreef:is het verplicht om als official meerdere wedstrijden te officialen per jaar?
of zijn er ook mensen die een wedstrijd doen in het jaar? of 2 :?:

en sta je dan wel op een proef / service park , want als ik soms naa een proef loop zie ik ook mensen(met een geel hesje .. kunnen ook verkeersregelaars zijn :wink: ) ver voor de proef staan die dan geen auto zien

wie kan mij helpen , de intresse wekt een beetje bij me op


Zoals rallyfanaatje al zegt niks moet alles mag en heb je problemen met vervoer is daar altijd een mouw aan te passen
Dus heb je belangstelling ( borne en hengelo liggen niet zo ver uit elkaar) meldt je maar aan ( bij mij bijvoorbeeld)
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor Sanderboy » za sep 26, 2009 10:11

rallyfanaatje schreef:
Sanderboy schreef:is het verplicht om als official meerdere wedstrijden te officialen per jaar?
of zijn er ook mensen die een wedstrijd doen in het jaar? of 2 :?:

en sta je dan wel op een proef / service park , want als ik soms naa een proef loop zie ik ook mensen(met een geel hesje .. kunnen ook verkeersregelaars zijn :wink: ) ver voor de proef staan die dan geen auto zien

wie kan mij helpen , de intresse wekt een beetje bij me op


Het is niet verplicht om iedere rally mee te gaan hoewel het wel aan te bevelen is aangezien er altijd een tekort is aan officials.Je kan zelf bepalen welk evenement je wel of niet meegaat.
Je zal ten alle tijden op een proef staan op een baanpost en niet op een afsluiter tenzij het een evenement is van je eigen club dan zal het weekend er anders uitzien dan je gewend bent.
Is je interesse nu nog zo groot geef je eigen dan op bij een officialclub bij je in de buurt of kijk op de site van achtmaalse rallyclub daar staan ook de adressen bij waar je je op kan geven.


dankje annemarie, ik denk even over na
maar wat ik dus gelezen heb is er dus ook een dag licentie
groeten uit het mooie twente
Sanderboy
 
Berichten: 655
Geregistreerd: vr aug 10, 2007 10:57
Woonplaats: borne

Berichtdoor official29111 » za sep 26, 2009 12:36

En dat is nog niet alles!!!!

Want de KNAF zorgt gelukkig goed voor haar officials. Zo wordt er op 17 en 24 oktober weer de jaarlijkse officialdag gehouden. Op het circuit van Valkenswaard. Vorig jaar was dit op het testcircuit Niederrhein.

3x raden waarom dat op een circuit wordt georganiseerd................ :wink:

Juist, op deze dag mogen alle officials zich op een leuke maniet helemaal uitleven in 'hun' sport op diverse autosportieve onderdelen.

Alleen al daarom zou je.........
official29111
 
Berichten: 153
Geregistreerd: di sep 16, 2008 9:46
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor official No. 27768 » za sep 26, 2009 12:39

De 24e staat al groot in mijn agenda :mrgreen: Zulk soort evenementen zijn altijd de kroon op ons werk! (maar ook het vriendelijke knikje, de burn-outs, de kaarten, petten enz enz wat de rijders ons geregeld toestoppen).
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor Esmee 454 » za sep 26, 2009 12:44

official29111 schreef:En dat is nog niet alles!!!!

Want de KNAF zorgt gelukkig goed voor haar officials. Zo wordt er op 17 en 24 oktober weer de jaarlijkse officialdag gehouden. Op het circuit van Valkenswaard. Vorig jaar was dit op het testcircuit Niederrhein.

3x raden waarom dat op een circuit wordt georganiseerd................ :wink:

Juist, op deze dag mogen alle officials zich op een leuke maniet helemaal uitleven in 'hun' sport op diverse autosportieve onderdelen.

Alleen al daarom zou je.........


Is dit ook een goede gelegenheid om kennis te maken met andere officials en clubs? Of is het niet de bedoeling dat er mensen komen die geen official zijn :?:
Avatar gebruiker
Esmee 454
 
Berichten: 37
Geregistreerd: di sep 22, 2009 19:43
Woonplaats: Baarn

Berichtdoor official29111 » za sep 26, 2009 16:33

Esmee 454 schreef:
official29111 schreef:En dat is nog niet alles!!!!

Want de KNAF zorgt gelukkig goed voor haar officials. Zo wordt er op 17 en 24 oktober weer de jaarlijkse officialdag gehouden. Op het circuit van Valkenswaard. Vorig jaar was dit op het testcircuit Niederrhein.

3x raden waarom dat op een circuit wordt georganiseerd................ :wink:

Juist, op deze dag mogen alle officials zich op een leuke maniet helemaal uitleven in 'hun' sport op diverse autosportieve onderdelen.

Alleen al daarom zou je.........


Is dit ook een goede gelegenheid om kennis te maken met andere officials en clubs? Of is het niet de bedoeling dat er mensen komen die geen official zijn :?:



Nee het is wel de bedoeling dat je al bij een club bent aangesloten. Het is geen 'snuffeldag' Meer een soort bedankje van de KNAF richting de officials. Dus als je je snel aanmeld kun je nog mee!!
official29111
 
Berichten: 153
Geregistreerd: di sep 16, 2008 9:46
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor briljant » zo sep 27, 2009 10:01

dennis tragter schreef:er is ook een algemene site http://www.rallyofficial.nl
Deze mag wel geüpdatet worden er staan diverse evenementen en officialclubs niet bij.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor TWENGELTJE » zo sep 27, 2009 11:52

briljant schreef:
dennis tragter schreef:er is ook een algemene site http://www.rallyofficial.nl
Deze mag wel geüpdatet worden er staan diverse evenementen en officialclubs niet bij.


En evenementen die niet meer bestaan
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor mantaboy » ma sep 28, 2009 13:27

Er valt mij op dat er in de openingspost gesproken word over 2 clubs. Daarna word door andere officials hun club genoemd. Lijkt wel of er een strijd is tussen de verschillende clubs om de nieuwe officials bij hun te voegen.

Misschien is het beter een sticky aan te maken met de oproep Officials gezocht en daarbij een lijst van officialclubs/verenigingen, welke regio de club actief is, welke rally mede word georganiseerd door die club, contactgegevens van die club en de site van de club.

Als je de oproep open en algemeen houd, zal dit meer interesse wekken dan nu. Nu lijkt het wel als:

Kom bij onze club, die is beter, gezelliger etc.

Wekt negatieve gevoelens op en nodigd niet uit.

Just my 2 cents.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor red devil » ma sep 28, 2009 13:32

het hoeft ook geen strijd te worden.
Maar zo kan iemand die official wil worden kijken welke club hem het beste lijkt.
of welke club het dichtste bij hem zit.

maar een sticky of een apart offical stukje op de website zou best handig zijn lijkt me
red devil
 
Berichten: 477
Geregistreerd: di jul 12, 2005 13:48
Woonplaats: Putten

Berichtdoor rallyfanaatje » ma sep 28, 2009 15:29

mantaboy schreef:Er valt mij op dat er in de openingspost gesproken word over 2 clubs. Daarna word door andere officials hun club genoemd. Lijkt wel of er een strijd is tussen de verschillende clubs om de nieuwe officials bij hun te voegen.

Misschien is het beter een sticky aan te maken met de oproep Officials gezocht en daarbij een lijst van officialclubs/verenigingen, welke regio de club actief is, welke rally mede word georganiseerd door die club, contactgegevens van die club en de site van de club.

Als je de oproep open en algemeen houd, zal dit meer interesse wekken dan nu. Nu lijkt het wel als:

Kom bij onze club, die is beter, gezelliger etc.

Wekt negatieve gevoelens op en nodigd niet uit.

Just my 2 cents.
als je dan ook eens leest jp wat er sta in de tekst
:lol: rally is not a crime :wink:
Avatar gebruiker
rallyfanaatje
 
Berichten: 145
Geregistreerd: di maart 09, 2004 10:10
Woonplaats: brabant

Berichtdoor mantaboy » ma sep 28, 2009 15:53

rallyfanaatje schreef:
mantaboy schreef:Er valt mij op dat er in de openingspost gesproken word over 2 clubs. Daarna word door andere officials hun club genoemd. Lijkt wel of er een strijd is tussen de verschillende clubs om de nieuwe officials bij hun te voegen.

Misschien is het beter een sticky aan te maken met de oproep Officials gezocht en daarbij een lijst van officialclubs/verenigingen, welke regio de club actief is, welke rally mede word georganiseerd door die club, contactgegevens van die club en de site van de club.

Als je de oproep open en algemeen houd, zal dit meer interesse wekken dan nu. Nu lijkt het wel als:

Kom bij onze club, die is beter, gezelliger etc.

Wekt negatieve gevoelens op en nodigd niet uit.

Just my 2 cents.
als je dan ook eens leest jp wat er sta in de tekst


Ik had deze reactie wel verwacht, geeft aan dat je mijn reactie niet begrijpt/leest. Jammer, ik bedoel het positief en geef aan wat ik hoor. Ik zie graag nieuwe officials echter als je het topic doorleest mis ik ook nog de BRC (Biesheuvel Rally Club). Daarom lijkt het me beter een aparte sticky te maken met alle adressen van de clubs etc zodat het meteen duidelijk is voor de geïntresseerde.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor briljant » ma sep 28, 2009 16:06

mantaboy schreef:
rallyfanaatje schreef:
mantaboy schreef:Er valt mij op dat er in de openingspost gesproken word over 2 clubs. Daarna word door andere officials hun club genoemd. Lijkt wel of er een strijd is tussen de verschillende clubs om de nieuwe officials bij hun te voegen.

Misschien is het beter een sticky aan te maken met de oproep Officials gezocht en daarbij een lijst van officialclubs/verenigingen, welke regio de club actief is, welke rally mede word georganiseerd door die club, contactgegevens van die club en de site van de club.

Als je de oproep open en algemeen houd, zal dit meer interesse wekken dan nu. Nu lijkt het wel als:

Kom bij onze club, die is beter, gezelliger etc.

Wekt negatieve gevoelens op en nodigd niet uit.

Just my 2 cents.
als je dan ook eens leest jp wat er sta in de tekst


Ik had deze reactie wel verwacht, geeft aan dat je mijn reactie niet begrijpt/leest. Jammer, ik bedoel het positief en geef aan wat ik hoor. Ik zie graag nieuwe officials echter als je het topic doorleest mis ik ook nog de BRC (Biesheuvel Rally Club). Daarom lijkt het me beter een aparte sticky te maken met alle adressen van de clubs etc zodat het meteen duidelijk is voor de geïntresseerde.
Ik had expres onze club niet vermeld. :wink:
Maar als je een sticky aanmaakt vermeld ons er dan wel bij a.u.b. :roll:
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor jeroen174 » ma sep 28, 2009 18:03

Denk dat dit linkje een stuk zal helpen met een officialclub in je eigen regio te vinden : http://www.knaf.nl/sectie/rally/informatie/aangesloten-official-clubs

Sluite je aan.
jeroen174
 
Berichten: 4
Geregistreerd: zo sep 20, 2009 10:15
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor TWENGELTJE » ma sep 28, 2009 19:05

jeroen174 schreef:Denk dat dit linkje een stuk zal helpen met een officialclub in je eigen regio te vinden : http://www.knaf.nl/sectie/rally/informatie/aangesloten-official-clubs

Sluite je aan.


Klopt niet alrijd b.v
Wij (tscr) zijn in het oosten gevestigd (hengelo) alleen de voorzitter/secretaris woont in hoofddorp

De sanop is voor emmeloord alleen de secretaris woont in almelo
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron