Vermist: uitlaat EVO X

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Vermist: uitlaat EVO X

Berichtdoor Smakkie » ma jun 07, 2010 11:42

Goedemiddag,

Op het beruchte onverhard van KP St. Oedenrode zijn Martin van Iersel en Arie Lekkerkerker de complete uitlaat van hun EVO X verloren. Nog tijdens de bewuste proef zijn we teruggegaan naar het onverhard om te zoeken naar de uitlaat en overige onderdelen. De diffuser hebben we, met dank aan rallyteam Brabant, teruggekregen. De uitlaat was echter verdwenen. De officials ter plaatse zijn nog aan het zoeken geweest maar hebben ook niets gevonden.

We willen de uitlaat uiteraard graag terug hebben. Dus bij deze de oproep om je even te melden als je de uitlaat gevonden hebt, of weet waar deze gebleven is.

Voor de gouden tip is een gepaste beloning beschikbaar.

Contact opnemen kan via het contactformulier op www.vitronrally.nl of op maurits [@] smakkie.net

Bij voorbaat hartelijke dank!
Smakkie
 
Berichten: 63
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 16:56

Re: Vermist: uitlaat EVO X

Berichtdoor savrallying » ma jun 07, 2010 12:07

Wij zijn helaas op dit punt een binnenscherm verloren van onze Subaru N14. Mocht iemand deze hebben gevonden horen wij dat graag.

alexandervanveen1987@hotmail.com

Al vast bedankt.

Groeten,

Sascha
savrallying
 
Berichten: 251
Geregistreerd: do sep 15, 2005 18:54
Woonplaats: Warmond

Berichtdoor kraats » ma jun 07, 2010 13:17

Op deze KP stonden de officialsvan de Officialclub Midden nederland.
Ik heb de officials gesproken die heel veel delen hebben verzameld. Ze hebben alles bij de Proevenchef ingeleverd....

Vraag het hier eens: officials@nederlandrally.nl
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor lunteraan » ma jun 07, 2010 16:17

ik hoop voor alle deelnemers die op dat punt wat zijn verloren dat ze het weer terug krijgen
heb ook gezien dat de officals spullen/onderdelen opraapte
Michel Hendriksen
]
Avatar gebruiker
lunteraan
 
Berichten: 1294
Geregistreerd: za apr 05, 2008 19:56

Berichtdoor PatrickTwente » ma jun 07, 2010 17:01

ik zei nog tegen die offcial op dat punt: je kunt wel een japans onderdelen bedrijf beginnen :lol:
PatrickTwente
 
Berichten: 1803
Geregistreerd: zo apr 13, 2008 8:17
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor Ned rally » ma jun 07, 2010 19:27

kraats schreef:Op deze KP stonden de officialsvan de Officialclub Midden nederland.
Ik heb de officials gesproken die heel veel delen hebben verzameld. Ze hebben alles bij de Proevenchef ingeleverd....

Vraag het hier eens: officials@nederlandrally.nl


Beste allemaal,

alle kapotte onderdelen zijn met de materiaalaanhanger teruggebracht naar de organisatie van de ELE Rally. Wellicht is via de materiaalvoorziening nog iets terug te krijgen.
Laatst bijgewerkt door Ned rally op di jun 08, 2010 9:06, in totaal 1 keer bewerkt.
Veenhuizen Groep Nederland Rally
Officialclub Midden-Nederland
www.nederlandrally.nl
Ned rally
 
Berichten: 353
Geregistreerd: ma maart 08, 2004 18:35
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Franky » ma jun 07, 2010 20:51

Ned rally schreef:
Beste allemaal,

alle kapotte onderdelen zijn met de materiaalaanhanger teruggebracht naar de organisatie van de ELE Rally. Wellicht is via de materiaalvoorziening nog iets terug te krijgen. Alle onderdelen waren wel kapot!


Vaak genoeg zijn er nog delen bruikbaar en sommige delen zijn zo moeilijk verkrijgbaar dat je dankzij de oude kapotte delen weer met een mal een nieuwe kan maken. Kan me Zuiderzee nog herinneren toen ik door de strobalen ging met mijn Clio-1 en brak mijn lampenbak er natuurlijk vanaf. kreeg bericht dat het geen zin had het onderdeel op te halen omdat het toch niet meer bruikbaar was. ik hield gelukkig voet bij stuk en kreeg hem toch terug. Nergens meer zo´n ding te krijgen en met de kapotte met veel polyester en matjes kon ik hem weer opbouwen tot een nieuwe stevige lampenbak.
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

re

Berichtdoor MartijnB » di jun 08, 2010 0:03

Daarbij begrijpen veel mensen vaak niet wat bijvoorbeeld een bumper kost....

een beetje een gemiddelde evo bumper kost al snel rond de 750 - 1250 euro
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa


Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten